TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ellen
14-4-2012
|
22-9-2011 16:39:05
Hey,
Ikzelf geef eerlijk toe, dat ik bij het vele afdwalleren van winkels ook eerder dikwijls tranen in de ogen kreeg (niet van geluk dan) dan dat ik het super vond om al deze jurken te passen.
Uiteindelijk heb ik ook de eerste jurk die ik aan had gehad genomen, maar dit zonder een ongelofelijk waaw gevoel te hebben.Wel vond ik deze jurk het mooist van al diegenen die ik heb gedragen...
Ikzelf heb dit ook nooit in gewone kledij, dus ik heb niet op dat gevoel gewacht en het kleedje genomen dat het meest naar mijn idee was van een trouwjurk... Zo wou ik lange mouwen aan mijn kleed en veel kant, en een sleep en een kleed dat het best bij mijn figuur ging. Maar dat vind je blijkbaar niet zo gemakkelijk....
Dus ikzelf denk dat het niet zo wonderbaarlijk is dat je jou niet meteen een princess voelt, dit gevoel moet wat komen met het meerder malen te zien... (alé bij mij was dit toch zo....)
Veel groetjes Ellen
|
|
Saskia
8-6-2012
|
22-9-2011 17:50:56
ik heb dit ook hoor! ben al is gaan passen maar vond ook mijn idee niet! er waren wel kleedjes die cava waren maar niet super!
zaterdag ga ik naar een andere winkel passen.
|
|
Tabita
22-9-2012
|
22-9-2011 19:34:45
Hey, ik heb mijn kleedje ook besteld zonder een 'wauw' gevoel... Ik stond ermee, vond het kleed mooi, en voelde me er goed in .. Maar 'wauw' was het niet... Ben dan ook niet echt emotioneel :-)
Zolang je je goed voelt in het kleedje is het goed ;-)
Groetjes
Tabita
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
22-9-2011 20:40:11
Hey Jamina. Ik kan nog geen ervaringen delen maar om ons allemaal eens lekker goed te voelen: let's blame Disney - met al die prinsessenverhalen zijn wij vrouwen van vandaag volledig miskweekt Effe serieus nu, veel pasplezier en wie weet kom je volgende week een berichtje plaatsen over jouw onverwacht WOW gevoel!
|
|
jamina
31-8-2012
|
24-9-2011 17:31:57
Halloootjes
bedankt voor jullie reacties!! ben blij dat ik dus niet de enige ben :-) en idd, mss hebben we allemaal een princessendroombeeld, och ja, ik zal het dan maar nemen zoals jullie, ben eigenlijk ook niet emotioneel, mss ligt het dar gewoon aan :-)
Ben vandaag bij Rosa Clara geweest en de tranen waren nog ver weg, ma heb eindelijk wel een mooi kleedje gevonden, ikke toch al iets blijer!!
Vele groetjes xx
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|