TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sharon
6-8-2011
|
23-9-2011 9:57:34
Oh Jili wat herken ik je verhaal!! Amai net hetzelfde als bij mij.
Ik had ook een bepaald gedacht van kleedje. Heb 5 winkels gedaan en plots zei een verkoopster van probeer dit eens. Ik zou het NOOIT, maar ook NOOIT zelf aangedaan hebben. Het had vanalles dat ik niet mooi vind aan een kleed. Maar de mama's zeiden van allé ge hebt er al zoveel gepast, doe dit ook even aan. Op het moment dat ik in het pashokje stond kreeg ik krop in mijn keel. Ook de mama's stonden aan de grond genageld.
Heb het dan ook gekocht. Foto's op internet vind ik nog steeds verschrikkelijk lelijk!!! Heb tot op de dag zelf enorm getwijfeld over mijn keuze. Zelf week ervoor liep ik er ambetant van, want die klik was bij het passen wat weg, en zou mijn man het wel mooi vinden enzo...
Maar op de dag zelf, met alle juiste accessoires enzo voelde ik mij weer stralen en ik heb complimenten gehad niet normaal!!!
Zelf nu, maar dan een maand later, krijg ik nog complimentjes dat ik echt zo straalde en dat ik een pracht van een kleed aanhad die prachtig stond bij mij.
Dus je bent niet alleen. Als je dat buikgevoel had, dan komt het zeker goed!! En niet teveel nadenken bij foto's die online staan.
|
|
Jessica
5-5-2012
|
23-9-2011 9:59:39
Hey Jili
Ik had ook zeer veel twijfels achteraf bij mijn kleed. Maar ik heb toch enkele mensen mijn kleed laten zien op foto en ze vonden het wel erg mooi. Dat heeft mij een beter gevoel gegeven.
Toen ik ze paste had ik ook een waw-gevoel, maar achteraf de twijfels.... Ik ben ook een eeuwige twijfelaar :-), dta krijg je er nooit uit, want je wilt die dag natuurlijk perfect hebben.. Tuurlijk zullen er misschien op foto's mooiere kleedjes altijd zijn, maar zo een trouwkleed is heel persoonlijk, het moet mooi bij jouw passen!! en niet al die modellen van op de foto's, alles staat hun mooi :-s. Je had een waauw gevoel toen je ze aanhad, dus ze zal je wel prachtig staan :-). Anders kan je nog altijd vragen aan die mevrouw of je nog eens mag langstgaan om ze nog eens aan te doen, en als je terug het waauw gevoel krijgt, dan zit het wel juist :-) (tip: neem vriendinnen ofzo mee , die rechtuit hun mening zeggen, heb ik ook gedaan, dus dan zit het wel goed ;-))
|
|
marinka
7-7-2012
|
23-9-2011 10:01:29
mss moet je eens vragen of je het nog eens mag passen en als je dan echt zegt van neen dan kan je mss nog iets afspreken met de verkoopster, een ander kleedje passen en dan dat nemen ofzo. maar wacht er niet te lang mee , hoe sneller hoe beter ze je zullen begrijpen. je moet je tenslotte goed voelen die dag. succes
|
|
Sophie
15-9-2012
|
23-9-2011 10:02:07
Heej Jili... Ik kan niet echt uit ervaring spreken, want ik ga pas over een maandje voor 't eerst passen, maar ik heb hier wel al ontelbare keren gelezen dat het kleed dat je in gedachten hebt voor je gaat passen, niet altijd HET kleed blijkt te zijn, en veel bruidjes uiteindelijk een kleed kiezen dat ze op foto niet eens bijzonder mooi vonden... Zoals je zelf zegt, toen je jezelf zag in het kleed voelde je je supergoed, een echt prinsesje... Volgende keer dat je gaat, kan je anders een fototoestel meenemen (als dat mag?) en een foto maken. Als je dan nog zit te denken achteraf, kan je tenminste naar een foto van jezelf in het kleed kijken, in plaats van een model dat er vast minder goed mee staat dan jij Als je wil, mag je ook de link van het kleed even posten, dan kunnen we allemaal even kijken en je ervan overtuigen dat je een prima keuze hebt gemaakt! Maar los daarvan moet je echt vertrouwen op je buikgevoel. En probeer terug te gaan naar het gevoel dat je gisteren had... Kop op hè, je zal stralen, daar ben ik zeker van Sophie
|
|
Aurelie
13-5-2011
|
23-9-2011 10:04:27
Als je het buikgevoel had, mag je er zeker van zijn dat het goed zit ;-) Een foto zegt zoveel. Ik had ook kleedjes gepast die ik op de foto o-zo-mooi vond maar amai, dat viel tegen ...
En degene die ik uiteindelijk gekozen heb, was feitelijk maar mijn 5de keus ofzo ...
Ik raad u aan om bij de volgende pas een fototoestel mee te nemen ;-) Dat is al helemaal wat anders!
|
|
Patricia
2-6-2012
|
23-9-2011 10:24:02
Hey,
Bij mij was het ook zo iets en ik lees hier idd ook vaak hetzelfde, wat heel rustgevend is. Mijn kleedje heb ik als laatste uit het rek gehaald met het idee dat het wel heel speciaal was maar zeker niks voor mij. Jaja ... tot ik het aantrok. Mijn dochter en mijn zus stonden ook versteld. Ze zeiden meteen "dat is het". Nadien als ik op de site ga zien en ik zie het kleedje krijg ik buikkrampen want het is echt niet mooi, daarenboven zit er een graatmagere mannequin in zonder enige emotie. Gelukkig hebben we zelf ook foto's genomen en die bevestigen me wel dat ik gelijk had het te kopen.
Dus Jili, maak je echt geen zorgen. Als jij en je mama meteen dat super gevoel gehad hebben, wees dan maar zeker dat je het juiste gekocht hebt.
Je zal sowieso stralen!
|
|
Annelies
7-8-2010
|
23-9-2011 10:24:33
Hallo, Ken het ook, niet zo zeer qua model, maar wel qua kleur... Toen ik voor een kleedje ging kijken had ik sowieso een wit (of tint van wit) kleedje in gedachten. Ik had wel mooie kleedjes aangehad in die kleur maar toen zei mijn man (toen verloofde) doe dat bordeaux kleedje eens aan. (Ja, wij zijn samen gaan kiezen ), dat was verschrikkelijk zwaar.. Toen haalde de verkoopster dat ene vuurrode kleed uit de rekken. Ik had zoiets van... allé nu, wie doet dat nu aan? Ma qua model vond ik het super! Ik heb het dan (tegen mijn zin) toch aangetrokken en toen ik uit de paskamer kwam waren alle ogen in de hele winkel op mij gericht.... iedereen was stil. Zelfs vreemde mensen kwamen zeggen dat ik zeker niet moest twijfelen en voor het rode gaan. Ik heb er toen wel nog een weekje over geslapen en heb de knoop doorgehakt... ik trouwde in het rood! Mijn mama was op dat moment echt ongelukkig met mijn (onze) keuze... maar ik had beslist. Uiteindelijk was mijn mama (na trouw) zo gelukkig dat ik het rode kleed genomen had. Ik had hetzelfde kleedje ook in het wit aangehad, maar dat was echt niet mooi. En iedereen vond het prachtig... ik ben tot op de dag van vandaag gelukkig dat ik toen mijn buikgevoel gevolgd heb en niet mijn gedacht van dat ik in het wit zou trouwen. Het is misschien niet iets anders bij jouw, maar de essentie blijft hetzelfde denk ik. Als dat buikgevoel er is als je het kleedje aanhebt zal alles wel goedkomen. Met de juiste accessoirtjes, schoentjes,.... komt alles in orde. En als je echt twijfelt ga het nog eens passen en neem wat vriendinnen ofzo mee... ze hebben dan je kleedje wel gezien, maar dan heb je wel weer wat extra bevestiging.... Succes! Groetjes Annelies
|
|
dorien
5-5-2012
|
23-9-2011 10:31:18
zoals enkele postjes naar beneden ben ik gisteren ook naar een bruidswinkel gegaan ... ik had al vier maanden bepaald idee over hoe mijn kleed er moest uit zien en mja met het kleedje dat ik nu helemaal in mijn gedachten heb is toch iets helemaal anders, van het totale pakketje eigenlijk ... hierin kan ik je dus zeker verstaan
mag ik weten welk kleedje je gekozen hebt? privéberichtje ofzo ben wel eens benieuwd :) wat bij jouw de verschillen zijn in het zien op de foto <---> kleedjes aan te hebben
|
|
Jili
12-5-2012
|
23-9-2011 10:55:40
Dank jullie wel voor jullie reacties... Ik ben blij dat ik niet de enige ben met deze gevoelens... soms ben ik super happy en denk ik aan het wondere gevoel dat ik in de winkel had en dan zijn die twijfels der weer.... joeng joeng.. ne mens kan toch raar in mekaar zitten hé....
Maar als kleine meisje droomde we er allemaal al van om in een witte prinsessenjurk rond te lopen, en zo komt er maar 1 dag, dus het moet ook tegoei zijn :-)
Ik ga der nog eens een nachtje over slapen/piekeren, en anders ga ik eens terugbellen naar de winkel om ik met mijn beste vriendin mag langskomen om het nog eens te passen...
Dank jullie wel mede-bruidjes
X
|
|
Lotte
23-6-2012
|
23-9-2011 11:18:41
Hey Jili, je bent echt niet de enige Ik heb hier een soortgelijk verhaal gepost. Ik was helemaal onderste boven van een kleedje van Maggie Sottero. Voor dit kleed moest ik wel naar Nederland, want hier in België werd ze niet verkocht. Om mij niet op dat ene kleedje vast te pinnen, had ik besloten om toch eerst een andere winkel te bezoeken. Ik heb dan een afspraak gemaakt bij Moderna in Schepdaal. Ik heb daar heel wat kleedjes gepast, en de kleedjes die ik het mooiste vond... die stonden mij echt voor geen meter! Met sommige kon ik niet eens fatsoenlijk bewegen Het kleed dat uiteindelijk mijn hart gestolen heeft, vond ik niet eens mooi wanneer ik het zag hangen op de kapstok. Maar ik dacht: ik zal het maar eens aantrekken. En ja hoor, het was "The One". Niet dat ik in tranen ben uitgebarsten, maar het voelde juist aan. Maar dan ben ik ook beginnen twijfelen. Wat als er nog mooiere kleedjes zijn? Het was de eerste winkel die ik bezocht, moet ik niet verder kijken? Was het kleed niet te simpel? Het was helemaal anders dan het kleed dat ik in gedachten had. Drie dagen later ben ik terug naar de winkel gegaan, samen met mijn zus. Toen ik het kleedje daar zag hangen, waren mijn twijfels helemaal weg. Regelmatig kijk ik eens naar mijn foto's, want de foto's van mijn kleedje op het internet trekken echt op niets. Ik durf het aan niemand laten zien, want de foto's doen mijn kleed echt geen eer aan. Ik snap je twijfels, maar ik ben er zeker van dat als je je kleedje opnieuw aantrekt, dat je je terug super zal voelen. Als je zeker wil zijn, bel dan eens naar de winkel en vraag of je het kleedje nog eens mag aandoen. Proberen kan geen kwaad he. Groetjes Lotte
|
|
ellen
14-4-2012
|
23-9-2011 12:47:57
Hey,
Heel herkenbaar, ik heb drie dagen na dat ik jurk (al helemaal betaald) mijn mama stond er op om het meteen te betalen, ze had cash het geld had mee genomen (wist niet dat ze zoveel geld mé op zak had).... (mijn mama is niet zo gek van bankkaarten; maar dat is een ander verhaal...). Dus kon echt niet meer terug.
Heb dan al wenend naar de winkel gebeld drie dagen later, en de vrouw heeft me toch wat kunnen kalmeren.... denk dat bruidjes die enorm bezig zijn met hun trouw inderdaad bang zijn om de verkeerde jurk te kiezen en daardoor veel twijfelen....
Ik kijk momenteel niet meer verder naar jurken, ik heb gekozen en er zullen altijd mooiere jurken bestaan. Dus om mezelf de pijn en verdriet te besparen kijk ik niet meer naar andere jurken.
Veel veel liefs en succes
|
|
Nathalie
2-6-2012
|
23-9-2011 12:55:18
Hoi Jili,
Ook ik kan me volledig vinden in je verhaal. Ik had een heel specifieke jurk in gedachte waar ik voor ging. Toen ik ze eenmaal aanhad vond ik ze ook heel mooi. Maar mijn vriendin (getuige) vond dat ik ook een ander kleed moest passen, eentje dat er uitgestald hing. Dit kleed was alles wat ik niet wou. Tot ik mezelf in de spiegel zag en ik helemaal verkocht was :-). Mijn mama en vriendin vonden de jurk niet WOW, maar vonden dat ik moest beslissen (Oh jee weer twijfel alom :-)).
Heb er dan nog even over nagedacht, 3 dagen nadien terug naar de winkel geweest, en beslist om jurk 1 (degene die ik eerst in gedachte had) te bestellen, tot ik weer jurk 2 aanhad en ik weer helemaal verkocht was. Heb dan uiteindelijk jurk 2 gekocht en was superenthousiast... tot de volgende dag. Ik had spijt maar had ook al een stuk betaald dus zat er ook een beetje aan vast.
Nu ben ik met momenten superblij, andere momenten twijfel ik weer. Op het internet vind ik de jurk ook helemaal niet mooi, heel anders dan toen ik het droeg. Maar ik denk, als ik in januari ga passen, dat ik waarschijnlijk terug even verkocht ga zijn als ik was toen ik hem bestelde. Waarschijnlijk maken we ons gewoon zorgen voor niks :-)
|
|
Melissa
12-11-2011
|
23-9-2011 18:42:15
Hey Jil,
ook ik vind me helemaal terug in je verhaal! ik had ook iets in gedachte van wat voor kleed ik wou. ik was met mijn beste vriendin al eens meegegaan naar Youniek in Turnhout omdat zij trouwde op 10/09/11. ze zeiden allemaal dat ik ook maar eens wat moest passen na haar beurt... dus na veel zagen stond ik dan ook in het pashokje... alles maar ook echt alles was te klein in die winkel voor mij...dat was allemaal voor maatje 34-38...maar ikzelf heb een 44-46...(je kan het natuurlijk wel groter bestellen) ik was echt totaal moedeloos...en ben naar andere winkels beginnen zoeken op het internet. En had er 1 voor maatjes meer net over de grens in Nederland gezien. Mijn vriendin moest echter terug naar Youniekr voor een 2de pasbeurt. Ook zei had enorm veel twijfels over haar kleed na de eerste pasbeurt omdat ze graag heel veel tule wou maar dat maakte haar zooo dik...en de verkoopster deed een fantastisch voorstel en daar hebben we zelf verder op gebouwd! zelf wat extraatjes aangebracht enzo :-) echt een fantastisch kleed! tot de 2de pas had mijn vriendin ook heel veel twijfels... die werden toen met de 2de pasbeurt allemaal weggenomen. en toen kwam mijn trouw weer ter sprake...ik wou daar eigenlijk nimmer gaan passen, omdat ik alle jurken enkel kon voorhouden en niet echt kon aandoen... maar net toen we bijna buiten waren, kwam de verkoopster met een lelijke jurk af. maar er ging wel 30% vanaf omdat het een model was dat te groot was besteld. dus na veel zagen van onze vriendinnen had ik het lelijke kleed uiteindelijk gepast. lelijk want ik had echt wel iets helemaal anders in gedachte. een soepel dun stofke met wat kant op enzo. dat je zo lekker tegen je benen voelt strelen. maar blijkbaar kon wat ik in gedachte had niet echt...op zo'n dunne stof kan namelijk niks van versiering gebracht worden omdat die dan zou scheuren en was zo'n kleed vooral voor de zomer strand trouw en niet voor bijna winter bruiloften. ik trouw op 12/11/11 Dus dat kleed uiteindelijk maar aangedaan... het was echt gewoon af! het was zoooo mooi aan! ik had nooit gedacht dat dit mooi stond bij mij! de foto op de website was ook niet zo mooi... nu heb ik dus een kleed met een enorme sleep en ook een sluier... echt iets dat ik nooit zou genomen hebben, moest ik verder gaan op wat ik wou en op foto's die ik had gezien... de 2de pasbeurt zei ik nog om te lachen in de auto naar daar tegen mijn zus (die het kleed nog niet gezien had, enkel op foto want die was op vakantie), ik een sluier? nee dat past niet bij mijn haar... maar iedereen begon spontaan te huilen van blijdshap toen ik ze mijn kleed liet zien. We hebben er uiteindelijk toch een sluier op aangedaan en het was echt af! ik heb er tot nu toe nog geen spijt van gehad! 8/10/11 ga ik het nog eens passen! ik kan echt niet wachten! zo mooi!
ik twijfel dus geen seconden dat jou kleed ook het juiste gaat zijn! je voelt dat gewoon. alle twijfels erna zijn onzekerheden! vergeet die! je straalde toen je het paste en je zal ook stralen op je trouw!
xxx
|
|
Ingrid
11-11-2011
|
24-9-2011 19:45:40
Ook ik vind mij helemaal terug in jouw verhaal. Ik had half augustus een kleedje gekocht en bijna helemaal betaald. Eenmaal thuis ben ik verschrikkelijk gaan twijfelen terwijl dat helemaal niets voor mij is. Na een paar nachten verschrikkelijk slecht slapen heb ik terug de winkel op gebeld waar ik mijn kleedje gekocht had en ik mocht opnieuw komen passen. Let wel mijn kleedje was al besteld en binnen! Ik ben opnieuw gaan passen en heb iets totaal anders uitgekozen waar ik mij nu heel erg fijn bij voel. Bij mijn eerste kleedje twijfelde ik of mijn vriend hem wel mooi zou vinden en nu kan ik niet wachten totdat hij mij ziet!
als je twijfelt gewoon eens terug bellen naar de winkel en vragen of je nog eens mag komen zien.
|
|
Jili
12-5-2012
|
25-1-2012 20:47:41
Meiden,
Ik ben vandaag mijn kleed nog eens gaan passen en waaaaauw wat was ik mooi :-p Ik snap eigenlijk niet dat ik ooit getwijfeld heb aan deze jurk!!!
hihi...
Groetjes
|
|
sharon
6-8-2011
|
26-1-2012 10:32:26
super!! Ben blij dit te lezen! Geniet nog maar van de laatste voorbereidingen want zal er snel gaan zijn!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|