Terug naar overzicht
Dag LiselotIk heb al verschillende feesten meegemaakt in het Park van Beervelde en dat was niet altijd met de Feestarchitect, dus moest ik van jou zijn, ik zou het zeker nog een navragen. Het kan natuurlijk zijn dat het ondertussen wel verplicht is om de Feestarchitect erbij te nemen, maar het laatste feest (juli 2010) dat ik daar meemaakte was met iemand anders.groetjesNele
Ok! bedankt Nele, ik vraag het zeker na!groetjesLiselot
Hey Liselot,Wij hebben ook gekozen voor het Park Van Beervelde en ons is meegegeven dat ze uitsluitend met de feestarchitect werken.We zijn al langs geweest bij de feestarchitect en het contact was zeer positief. Ze gaan mee in je verhaal en komen met goede voorstellen.Ik verschoot eerlijk gezegd ook wel een beetje van de prijs. Morgen hebben we nog een afspraak met hen en ik heb toch enkele dingen van het lijstje gehaald in de hoop de prijs te laten dalen.Groetjes
Ik zie net dat je dezelfde dag als mij trouwt :-) dus dat is wel een beetje raar aangezien wij die dag reeds een optie hebben voor het park van beervelde.hebben ze daar dan niets van gezegd?Groetjes
Hoi Sanne! uiteindelijk trouwen wij toch ergens anders (uiteindelijk toch een zaal gevonden die nog iets meer bij ons paste, en waar ook de prijzen duidelijker waren voor ons!), vandaar dezelfde datum... in Park Van Beervelde hadden wij ook een optie op 01/09/2012! dus niet op 25/08/2012!Veel plezier op je feest!Het zal daar heel erg mooi zijnveel groetjes Liselot
Hey Liselot,Ik had al aan je andere berichten gezien dat je voor een andere zaal gekozen had :-)Ik had gisteren nog een afspraak met de Feestarchitect en het was zeer aangenaam. Ze houden echt rekening met onze wensen.Ik heb ons budget meegegeven en ze werken een prachtig concept uit binnen ons budget.Laat ons beide duimen voor super goed weer op 25 augustus volgend jaar :-)Vele groetjes
hihi ja! :)veel geluk en een mooi feest toegewenst!xxliselot
Beste Sanne, Ook wij zouden graag kiezen voor de Feestarchitect in Park Van Beervelde voor ons huwelijk volgend jaar. Aangezien jouw feest et achter de rug is hoop ik toch dat je dit nog leest en misschien even kan late weten hoe het verlopen is. Tevreden van de feestarchitect, en van de prijs/kwaliteit verhouding?Groetjes, Ilse
Hallo Ilse,Wij denken er aan om hier volgend jaar ook te trouwen.Ik zie dat jullie daar vorig jaar getrouwd zijn. Waren jullie tevreden van de feestarchitect? ik lees precies overal dat ze redelijk duur zijn.GroetjesCharlene
Hallo Ilse,
Wij denken er aan om hier volgend jaar ook te trouwen.
Ik zie dat jullie daar vorig jaar getrouwd zijn.
Waren jullie tevreden van de feestarchitect? ik lees precies overal dat ze redelijk duur zijn.
Groetjes
Charlene