Nu Online
Momenteel zijn er 695 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De feestarchitect !

25-9-2011 10:24:22
hoi medebruidjes/bruidegommen...

In mijn zoektocht naar de perfecte locatie voor ons trouwfeest, bezocht ik ook het Park Van Beervelde, zeer mooie locatie, (je huurt de zaal apart en die is prijzig, maar wel heel mooi) ! ze werken ook samen met De Feestarchitect, ik ben het niet helemaal zeker maar volgens mij ben je verplicht om met de feestarchitect te werken als je je feest in het Park Van Beervelde houdt...
mijn vraag was heeft iemand hier ervaring mee?
met de Feestarchitect en/of Park Van Beervelde? Ik heb al gehoord dat ze bijvoorbeeld niet met drankenforfaits werken. dus ik vrees dat dit allemaal heel duur kan worden. iemand ervaring?
Alvast bedankt
Groetjes
Liselot

liselot
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 4923

nele
26-11-2011
 Meld misbruik26-9-2011 15:04:14

Dag Liselot

Ik heb al verschillende feesten meegemaakt in het Park van Beervelde en dat was niet altijd met de Feestarchitect, dus moest ik van jou zijn, ik zou het zeker nog een navragen. Het kan natuurlijk zijn dat het ondertussen wel verplicht is om de Feestarchitect erbij te nemen, maar het laatste feest (juli 2010) dat ik daar meemaakte was met iemand anders.

groetjes
Nele

liselot
25-8-2012
 Meld misbruik26-9-2011 15:29:17

Ok! bedankt Nele, ik vraag het zeker na!
groetjes

Liselot

sanne
25-8-2012
 Meld misbruik14-11-2011 17:17:03

Hey Liselot,
Wij hebben ook gekozen voor het Park Van Beervelde en ons is meegegeven dat ze uitsluitend met de feestarchitect werken.
We zijn al langs geweest bij de feestarchitect en het contact was zeer positief.
Ze gaan mee in je verhaal en komen met goede voorstellen.
Ik verschoot eerlijk gezegd ook wel een beetje van de prijs. Morgen hebben we nog een afspraak met hen en ik heb toch enkele dingen van het lijstje gehaald in de hoop de prijs te laten dalen.
Groetjes

sanne
25-8-2012
 Meld misbruik14-11-2011 17:24:24

Ik zie net dat je dezelfde dag als mij trouwt :-) dus dat is wel een beetje raar aangezien wij die dag reeds een optie hebben voor het park van beervelde.
hebben ze daar dan niets van gezegd?
Groetjes

liselot
25-8-2012
 Meld misbruik15-11-2011 17:50:20

Hoi Sanne!
uiteindelijk trouwen wij toch ergens anders (uiteindelijk toch een zaal gevonden die nog iets meer bij ons paste, en waar ook de prijzen duidelijker waren voor ons!), vandaar dezelfde datum... in Park Van Beervelde hadden wij ook een optie op 01/09/2012! dus niet op 25/08/2012!
Veel plezier op je feest!
Het zal daar heel erg mooi zijn

veel groetjes
Liselot

sanne
25-8-2012
 Meld misbruik16-11-2011 12:48:40

Hey Liselot,

Ik had al aan je andere berichten gezien dat je voor een andere zaal gekozen had :-)
Ik had gisteren nog een afspraak met de Feestarchitect en het was zeer aangenaam. Ze houden echt rekening met onze wensen.
Ik heb ons budget meegegeven en ze werken een prachtig concept uit binnen ons budget.
Laat ons beide duimen voor super goed weer op 25 augustus volgend jaar :-)

Vele groetjes

liselot
25-8-2012
 Meld misbruik16-11-2011 14:07:40

hihi ja!
:)
veel geluk en een mooi feest toegewenst!

xx
liselot

ilse
4-7-2015
 Meld misbruik17-3-2014 18:17:48

Beste Sanne,

Ook wij zouden graag kiezen voor de Feestarchitect in Park Van Beervelde voor ons huwelijk volgend jaar. Aangezien jouw feest et achter de rug is hoop ik toch dat je dit nog leest en misschien even kan late weten hoe het verlopen is. Tevreden van de feestarchitect, en van de prijs/kwaliteit verhouding?

Groetjes, Ilse

Charlene
2-9-2017
 Meld misbruik7-6-2016 11:54:34

Hallo Ilse,

Wij denken er aan om hier volgend jaar ook te trouwen.

Ik zie dat jullie daar vorig jaar getrouwd zijn.

Waren jullie tevreden van de feestarchitect? ik lees precies overal dat ze redelijk duur zijn.

Groetjes

Charlene

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info