Terug naar overzicht
HalloIk zou zeggen geniet van het moment als je voor je jurk gaat kijken. Het is een speciaal moment. Hier heb ik mijn droomjurk al gevonden. Al in juli. Was meteen verkocht voor de jurk. Heb er verschillende aan gedaan maar mijn eerste keus is het geworden.veel succes en vooral veel plezier. groetjes
Hoi Melissa,We trouwen op dezelfde dag maar ik ga op 29/10 op jurkenjacht! :-)Veel plezier alvast!Groetjes Niki
ik ga op 17 oktober en 1 november op jurkenjacht! En kijk er ook al enorm naar uit!groetjes,Marjon
Hey Melissa,Het is inderdaad lekker spannend hé.Ik heb gisteren ook mijn eerste afspraak vastgelegd op 28 oktober (een dagje na jou dus).Vandaag ga ik nog een tweede afspraak maken.Ik zal zeker eens aan je denken hoor de 27ste.Héél veel succes en groetjes
Ik ga de 28ste voor de eerste keer passen. Superleuk vooruitzicht e:)! Waar gaan jullie zoal passen?
Ik heb de 28ste mijn eerste pas :)
Ik de 17e oktober :-D ben echt superbenieuwd!
hier ook de 17 de, ik denk dat wij hier allemaal volgende maand met kriebeltjes gaan zitten, en hopelijk hebben we allemaal van de eerste keer prijs!!ik ga bij prima donna in Deerlijk.veel succes allemaal bruidjes!!
voor al de dames veel plezier en geluk bij jullie keuze Ik heb mijn eerste pas de 13de oktober.Na 11 maanden terug mijn jurk zien
Hey allemaal, Super leuk hé als die dag nadert...Ik ging normaal 19 november mijn jurk gaan kiezen...Maar de dame van de winkel belde mij een 3-tal weken geleden op om te vragen als ik het zag zitten om in september te gaan kiezen dat de collectie van ladybird al helemaal binnen was.Dus MORGEN mag ik mijn jurk gaan kiezen SPANNEND!Ik zie het volledig zitten, hopelijk vind ik snel mijn droomjurk!groetjes!
Woehoew! Veel hartjes die stilletjes sneller beginnen te kloppen! LEUK!Ik zal aan iedereen van jullie eens denken als het jullie jurkendag is :-) En voor we het weten is het niet alleen D-Day (dressday) maar ook DE DAG!Geniet van de jurkjes!KnuffelMelissa