TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sara
6-10-2012
|
27-9-2011 12:14:39
herkenbaar hier. Enige waar hij op dit moment commentaar heeft gehad ( niet contructieve trouwens) zijn de uitnodigingen voor de rest is alles goed. *ZUCHT* en dan vragen mensen zich af waarom ik soms spreek over mijn ipv ons trouwfeest ;-)
|
|
Ine
15-10-2011
|
27-9-2011 12:17:17
Hier ook zo, enkel de openingsdans doet hij wat moeilijk over maar verder is alles goed, volgens mij weet hij ook veel niet. Als je hem zou vragen hoe alles er zal uitzien dan ben ik ervan overtuigd dat hij niet kan antwoorden, maar anderzijds is het wel gemakkelijk voor mij, voor hem is alles goed. Mannen!
|
|
Hanne
1-10-2011
|
27-9-2011 12:29:56
Hey Alessia,
ik heb geprobeerd om dit als volgt aan te pakken: voor verschillende onderdelen van ons feest of onze dag vroeg ik eerst zijn mening, zonder eerst de mijne te geven. Als hij direct antwoordde met "Wat denk jij?" dan antwoordde ik "Ik wil graag eerst weten hoe jij het had gezien". In het begin liep dat heel moeilijk, en dan zei ik vaak gewoon "Denk er eens over na, we praten er later nog over" en vroeg ik een paar dagen later opnieuw wat hij over dat onderwerp dacht. Na een tijdje begon dit goed te gaan en gaf hij steeds ook zijn eigen mening! Misschien werkt dit ook voor jou?
Ik ben wel gezegend met een verloofde die graag alles samen wil doen (incl huishouden en zo), dus ik weet niet of het bij iedereen zou "pakken". Weet alleszins dat je niet alleen bent. Van vriendinnen, nichten en (schoon)zussen heb ik al veel gehoord dat de bruidegom over het algemeen gewoon goedkeurt (of afkeurt..). Ik kan begrijpen dat dat frustrerend kan zijn!
Lieve groetjes, Hanne
|
|
Nellie
20-4-2013
|
27-9-2011 12:30:50
Ja, hier idem dito hoor. Bij mij is het niet enkel ja-knikken maar ik hoor precies ook een altijd echo. Hij neemt gewoon mijn mening over wanneer ik naar de zijne vraag. Zijn excuus is dan altijd dat ik er meer verstand van heb, dat hij mij vertrouwt of dat hij mij gelukkig wil zien. Enerzijds inderdaad gemakkelijk, anderzijds frustrerend!!! Maar ja, het feit dat hij mijn woorden herhaalt is toch een teken dat hij goed oplet wanneer het over de trouw gaat hé. Dat is al veel...
|
|
Evelien
1-9-2012
|
27-9-2011 12:34:41
Hier zit er ook zo eentje ;-).
Al wat hierboven reeds gezegd is, is ook hier van toepassing. Het is soms inderdaad meer "mijn" trouw dan "onze" trouw en ook het zinnetje "jij hebt er meer verstand van" komt hier wekelijks naar boven :-p. Achja, weinig aan te doen zeker ;-).
Groetjes!
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
27-9-2011 12:36:56
Hey dames. Bij mij is het eerder omgekeerd. Mijn vriend wil graag alles (en dan ook alles met uitzondering van het kleed) kiezen en beslissen. Da's natuurlijk heel fijn mocht het niet zijn dat hij van mening is dat we voor alles nog eeuwen tijd hebben terwijl ik al aan 300% draai :)
|
|
marinka
7-7-2012
|
27-9-2011 12:53:01
hihi klinkt hier zooooo herkenbaar. het is ook allemaal goed want hij "weet" dat ik dat goed zal doen..... de dj zei me al dat het hem opviel dat het meestal de bruidjes zijn die alles regelen. je bent dus zeker niet alleen!
|
|
Jana
5-5-2012
|
27-9-2011 13:06:31
hier hetzelfde ik krijg steeds te horen: Zolang Jij maar gelukkig bent op die dag, dan ben ik dat ook!!! ik kreeg wel de opdracht van een "mooi" kleed te zoeken nja hopelijk is dat gelukt! voor de rest is alles goed voor hem! heb hem 1 taakje gegeven ivm onze tafelaanduiding in de zaal (de bordjes enzo) omdat in orde te brengen! het is tenslotte zijn thema! 'sportwagens' dan zou je denke: daar gaat hij invliegen!! maar nope nog steeds niets dus denk dat ik dat ook wel zelf nog zal doen!
|
|
Britt
23-6-2012
|
27-9-2011 13:07:03
ik mag daar echt niet over klagen Wij beslissen alles samen. Als ik over iets begin dan zegt hij hoe hij erover denkt en dan ik en dan komen we tot een beslissing. Hij weet wel niet op welke maanden je wat vastlegt maar als ik over iets begin zal hij nooit zeggen dat ik mag kiezen. Maar ik mag int algemeen niet klagen over mijn vriend. Het huishouden doen wij ook samen.
Hoe dichter het bij jullie trouw komt zal hij wel mee geintresseerd zijn. Het is wss ng een ver van mijn bed show. Geduld dames:)
|
|
Michaela
22-6-2012
|
27-9-2011 15:32:34
Mine does the same. I however have also planned all our holidays and afterwards he always loved it the way i did it. I guess you and me are just to good in planning that our fiances trust us that much ;). It can be annoying though indeed. The only point my boyfriend had was that he was scared that i would get a colorfull wedding dress instead of a white one. That was not a problem though :)
|
|
Ann
21-7-2012
|
27-9-2011 15:33:03
Hier hetzelfde geval... Altijd altijd hetzelfde antwoord: Alles wat jij kiest vind ik ook goed...
Niet leuk... Ik zeg dag ook altijd dat het "onze" trouw is en dat hij tijd moet nemen om dingen mee te beslissen. En dan lukt het wel.
Maar ik ben al blij te lezen dat het bij veel bruidjes zo gaat...
|
|
Katrien
12-5-2012
|
27-9-2011 16:12:50
Hier is dat ook zo hoor :-) Het is altijd allemaal goed :p Zijn enige voorwaarde was géén rood trouwkleed :-)
Voor de rest zegt hij altijd "gij hebt goeie smaak dus als t goed is voor u, is het dat zeker voor mij".. Soms ook serieus tot mijn frustratie want gewoonlijk is dan mijn antwoord "En jij hebt geen mening???" :p Soms zegt hij wel eens zijn gedacht als ik daar expliciet achter vraag... Maar ja, alles heeft z'n voor- en nadelen :-) Nu kunnen we ons goesting doen ;-)
Groetjes Katrien
|
|
Tamara
8-9-2012
|
27-9-2011 16:17:20
Hier hetzelfde!
Alles wat ik voorstelde tot nu toe was goed (feestzaal, rent a priest, genodigden...) behalve de openingsdans. Daar zijn we nog niet uit...
Groetjes,
Tamara
|
|
isabel
14-7-2012
|
27-9-2011 18:34:56
Hey , hier min of meer hetzelfde. Ik kom met de ideëen naar voren en daarna overloop ik die met hem. Ik betrek hem wel overal bij , hij gaat dus met andere woorden overal mee naartoe om mee te beslissen en dan krijg ik het er wel uit of het ook naar zijn zin is of niet. Daarmee bedoel ik dan zaal, dj, fotograag, vervoer en dergelijke. Als het kledij betreft heb ik het natuurlijk voor het zeggen , ook voor zijn kledij want ik heb een kleed met kleurtoets (Ladybird) dus moet het wel wat passen bij mijn kleed hé. Qua decoratie, bloemen, tafelaanduiding en dergelijke is hij minder geïnteresseerd, ik denk dat dit dan ook de meer vrouwelijke kant is hehe grtz Isabel
|
|
|
dorien
5-5-2012
|
27-9-2011 19:43:41
ik denk dat het typisch mannen is :)
|
|
Sophie
2-6-2012
|
27-9-2011 19:50:35
Ik maak gelukkig iets anders mee.
Hij geeft over alles zijn eigen mening, brengt ook ideetjes aan Maar elke beslissing nemen we samen
Als hij het niet eens is met mij over iets, zoekt hij ook zelf naar een alternatief. Nu doe ik wel het meeste opzoekwerk, vermits hij zelfstandig is en héél veel uren moet kloppen.
Volgend weekend gaan we zelfs samen naar de huwelijksbeurs, en met veel enthousiasme langs zijn kant!
|
|
Jili
12-5-2012
|
27-9-2011 22:49:58
Hier ook hetzelfde... maar dit is al altijd zo geweest, niet enkel bij de trouw...
de conversatie is altijd: ik: "en wat wil jij?" hij: "ik wil wat jou gelukkig maakt" ik: "jama, ge moet toch ook een voorkeur/mening hebben" hij: "ik ben het gelukkigst als ik u gelukkig zie, dus voor mij maakt het niet uit"
whaaaaa... soms is dit wel voor gek van te worden hoor...
maar nu voor de trouw heb ik hem toch wat kleine taakjes gegeven hoor... Daarom dat ik zeker niet wil meegaan voor zijn trouwkostuum te gaan kopen. omdat ik wil dat hij aandoet wat hij het mooist vind en niet wat ik het mooist vind.
en dan krijg ik soms nog als antwoord: "als ik iets zeg, dan doet ge toch uw goesting" mannen hé :-) ma ze zijn toch zo een schatjes :-)
|
|
Ellen
5-5-2012
|
28-9-2011 7:56:50
Hey , Hier ook hetzelfde... Hij laat mij alles regelen, maar ik vraag altijd als het goed is en het is altijd goed Bij de muziek in de mis heeft hij ook wel een keuze gemaakt na veel zeggen 'het is algelijk' 1 liedje moest er zeker bij. Ik heb enkele uitnodigingen gemaakt verschillende en daar heeft hij één uitgekozen. (Hij heeft een goeie keuze gemaakt) In de menu zal hij ook wel zijn zegje doen :-)Maar het is wel makkelijk als je zelf mag kiezen. groetjes Ellen
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|