Terug naar overzicht
Hallo Alessia, Wij zullen ons feest ook in het Rubenshof houden. Ik vond de hen het beste vergeleken met enkele andere zalen die we bezocht hadden. En ook de mensen zijn zeer vriendelijk, en vooral niet gemaakt vriendelijk want dat kom je toch ook vaak tegen. In januari zijn we samen met mijn ouders naar de nieuwjarsbrunch geweest en het eten was er heel lekker en meer dan voldoende. Wij hebben ook hun huis DJ Frank genomen. Vorige week kwam mijn zusje langs, is haarkapster en had klanten over de vloer gehad die hun dochter getrouwd was in het Rubenshof, en vertelde dat alles tot in de puntjes in orde was en dat het eten super goed was en dat de Dj ook heel goed was. Super leuk om zoiets te horen! Ik ben hier wel nog geen bruidjes tegengekomen die ook hun feest in het Rubenshof hebben gedaan of zullen doen. Groetjes Laura
Hallo,Ik ben al in het Rubenshof geweest op huwelijken en de huisDJ Frank (reeds 23 jaar DJ) was daar ook van de partij.De huwelijkskoppels hadden gekozen voor de buffetvorm.Mooie zaal, vriendelijke mensen inderdaad, DJ was OK en het eten ruim voldoende + lekker.Misschien enig klein minpuntje is dat, wanneer je erg veel volk verzoekt en dus veel auto's, er een beetje tekort aan parking kan zijn en de mensen op de toegangsweg naar de parking zich parkeren en dan wordt het uitkijken als je er langs rijdt. Maar dan heb je wel volk in de zaal.
Wij hebben ook gekozen voor het Rubenshof. Het is altijd dik inorde ( ben al enkele keren daar mogen gaan feesten)... Het is nog oooh zo lang (wij gaan 1st bouwen), maar ik ga geen enkele seconde over onze keuze twijfelen. Veel plezier allemaal nog met de voorbereiding. Groetjes
alessia dan trouw je daar net de week voor mij, spannend he ;-) Mijn vriend was er ooit op een trouwrecetie geweest en was direct verkocht en wij nu ook nu we geweest zijn enkele weken geleden
Hey Liesbeth, ja juist de week ervoor! Ik kijk er echt naar uit... Groetjes