Terug naar overzicht
misschien nog een tip:Het Krekelhof in Kuringen is ook nog een mooie zaal... mijn vriendin is daar vorige jaar getrouwd en hier was niets op aan te merken. De prijs viel daar ook heel goed mee...succes nog met de zoektocht naar de geschikte feestlocatie. Dit is niet gemakkelijk hé?! :-)
Dankjewel heb al een een mailtje gestuurd... en het is idd niet makkelijk, zeker omdat je met twee verschillende meningen zit! :D
Wij geven ons feest in De Vrije Valk! Hele leuke mensen en heel veel mogelijkheden naar ieders budget. We zijn al enkele keren in Loreline gaan eten en naar een promo-avond geweest in de feestzaal en dit is ons heel goed bevallen.Ook qua prijs zeker aan te raden! Als je wil kan ik je wel hun offerte doorsturen.De zaal bestaat inderdaad uit verschillende niveau's maar dit sprak ons net aan. Maar het is moeilijk uit te leggen. Je moet het eigenlijk gezien hebbenGroetjes
Hey Claudia, je mag me hun offerte zeker doorsturen...dan heb ik al een idee.DankjewelAlessia
Oeps mijn e-mail adres vergeten erbij te zetten:bongiorno_a@hotmail.comGroetjes Alessia
Hallo,Ik ben al verscheidene keren in de Vrije Valk geweest op een trouwfeest.Op zich was daar niets op aan te merken. Het eten was goed en zeker voldoende.Enig minpuntje is als je op het feest oudere mensen hebt of mensen die niet vlot mobiel zijn, de niveau's. Voor het eten moet je naar beneden en over de dansvloer naar het achterliggend zaaltje waar het eten of de showcooking is. Oudere mensen kunnen last hebben van de trappen. Voor de rest is het een leuke locatie met een mooie tuin.De DJ die daar draait heeft altijd de dansvloer gevuld gehouden.
Hoi Alessia,Wij trouwen ook in de Vrije valk.Volgend jaar op 16 mei.We gaan waarschijnlijk voor het landenbuffet.Ze zijn heel vriendelijk en zelf heb ik steeds alleen maar positieve dingen gehoord.Het feit dat de zalen op een ander niveau liggen heeft voor-en nadelen.Voor oudere mensen zijn de trappen nadelig en voor de feestvierders heel goed want er zijn niet zoveel pottekijkers.Goed is dan weer wel dat mensen die niet dansen en gezellig willen praten niet zoveel last hebben van de muziek. Ook schijnt de DJ geweldig te zijn.Veel succes met je zoektocht!Sonja
Hoi,Zijn er mensen die hier hun feest al gegeven hebben? Wij zijn ook aan het twijfelen over deze zaal. We vinden het echt prachtig, maar ik heb ook een beetje schrik voor de trappen! Geraak je daar makkelijk op en af met zo een lang trouwkleed? Ik ben nogal onhandig en heb dus schrik om daar op mijn gezicht te gaan...