TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
deddy
15-9-2012
|
29-9-2011 16:20:05
Eventueel zelf laten maken als je een kleedje mooi vindt (op papier). Ik zal het ook zo doen. Ik heb een mooi kleedje gezien, in een andere kleur dan ik het wil en zal het gaan passen, en dan laten maken in de juiste kleur (als het me staat).
Veel succes.
|
|
sonja
|
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
29-9-2011 16:30:28
Inderdaad, Scarpellini Oostende is de place to be. Ik heb al verschillende bruidjes met een maatje meer heel veel goeds horen vertellen: service, vriendelijkheid, pasmogelijkheden, verschillende merken en modellen, ... Geniet maar van het passen - voor ieder bruidje is er een geschikt kleed!
|
|
Sylvia
15-6-2012
|
29-9-2011 16:53:21
Heey Nathalie, Ik heb ook maat 50-52 en ik ben naar scarpellini in Oostende geweest, echt waar een échte aanrader! Ik wou ook geen wit kleed en ik had keuze tussen bordeaux, blauw, champagnekleur, roze, ... Als je een maatje meer hebt, moet je zeker vragen naar verkoopster Conny. Zij heeft ook een maatje meer en weet perfect wat je als bruidje met een grotere maat wil verdoezelen. Ik zat er ook verschrikkelijk mee in dat ik niks ging vinden in mijn maat of dat het op niks ging trekken, maar ik ben nog nooit zo gelukkig uit een winkel buiten gestapt. Ik had zeker keuze tussen een 25-tal kleedjes om te passen, daar zaten witte bij, maar dus ook gekleurde. Ze hebben er ook hele mooie suite kledij in grote maten als je geen traditioneel trouwkleed wil. Dit is mijn kleedje geworden en ik ben er super fier op :-) : (foto 2 in het roze) http://www.bruidsbeurzen.nl/sonsie-prachtige-bruidsjurken-grote-maten-van-veromia/
|
|
Nathalie
17-8-2012
|
29-9-2011 19:18:17
Alvast bedankt voor de tip. Zal één dezer dagen zeker bellen voor een afspraak. @sylvia: jij zal zeker stralen op jouw dag. Het ziet er prachtig uit.
|
|
ELLEN
28-10-2011
|
29-9-2011 20:37:51
Hey Nathalie, je moet zeker eens een kijkje gaan nemen bij Youniek in Turnhout, heb hen gevonden na wat googlen,hebben eigen website,youniekbruidsmode.be ik ben daar ook geweest en heb een prachtig kleed, op maat gemaakt en met retouches en alles in voor maar 500 euro,zat zelf met een klein budget dus dat was mooi meegenomen.Zelf ben ik voor een rode jurk gegaan,dus qua kleur kan je het zelf bepalen+ het zijn echt vriendelijke mensen,dat vind ik persoonlijk ook wel meegenomen,maakte de zoektocht iets aangenamer.Veel succes gewenst met je zoektocht,en niet wanhopen ,uiteindelijk vind je je droomjurk wel.
|
|
renske
12-8-2011
|
30-9-2011 7:47:29
hoi, ik WAS een bruidje met maatje meer wees niet bang je zult zowizo straen in zo een kleed op je nu dun of "dik" bent ;-) mijn kleedje heb ik in chrandels fashion gekocht te maastricht ben zelf van de kempen en dit was klein uurtje rijden maar dat had ik er wel voor over! Zij hebben ook grote maten in alle kleuren en helemaal niet duur ! De verkoopster zelf is ook iets molliger dus voelt zic heemaal thuis in dit soort zaken . alvast heelveel plezier grtz renske http://chrandels.nl/
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|