Terug naar overzicht
hey, wij hebben zelf ook nog geen idee, maar vrienden van ons hebben met snoepjes gewerkt. de namen van de tafels waren onder andere: de ABCtjes, de zure beertjes, de muizekes, ...op iedere tafel stond dan zo'n grote ouderwetse snoeppot met de bijpassende snoepjes in. zal nog eens denken op nog andere ideetjes,liesbeth
bij ons word elke tafel een bepaalde groep, de dj speelt dan een liedje af van die groep en de mensen weten dan dat ze naar hun tafel mogen gaan.
je kan misschien foto's van je zoontje maken met het getal of letter van de tafel?wij werken rond het thema van onze huwelijksreis :) grtj
Hoi ik ben een keer naar een bruiloft geweest daar lagen allemaal van die kleine snoepjes op tafel vb de snickers tafel,de bounty tafel,... ik vond het wel een origineel idee weet natuurlijk wel niet of je dan aan 25 komt. groetjes
hallo!wij gaan waarschijnlijk met kleuren werken: we gaan foto's van onszelf afdrukken in bijvoorbeeld rood en aan het begin van de avond krijgt elke tafel een gekleurd papiertje ofzo en als het liedje 'Rood' van Marco borsato wordt gezongen mogen ze naar binnen... hetzelfde met blauw, ... we moeten het nog een beetje zien want is natuurlijk niet zo simpel om van alle kleuren een lied te vinden :)wat je ook kan doen is eens een kijkje nemen op de zoekfunctie van dit forum en zoeken naar tafelnamen, ... daar doe je ook heel veel inspiratie op!succes!
jullie beroep ? verbeeld als je verpleegster bent foto van pleister of zo kheb ook al gezien was een bouwvakker en die hadden speelgoed hamertje (hangde aande de kaarsenhouder )aan tafel de mensen kregen bij ingang een kaartje met foto van dat hamertje op . origimi figuurtjes in verschillende kleurtjesvan die kleine wasspeldjes ( zoals in ava of kan je zelf maken) met figuurtje op krijgen de mensen bij ingang kunnen ze op de kledij knijpen is dan nog eens feestelijk ook op de tafels dan foto van het figuurtje op wasspeldvershillende bloemen van die pols bandjes ( zoals bij festivals)verschillend kleur of sloganverschillende zegswijzen , spreuken of nog leuker dingen die jullie veel zeggen vb ik zeg super veel OMG en mijn ventje zegt supper veel VINT , JA HALO enz kan best grappig zijnreisbestemmingen die je al hebt gedaan of alle belangrijke plaatsten in jullie leven (zoals je school , 1ste werk , plaats van jullie eerste ontmoeting , waar de verloving plaats vond op de fotokaart die je dan op de tafelzet kun je dan eronder een woordje uitleg geven waarom die plaats belangrijk was
Vrienden van ons hebben allemaal foto's van de verbouwingen genomen als tafelindeling.
De verschillende kamers van je huis?