TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sonja
12-5-2012
|
2-10-2011 15:15:39
Hey, Ikzelf heb mijn kleed reeds gevonden bij het Bruishuis in Merksem. Vriendelijke dame en totaal niet opdringerig, je kan er terecht zonder afspraak. Ik ben mijn zoektocht gestart op 3 juni, zo'n jaartje op voorhand. Momenteel zijn de nieuwe collecties reeds binnen of aan het binnen komen. Oktober & November zijn er ook bruidsdagen met eventuele acties. Moderna in Schepdaal kan ik je ook aanraden, ik heb daar een super ervaring gehad met het passen. Ik zou zeker okt en nov enkele pasafspraken maken, je hoeft daarom nog niet meteen te beslissen, zo kan je rustig op zoek naar jouw droomjurk! Veel plezier met de zoektocht!
Groetjes, Sonja
|
|
Britt
23-6-2012
|
2-10-2011 15:17:30
Hey Darinka,
zoals je zelf zegt bij Maya raden ze aan 10 tot 12 maanden op voorhand. Ik heb zelf mijn kleed besteld bij Maya en dit was in februari en trouw pas 23/6/2012 Ik moet idd lang wachten, in januari mag ik mijn kleed gaan passen. Persoonlijk ben ik heel tevreden van Maya, ze is mss niet de supervriendelijkste tege haar personeel maar ik vind ze echt doodeerlijk en dat apprecieer ik zeker wel. Het heeft mij toch geholpen met het kiezen van mijn kleed. En het was niet het duurste dat ze mij opdrong. Dus ik zou kiezen voor Maya ps ik denk dat ik bij u in de klas heb gezeten vroeger, in Boom kan dit?
groetjes Britt
|
|
francis en joeri
6-7-2012
|
2-10-2011 19:24:54
hallo tegen mijn hebben ze hebben ze verteld dat ik ongeveer 8 manden van tevoren moet gaan kijken dan heb ik nog tijd zat. ik ga zaterdag me zoek toch beginnen
heel veel plezier toe geweest en succes met je zoek toch
mvg francis
|
|
Ellen
5-5-2012
|
3-10-2011 8:03:45
hey hey,
Wij trouwen 05/05/2012 en ik heb vorige 29/09/2011 week mijn kleed gekozen. Dus zo'n 7tal maanden op voorhand. Ik heb maar 1 winkel gedaan en normaal was mijn afspraak 19 november. Maar die afspraak ging dus véél te laat zijn... Ik heb mijn kleed gevonden, maar nu duurt het 4 maanden voor het in België is in de winkel. Eind januari zal het binnen zijn dus dan heb ik nog feb-maart-april om te gaan passen :-)
Groetjes
Veel succes!
|
|
robine
31-8-2012
|
6-10-2011 13:55:34
hallo,
wij trouwen volgend jaar op 31/8 en ben gisteren mijn kleedje gaan kiezen en gevonden... moet pas begin juli terug voor pasbeurt.
|
|
Sandra
7-9-2012
|
10-10-2011 19:29:01
Hoi,
Wij trouwen 07-09-12, een weekje voor jullie dus en ik ben op 5 oktober in 2 winkels gaan passen en heb mijn kleedje ook besteld. Wachttijd is 6 tot 9 maanden gemiddeld, hangt ook wat van de afwerking van het kleed af.
Ik ben bij Pierre-Yves in Aalst geweest en bij Couture Ann, ook Aalst.
Veel plezier met passen, het is echt superleuk!
groetjes
|
|
darinka
15-9-2012
|
10-10-2011 19:36:04
Ik heb ondertussen ook een paar afspraken vastgelegd. Op 30/10 bij Fara Love en op 2/11 bij het Bruidsparadijs. Deze week ga ik waarschijnlijk nog naar Youniek Bruidsmode bellen voor een afspraak. Bedankt om te antwoorden op mijn vragen!
|
|
Ilse
10-10-2010
|
|
|
darinka
15-9-2012
|
30-10-2011 20:06:26
Vandaag bij Farah Love langs geweest en (waarschijnlijk) mijn jurk gevonden. Mijn grootmoeder was er echter niet bij om te kiezen en dus hebben we volgende week terug een afspraak gemaakt. Nu wilde ik echter een foto van dat trouwkleed opzoeken om het merk nergens te vinden op het internet. Er zat een etiketje in het trouwkleed met iets van Elegancia Bridal in. Maar dat is een merk dat dus niet te vinden blijkt. Er waren hier nog een paar die het gelikl hadden van hun kleed toch op internet terug te vinden. Hoe hebben jullie dit gedaan?
Groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|