TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Veronique
16-6-2012
|
3-10-2011 10:26:39
He maaike wat een heerlijk verhaal, ik geniet mee . Ik heb ook immens geluk gehad, van kindsbeen aan had ik een idee van "als ik ooit trouw moet mijn jurk vanboven zo zijn en vanonder zo zijn" en na al die jaren is dat idee nooit veranderd. Ik had dus bij mijn zoektocht modelfotokes mee van bovenstuk, onderstuk en stof en dacht "oei, dat gaat moeilijk worden om zoiets te vinden" en de eeste winkel die ik deed was Bruidshuis Ellen in Nederland en in de etalage zag ik een jurk en ik werd meteen verliefd en dacht "zoveel geluk kan toch niet?". Toen ik binnenging, besprak ik met de verkoopster hoe ik mijn droomjurk voor ogen had en ze zei "wel die in de etalage trekt daar wel op he" en ik zei "ja dat was ook meteen mijn idee, ik keek er onmiddellijk naar", ze nam die jurk en verschillende anderen maar die ene jurk deed ik het eerst aan en mijn eerste gedacht was "zo raar mezelf zien met zo een kleed" en dan keek ik in spiegel en werd verliefd op mezelf. Erna heb ik nog verschillende winkels en kleren gedaan maar love at first sight bleef en de verkoopsters zeiden"dit is gewoon jouw jurk meisje". Ik had zelfs nachtmerries dat hij weg zou zijn en na die nachtmerrie belde ik naar de winkel en ze zeiden "oei, een ander bruidje is die jurk aan t passen, bel over 15 min terug" en gelukkig werd hij toen niet gekozen door het andere bruidje en dan was het voor mij duidelijk, dat was mijn jurk. Ze hebben hem dan opzij gehouden en ik ben hem dan nog eens gaan aandoen en dat was een heerlijk moment, en nu ligt deze jurk opzij en t kriebelt zo erg om hem nog eens aan te doen. 2 vriendinnen hebben hem dan gezien en vonden hem heerlijk passen bij me. Ik ben dus ook net als jij een verliefde bruid op mijn jurk
|
|
Dorien
9-6-2012
|
3-10-2011 12:28:26
Dag Maaike
wat leuk dat je meteen je droomjurk gevonden hebt. Heb je het bij Koonings gekocht? Ik ga eind oktober naar hen om te passen en vroeg me af of ze daar vriendelijk, behulpzaam zijn. En hoeveel moet je bij hen betalen om kleedjes te passen? Vast bedrag of €/kleed?
Groetjes
|
|
Maaike
28-4-2012
|
3-10-2011 12:38:13
Hoi Veronique,
Wat leuk ! Dus jij bent dus wel met de jurk thuis gekomen die je altijd al in gedachten had :D Ja zo kan het natuurlijk ook. Mijn moeder moest zo lachen met mij; want ik bleef maar zeggen: Ik had dit echt niet verwacht hoor !!! Het is zo niet-ik namelijk haha.
Hoi Dorien,
Nee ik ben dus uiteindelijk niet meer bij Koonings geraakt. Ik heb mijn kleed bij Mariage in Geldrop gekocht. In Geldrop heb je een vast bedrag voor het aanpassen (op maat maken); wel moet je extra betalen als je voorbeeld ook aanpassingen aan de hals/versieringen/snit/rok/etc. wil.. Ik kan het berag wel even voor je opzoeken indien gewenst.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|