TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tima
8-9-2012
|
3-10-2011 10:32:38
hier ook op de opendeur dag ging ik juist een kijken naar bruidjurken (boven dus) ja amaai roept die daar voor heel de winkel dat dat bruidjurken zijn voor jurken kzeg ja ik ben wel een bruid die bruidsjurken wil zien dan gaf ze stilletjes de uit leg dat er bruiden aant passen waren nu ja ij goed maar ze kon dan toch wel rustig gezegd hebben dan als een viswijf door die winkel te roepen kheb dan een boek gekregen om te bekijekn met "blauwe en gele" foto's inkt was op blijkbaar en vroeg ze als ik een pasafspraak wilde jeah right mij zien ze daar nooit meer
|
|
Ellen
5-5-2012
|
3-10-2011 10:52:50
Oei amai mij zouden ze daar dus ook niet meer terug zien na zo'n ervaring! Maar een super goeie winkel is Bruidskledij Steven in Torhout, das niet zo ver van Oostende! De dame daar is super vriendelijk! En helpt je fantastisch! Ik ben er supercontent van en ik heb dan ook maar 1 winkel gedaan aangezien ik daar direct mijn gedacht gevonden heb!
Groetjes! En nog veel succes in jullie verdere zoektocht!
|
|
Sylvia
15-6-2012
|
3-10-2011 11:57:42
Ook ik heb een slechte ervaring gehad bij Azzuro. Bij mijn telefonische afspraak had ik duidelijk gezegd dat ik een maatje meer heb en gevraagd of dat een probleem was. Dat was helemaal geen probleem en ik mocht gerust langsgaan.
Toen ik daar binnen ging, werd ik eerst van kop tot teen bekeken op een manier waarbij ik mij echt niet goed voelde. Eénmaal boven aangekomen, heeft ze 3 kleedjes voor mij uitgehaald en er duidelijk bijgezet dat dit het enige was wat ze aan zo iemand als mij kon aanbieden... Precies of ik ben helemaal abnormaal omdat ik maat 48/50 heb.
Het was mijn allereerste pas ervaring en ik heb zat er voordien al heel erg mee in dat ik niks ging vinden in mijn maat of dat niks mooi ging zijn bij mij.
Ik zei dat ik het 2de model niet zo heel mooi vond, maar dat ik het wel eens wilde passen om te zien waar ik eigenlijk mee stond. Ik kreeg onmiddellijk een antwoord "ja, als je het niet mooi vind, moet je het ook niet passen hé, dat zijn er dan nog 2" terwijl ze met haar ogen draaide.
Ze vroeg me dan welke maat van schoenen ik had, om de kleedjes eens te zien met trouwschoenen onder. Ik zei dus k heb een 38 maar wel een redelijk brede voet, toen kreeg ik te horen dat ze mij daar ook niet mee kon helpen en dat het dan maar moest op mijn blote voeten... Ik voelde mij echt niet meer op men gemak en ik voelde me echt vernederd. Dit kan toch de bedoeling niet zijn als je trouwjurken gaat passen?
Ik heb dus de 2 kleedjes gepast en het 2de was het mooiste, niet volledig wat ik wou, maar ik stond daar het best mee. Toen zei ze me, dit is het juiste kleed voor jou, je zou het vandaag moeten meenemen, want hij houden hier geen stock bij... Ik had nog niet eens gezegd dat ik het wou kopen en op de koop zei ze erbij, dat het onmiddellijk moest vereffend worden ALS ik mij het kon permitteren, met echt de nadruk op als... Excuseer??
Ik ben daar buiten gestapt, zonder kleed uiteraard, echt met de moed in mijn schoenen... Ik had in de namiddag nog een pasafspraak bij scarpellini, maar k had daar totaal geen zin meer in. Over de middag zijn men zus en ik iets gaan eten in Oostende en ik kon echt mijn tranen niet meer bedwingen. Met de moed der wanhoop en totaal zonder verwachtingen ben ik in de namiddag toch naar scarpellini gegaan, maar wat een verschil!
Ik werd er onthaald als een prinses, er werden constant kleedjes uitgehaald in allerlei modellen en kleuren, ik had zeker de keuze tussen 25 kleedjes. Ik had er een 10-tal uitgekozen die ik echt heel mooi vond. Mijn zus werd in de zetel geïnstalleerd met een koffie en ik kon beginnen passen. Verkoopster Conny heeft mij de hele middag geholpen, tips gegeven, haar eerlijke mening gegeven, ... zonder opdringerig te zijn. Daar werd helemaal niet gesproken over je kleed meenemen naar huis een jaar op voorhand of onmiddellijk helemaal te betalen. Ik heb daar mijn droomkleed gevonden en ik kan die winkel echt aan iedereen aanraden, zowel de maatjes 40 als de maten 52. Zij hebben mij dag helemaal goed gemaakt, waardoor ik die ervaring bij Azurro op slag vergeten was :-)
|
|
sanne
25-8-2012
|
3-10-2011 14:13:01
Sylvia, ik ben echt blij dat je dag dan toch nog goed gekomen is.
Bij mij is het uiteindelijk ook nog wel goed gekomen. Ik zat namelijk opgescheept met een kleedje van Azzurro.
Ik heb mijn trouwkleed reeds in gedachten en ik had naar Azzurro gebeld om te kijken of zij dat kleed toevallig hadden. Ik zat net met mijn mama aan zee, dus kwam het goed uit om met haar eens rond te kijken. Ze hadden mijn kleed niet maar deden wel een uitverkoop tot -60%, dus ik dacht misschien zie ik een tof kort, niet te duur kleedje voor het dansfeest. Ik had een soort ballerinajurkje in mijn gedachten.
Toen we aankwamen bleek dat ze maar 3 korte kleedjes hadden. Er zat geen enkel kleedje tussen dat mij aansprak. De verkoopster begon meteen dat ik dat niet kon weten zonder het te passen. Dat een ballerinajurkje mij klein zou maken. Dat dat een slecht idee was. Goed ik doe de kleedjes aan. Het eerste was vrij eenvoudig, maar stond mij wel mooi. Maar omdat het zo eenvoudig was had ik twijfels. Ze zei: het is voor een avondkleed. dat moet toch simpel zijn. goed ze deed mij nog een tweede kleed aandoen. Dat vond ik echt niet mooi. Dan dat derde kleedje was kort vanvoor en lang vannachter. Ik had opnieuw twijfels. Maar de verkoopster zei: nu heb je iets dat specialer is nu is het weer niet goed. je gaat altijd twijfelen. je hebt geluk dat je zo een speciaal kleed vindt voor een lage prijs je gaat dat nerges meer vinden. Ik vond het ook een beetje lomp uitvallen, maar ze zei dat is gewoon omdat het te groot is als we dat innemen zal je het super vinden. ik zei van : en als ik dat niet vind? als het niet goed is na het aanpassen dan zorgen we voor een oplossing enzo. ik was echt nog altijd niet zeker maar ondertussen was het kleedje al ingenomen en mochten we mee naar de kassa. Ook daar heb ik nog gezegd dat ik toch twijfels had dat het niet goed ging komen. Ze zei dat ik mij veel te veel zorgen maakte en veel te veel problemen maakte waar er geen waren. Ondertussen was het al ingegeven in de kassa. Het bleek uiteindelijk dat op dat kleedje ook maar 20% korting was. Goed ik was buiten voor ik het wist. Ik kwam aan in ons huisje aan zee en ik had meteen twijfels. Ik heb meteen naar mijn zus gebeld ze is afgekomen en zij zei ook dat ze het niet begreep. dat dat toch helemaal niet was wat ik wou. dat ik nu weer een half lang kleed had terwijl ik kort wou. Ik was al helemaal in paniek. Mijn mama heeft meteen gebeld naar de winkel gezegd dat we dat kleedje een uur ervoor gekocht hadden, dat ik toen al veel twijfels had, dat ze mij hadden overtuigd om eigenlijk iets te nemen dat ik niet helemaal achter stond. of we het mochten komen ruilen. ah nee dat mocht niet meer. mijn mama heeft dan nog vaak teruggebeld. ge vraagt naar de manager enzo. uiteindelijk na laaaaaaang over en weer bellen mocht ik het komen ruilen. ik ging dan gaan voor het eenvoudige kleedje dat ik eerst aan gehad had. Nu had ik mij goed voorzien en had ik een paar mensen mee. Want ik weet dat ik snel op mij laat inpraten. Maar echt.. het was verschrikkelijk. Ik kwam toe die verkoopster tegen mij: dus je hebt uw kop laten zot maken. iemand zegt tegen u dat het niet mooi is en hup je laat uw kop zot maken. als dat zo met alles gaat zijn zal het tof worden. ik zei: ik was van in begin niet overtuigd. zij zo: ja je moet wel weten wat je wilt é ! goed ik ben dan gewoon boven dat andere kleedje gaan halen. ik wou zo snel mogelijk weg. Ze hadden ervoor gezegd dat ze lintjes in het kleed konden naaien om je bh in vast te steken. dus mijn mama vroeg daarnaar. zei ze zo plat weg: ja doe het zelf é. zo moeilijk is dat niet. Mijn mama zo: ja maar jullie gingen dat doen had je gezegd. zij zo tegen een andere verkoopster: ja pak eens naaimateriaal we zullen dat hier eens snel zelf aanhangen. mijn mama zo: ja maar je weet niet eens welke bh ze gaat dragen dan gaat dat toch nog niet. Ja we zullen er iets opnaaien je zal dan maar moeten zien of het past é. mijn mama zei: laat maar we zullen het wel ergens anders gaan vragen. ze moet toch nog haar ander kleed halen ook. zei die verkoopster: ah nu moet ze nog een ander kleed hebben ook. ik zeg: ik had toch van in begin gezegd dat dit mijn kleedje voor mijn avondfeest zou worden. zij zo: ach ja je doet maar e meiske. Ik voelde mij echt rot als ik daar buiten kwam.
nu ja ik heb een schattig avondkleedje. de mensen die mee waren vonden het mooi. en mijn echt trouwkleed zelf moet ik nog gaan halen, dus mss nog kans op een goede ervaring ook :-)
|
|
Isabelle
15-10-2011
|
3-10-2011 16:31:16
Ojee wat vreselijk!! hopelijk vind je nog een heel leuke winkel en het kleed dat je zoekt. En als je dat ziet, zal je niet meer twijfelen!
|
|
Mieke
12-5-2012
|
3-10-2011 21:42:19
Hoi,
Mijn kleed komt ook van Azurro en moet zeggen bij mij was het een superervaring...Hangt mss af van welke verkoopster je hebt, maar is mss wel zo in meerdere winkels. De verkoopster die ik eerst had was een hele lieve, zeker niet opdringer of zo. En toen ik twijfelde mocht ik gerust nog eens terug gaan met men zus en men getuige om nog eens wat kleedjes aan te doen... De tweede verkoopster was idd iets minder 'enthousiast' maar toen ik om men kleedje mocht had ik terug zo'n superlieve dat ik eigenlijk die 'ene' wat naar de achtergrond heb geschoven...
Vind het wel heel jammer voor je dat het zo verlopen is want is natuurlijk niet leuk om zo behandeld te worden, heb het ook meegemaakt in een andere winkel en was toen ook mega teleurgesteld toen ik thuis kwam...
Dikke knuf, Mieke
|
|
Isabelle
11-8-2012
|
1-1-2012 19:22:53
Hallo zo ongelooflijk erg allemaal, die getuigenissen. Zo afgesnauwd worden is helemaal niet wat je verwacht als je bruidsjurken gaat passen! Ik heb twee dagen geleden mijn jurk gekocht in Azzurro en had heel vriendelijke verkoopsters, zeer behulpzaam. Ik mocht uren staan twijfelen, de naaister die me hielp was zeer geduldig, ze bleef maar nieuwe jurken uithalen, de mening van mijn ma en zussen werd ook gerespecteerd, en ze zei heel eerlijk welke jurk mijn figuur minder flatteerde, zonder te kwetsen. Ik hoefde enkel mijn armen omhoog te doen, zij hielp mij telkens in en uit de jurk. Ik had een naaister/verkoopster met een accent, ik denk dat ze van Oekraïne of Bulgarije ofzo afkomstig zou kunnen zijn, maar haar Nederlands was wel zeer goed hoor. Ze had ook zeer duidelijk kennis van zaken. En mijn jurk blijft daar gestockeerd tot juni, zonder probleem! Ik ben daar goed gesoigneerd geweest, maar vind het super erg om te horen dat de winkel waar ik zo'n positieve ervaring had, blijkbaar ook personeel in dienst heeft die mensen afsnauwt en neerbuigend doet tegenover bruidjes die specifiek op zoek zijn naar jurken in grotere maten. Als ik deze reacties gelezen had voor ik naar Azzurro ging, was ik mss zelfs niet geweest! Ik heb er nu wel mijn droomjurk gevonden en ben fijn behandeld geweest, dus ik ben wel blij dat ik er wel geweest ben natuurlijk. Veel sterkte hoor, en veel succes nog bij de rest van de voorbereidingen! Isabelle
|
|
Daphné
21-9-2012
|
15-2-2012 20:27:42
Amai, als ik dat hier zo allemaal hoor heb ik geen zin meer om naar Azzuro te gaan! Morgen eens gaan zien op de opendeurdag van Scarpelini in Oostende,ben eens benieuwd,mijn eerste kennismaking met een bruidskleed Spannend!!!
|
|
Tara
15-1-2017
|
|
|
Tara
15-1-2017
|
9-7-2016 22:24:23
Ik heb vandaag ook geweest. Ik kwam van bij Scarpellini, waar ze super vriendelijk en behulpzaam waren! Daarna naar Azzuro... Voor ik binnen kwam, was ik overdonderd door de vele mooie jurken in de etalage. Ik had een vriendin meegenomen voor feedback, iemand waarvan ik weet van dit kleed staat mij en dat zeker niet. Nu, ik ben momenteel 5 maanden zwanger en heb dus een dikke buik, maar ik heb na de bevalling slechts twee maanden want dan trouw ik al. Enkel tijd dus voor retouches. De dame aan de kassa sprak enkel mijn vriendin toe. Ik zeg vriendelijk dat het voor mij is, dat ik het ook vermeld had aan de telefoon. "Ja madam, wa verwacht je. Kheb ik niks voor jou" was het eerste wat ik te horen kreeg. Ik moest dus al even slikken. Ik vraag of ik alvast naar boven naar de bruidsjurken mocht gaan kijken. Dat kon absoluut niet. Neen, want er waren bruidjes aan het passen. Daar kwam ik toch ook voor! Nu, ik nog niks gezegd. De dame zei me dat ze de boek zou halen dat ik al de modellen even kon bekijken. Al goed en wel, ik heb een halfuur op die boek gewacht. Uit al die jurken waren er twee die ik mooi vond, en toonde ze ook aan die mevrouw. "Dat is geen model voor jou" dus ik vraag "en Waarom nu weer niet?" Mijn geduld was namelijk op een het raken en die hormonen zorgen ervoor dat ik nu niet meer over mij laat lopen, wat voor mijn zwangerschap helemaal het geval niet zou zijn. Antwoord ze dat ik te dik ben voor die modellen. Ik antwoord beleefd, nogmaals, dat het een jurk is voor na mijn bevalling. "Je zal nog altijd even dik zijn dan" Ik was op mijn tenen getrapt. Kwam er nog een andere dame bij staan, die ook zo grof tegen mij praatte, zo neerbuigend. De moed zakte mij in mijn schoenen. Ik mocht niet naar boven, heb dus letterlijk geen enkele bruidsjurk mogen gaan bekjken. Enkel die stomme boek. Ze deden onbeschoft en onbeleefd tegen mij. En toen vroegen ze mij "wanneer kom je voor een afspraak?" Ja hallo. Dat was mijn afspraak... Ik zei ze kort maar beleefd dat ik gezn afspraak meer wilde. Ik was toch te dik, ook al was ik zwanger. Ik zou toch niet in hun modellen passen, ze zeiden het immers zelf, en na zo'n rotte opmerkingen drie kwartier aan een stuk, was ik niet van plan daar ooit nog een voet binnen te zetten! Van ze leven niet meer.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|