TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Britt
23-6-2012
|
3-10-2011 15:01:31
Hoi, wij geven ons feest in Vremde... Weet niet of het ver is voor jullie. Het molenhuis noemt onze feestzaal. En er is om de hoek een B&B , waar wij gaan slapen na onze trouw. We zijn ook gaan kijken in het Hof van Beatrijs maar vonden dit ook niet wat het moest zijn. En het Hof van Nazareth vonden we ongeloofelijk duur.
groetjes Britt
|
|
Els
4-8-2012
|
3-10-2011 19:03:10
Hey Eefje,
Leuk om te lezen dat jullie ook al ijverig aan't plannen zijn. Wij gaan ons feest doen in Domein Martinus in Halle-Zoersel. Het is een zaal met hotel aan en een prachtige tuin. Onze gasten die van iets verder komen, kunnen rechtstreeks na het feest naar hun kamer gaan.
Groetjes, Els
|
|
eva
25-8-2012
|
3-10-2011 19:13:35
Proficiat Els :) Lang geleden!
|
|
Sofie
4-8-2012
|
24-10-2011 17:30:37
Hey Eva,
Mijn oog is ook gevallen op de Beemden voor ons trouwfeest volgend jaar, maar wij zijn er spijtig genoeg niet nr de tent kunnen gaan zien. Mag ik je vragen wat jou mening hierover is? groetjes Sofie
|
|
eva
25-8-2012
|
2-11-2011 18:36:27
Hey Sofie,
Ik vind de Beemden een hele mooie lokatie (heb er vroeger zelf vakantiejob gedaan en ik vond de feesten daar altijd heel mooi). De tent wordt vanbinnen ook mooi ingericht, de tafels mooi opgedekt en mooie stoelen gezet.
Succes er mee!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|