Terug naar overzicht
Hoi Natalie,Wij zijn enkele jaren geleden naar Zanzibar geweest.De stranden zijn daar echt mooi, superwit!Wij hebben toen overnacht in Diamonds La Gemma dell'est, echt een prachtig hotel.Wij hebben toen ter plaatse een safari geboekt naar Tanzania, met 1 overnachting in een luxe tentenkamp, maar dit was wel niet goedkoop, want je betaald een vlucht + overnachting extra en denk dat dit 500€ pp extra was.Maar Zanzibar is dus echt wel een aanrader!Groetjes
hallo, wij trokken begin dit jaar naar kenia en deden ook een mix van strand en safari , das zeker een aanrader, moet je echt meemaken!!! laat je alleen goed informeren over de safari's daar, want je kan ook meer-daagse safari's doen, maar 2 of drie dagen hetzelde is ook niet altijd leuk... (wees vooral bedacht op het stoffig zijn van safari's (neem voldoende kleding mee )) fijne reis zou ik zo zeggen...pst wij keren volgend jaar weer om daar te trouwen (ik werd daar te huwelijk gevraagd ...)
Hallo!!Het is zeker mogelijk om zo'n combinatie op voorhand te reserveren : kijk zeker eens naar to Live 2 Travel, die hebben nogal goede prijs.Wij gaan als honeymoon een combinatie Kenia (5d) en Mauritius (8d) maken.Je kan natuurlijk ook Tanzania combineren met Mauritius en ook met de Seychellen.De service in Zanzibar mag je absoluut niet vergelijken met degene die je ontvangt op Seychellen en Mauritius, deze is op 'zijn Afrikaans' en niet van TOPniveau.Zanzibar biedt dan wel meer all in-hotels, die vind je op de andere bestemmingen weer minder... Er zijn bij sommige touroperators al prijzen uit voor 2012 dus ik zou al zeker eens een offerte aanvragen. Succes! xx
Hey Nathalie. Ik vind www.africatours.be een heel goede organisatie voor reizen naar Afrika. Ze werken er ook met huwelijkslijsten wat ik wel heel plezant vind als cadeautip! Succes!
Hey!wij hebben vorig jaar een safari in Tanzania gedaan voor een week en nadien een strandvakantie in Kenia. Moest het toen voor een huwelijksreis geweest zijn en het budget anders lag had ik zeker ook Tanzania gekozen. Persoonlijk vind ik het nogal dom om ginder nog een safari van 2 dagen te boeken en kan je dit beter voordien al zo boeken want anders betaal je gewoon je strandhotel door terwijl je ook nog eens die safari zit te betalen. Ik kan de vakantie alleen maar als onwaarschijnlijk prachtig en geweldig omschrijven! Alleen wel rekening houden met het regenseizoen!
Wij kiezen ook voor Zanzibar als honeymoon...:-) maar nog geen offertes...Heb wel dit jaar half augustus de last minutes bekeken voor september en toen vond ik er op sunjets al voor 1000€ per persoon, 10 dagen in een 5* all in...groetjes
Op de huwelijksbeurs gisteren zei eenreisorganisator die op de beurs stond dat Zuid-Afrika an sich even prachtig is als Tanzania/Zanzibar, maar wel een pak goedkoper. Ik weet natuurlijk niet wat daar van waar is :)
Hey!Ik zou niet voor Zuid-Afrika gaan want in jullie trouwperiode is het daar winter, wat temperaturen tussen de 10-20°C oplevert. Niet echt tropisch denk ik? :-))))