Terug naar overzicht
Hey Sara,fijn om te lezen dat je het zo een super ervaring vond.Als ik mijne 'man' dan zo ver krijg, dan wil ik dit ook zeker kan.Kan je de foto ook misschien posten of eens doormailen: jili.de.weyer@gmail.com...Ik ben wel benieuwd..groetjes
Mijn man heb ik serieus moeten overtuigen hoor! Hij wilde dat helemaal niet, vond dat niet nodig en ja het kost ook redelijk wat geld. Maar uiteindelijk heb ik gewonnen :) en vond hij het ook heel tof! :)http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/321292_2... Tja mijn man trekt maar een gek gezicht ;) Er was een net een golf over ons gekomen :D
Ja ik weet niet hoe ik een foto moet posten...Maar ik denk wel dat je de link kan plakken en dan kan je de foto zien :)
Oooh super!Is echt een toffe foto...Ik ga die strax aan mijn ventje laten zien en ik hoop dat ik hem kan overtuigen..Hij wilt gewoon niet met zijn kostuum in het water ofzo, want hij kan zijn kostuum erna wel nog afdragen hé... Der moest ma is iets aankomen... tttt..
hey,bij welke fotograaf zijn jullie geweest? vind niemand niet die er intresse in heeft.volgen er nog meer fotos? :)
@ Jili, mijn man had een kostuum aan ;)@ Gitte, wij hopen deze week onze trouw foto's te krijgen! ;)
*oud kostuum moest dat zijn
bij welke fotograaf zijn jullie geweest?
Louis David (spreekt wel geen Nederlands en is niet van de goedkoopste)
en heb je toen je haar nog zelf gedaan?
Leuk! Wij ook wij ook!!!!Volgend jaar...na de honeymoon...:-) via Pieter Van Impe...Kijk er al naar uit! :-)groetjes
@ Isabelle, ik ben Visa Versa een look-a-like van m'n kapsel gaan laten maken. Was veel goedkoper degene die ik bij mijn trouwdag had! :) Maar op m'n trouwdag was het wel veel mooier :)
Mooie foto hoor!!!