Terug naar overzicht
ja ge moet toch iets eten é anders hou je het niet vol wij voorzien broodjes over de middag en gaan dan ook foto's trekken van de suite worden er foto's getrokken tijdens de picknick en voor de receptie ook nog een paar schema 10u limo vertrekt met bruidegom10u15 aankomst bij bruid + champagne toost en mini boterkoekskes11u vertrek naar diksmuide stadhuis11u45 wet12u-12u15 naar de picknick (park ,bos of thuis naargelang het weer)+foto's14u15 vertrek naar kerk14u30 kerkelijk huwelijk15u45 einde16u tenlaatste vertrekken naar feestzaal16u30 aankomst en opfrissing 17u 1ste receptie18u30 einde19u receptie avondgasten gevolgd door dinner en feest
Wij trouwen om 13u voor de wet en om 14u voor de kerk en gaan hiervoor (in de voormiddag dus) foto's gaan nemen. We gaan hierbij ook een picknickmand meenemen om dan ook iets te eten. Dan hebben we het meeste tijd aangezien de fotograaf zei om toch wel minimum 2 uurtjes te voorzien voor de fotoshoot :-). Bovendien willen we het niet tijdens de receptie doen omdat wij het wel belangrijk vinden om onze gasten te kunnen ontvangen op onze receptie en niet daar als laatste toekomen :-).Groetjes!
Hallo, Ik zou inderdaad ergens tussenin ook nog iets eten. Eerst en vooral 's morgens een goed ontbijt! Zeker niet overslaan. Voor de rest is het wel oké denk ik.Voor de fotoshoot moesten wij 1 uur (zonder transport) tellen. In totaal zijn wij een tweetal uurtjes weggeweest. Je kan misschien twee locaties kiezen (niet te ver) en de fotoshoot in twee keer doen...Persoonlijk denk ik dat je vrij vroeg bent met de eerste receptie. Als je deze bv start tegen 17u dan heb je tussenin zeker tijd genoeg voor de foto's...GroetjesAnnelies
Hey,ik zal even onze planning meegeven.9u30: Bruidegom komt bruid halen10u: vertrek fotoshootTen laatste 12u: terug fotoshootVan 12u tot 13u: broodjes met de suite en een paar familiefoto's13u15: vertrek gemeente13u30: gemeentehuis13u45: einde gemeente 13u45 tot 14u15: familiefoto's aan het gemeentehuis 14u15:vertrek naar kerk14u30: aankomst kerk 15u30: einde kerkTot 16u15: sangria aan de kerk voor alle aanwezigen16u30: vertrek feestzaal17u: eerste receptie18u30: tweede receptie met aansluitend eten en dansfeest.Ik zou toch ook iets van eten voorzien. Wij zijn ook nog niet getrouwd tegen de middag,maar voorzien toch een broodje enzo voor ons en de suite en nemen ondertussen dan al wat familiefoto'sSucces met de planning
hey onze planning ziet er als volgd uit 8.00 opstaan en samen eten 8.30 de bruiden grom vertrekt na zijn moeder en ik na de kapper 10.30 na huis terug. 10.45 make up laten doen hier tuis 11.15 me jurk aan doen en klaar maken. 12.00 even eten samen met me bruids- Damens en zo 12.15 me ventje is onder weg naar me 12.30 met ventje komt me ophalen 13.00 foto's te laten maken locatie 14.30 verrekten we na de kerk 15.00 burgerlijke trouw in de kerk16.15 op feest locatie zijn. 17.00 eten 20.00 receptie20.30 taart aan snijden 21.00 begin het feest 0.00 einden feest zo ziet onze dag indeling er ongeveer uit
vind persoonlijk ook dat 16u30 enorm vroeg is voor de mensen die dan de ganse avond moeten blijven,mss dat je toch nog ergens iets tussen steekt om iets te gaan eten s'middags want denk wel dat je dat zal nodig hebben. bij ons blijft iedereen dus de planning ziet er anders uit10u vertrek bruidegom10u15 aankomst bij bruid, foto's omgeving nemen10u45 vertrek gemaantehuis11u wettelijk huwelijk12u broodmand bij schoonvader thuis met suite13u30 fotoshoot18u aankomst feestzaal18u30 receptie19u30 plaatsnemen aan tafel om te etenga nu niet de ganse planning erop zetten want is beetje teveel en is niet de bedoeling van dit topic
hey,een tip van onze ceremoniemeester was om niet van het begin van de dag te plannen, maar vanaf het einde van de dag (= openingsdans) en dan terug naar boven. Hierdoor hebben wij onze planning aangepast, want er zaten wat onmogelijke tijden in, zowel voor ons als voor de gasten.Succes met de planning nog!groetjessofie