Nu Online
Momenteel zijn er 566 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Save the date post its

4-10-2011 14:52:04

Hoi,

Wij zouden graag save the date post its in onze kerstkaartjes plakken, maar ik vind nergens waar ik deze kan laten maken. We zouden ze immers niet graag zelf schrijven, maar onze boodschap op originele post its laten drukken. Ik dacht nochtans dit al ergens gelezen te hebben, maar vind niets terug. Ik heb al online gezocht onder andere bij Vistaprint maar vind niets. Kan iemand mij hiermee helpen? Alvast bedankt!

Groetjes.

Nathalie
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 997

tinneke
13-7-2012
 Meld misbruik4-10-2011 14:58:56

Hey!

Op vistaprint onder zelfklevende memoblaadjes! Zorg wel dat je vistaprint.be neemt en niet de Nederlandse versie...

Emy
30-6-2012

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik4-10-2011 15:49:46

Hey Nathalie!
Idd, via Vistaprint kan je ze terugvinden. Is het niet wat laat deze dan nog te versturen?
Meestal worden STD-kaartjes toch een jaar op voorhand gestuurd? Binnen 2 a 3m ontvangen de gasten toch al de officiële uitnodigingen...?

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik4-10-2011 16:12:02

Hey bruidje,
Het is idd mss laat, maar de mensen hebben nu nog geen agenda's van 2012 en tegen dat we de kerstkaartjes versturen wel. Bovendien merken we dat de mensen wel weten dat we in de zomer van 2012 trouwen, maar ze weten niet de exacte datum en dan zou zo'n save the date kaartje wel een handige herinnering zijn.
Bedankt voor de tips, ik ga nog eens zoeken bij vistaprint.

kim
7-7-2012
 Meld misbruik4-10-2011 16:24:32

Wij trouwen ook in de zomer van 2012 en gaan bij onze kerstkaartjes ook save-the-date'tjes steken ... Dus je bent er zéker niet te laat mee ;-)

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik4-10-2011 17:15:04

Wij gaan de save-the-date kaartjes combineren met onze kerstkaarten en wij trouwen in september 2012 :-). Het is zeker niet te laat aangezien de meesten pas in januari of zelfs later hun reis voor de zomer boeken, dus zo weten ze het zeker op tijd ;-).

Groetjes!

jill
30-6-2012
 Meld misbruik5-10-2011 22:01:21

wij waren het toch ook nog van plan om dit te doen hoor!! Wij trouwen ook al in juni 2012. Maar veel mensen kunnen idd de exate datum niet onthouden, nog geen agenda's voor 2012... Tegen dan dus wel.. Wij doen het ook ;)

Anouck
5-5-2012
 Meld misbruik12-10-2011 18:56:35

Wij versturen volgende week onze save the date kaartjes, 8 maanden voor onze trouw dus (26 mei 2012). 6 maanden op voorhand is tijd genoeg. Ik heb ze inderdaad op vistaprint.be gezien... goeie website voor je drukwerk btw.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info