Nu Online
Momenteel zijn er 517 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Koonings - Maastricht

5-10-2011 10:49:05
Hello lieve bruidjes en gommetjes!
Ik ben vorige vrijdag naar de trouwbeurs in Antwerpen geweest en zag daar ook een stand van Koonings in Maastricht staan. Ik heb al een afspraak ingepland bij Le Chapeau in Bree, maar de kleedjes op hun website steken mijn ogen uit :-) dus misschien moet ik ook daar eens langsgaan? Heeft er al iemand ervaring met deze winkel? Vriendelijk of niet? ...

Knuffel
Melissa

Melissa
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1178

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik5-10-2011 10:51:20

eerst en vooral volgens mij is konings in Deurne bij eindhoven.

ik heb ze ook zien staan en bij mij staat er al een afspraak vast. Ik heb van een vriendin alleen maar goede commentaren gehoord.

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik5-10-2011 11:20:58

Whoops, dan mix ik 2 winkels door elkaar :-) maar ik had het inderdaad over Koonings, maar dan in Deurne :-)

Laura
30-6-2012
 Meld misbruik5-10-2011 11:30:36

Hallo,

Konings is idd in Deurne bij Eindhoven. Ik heb er in mei al een afspraak gehad. Ik had toen ook alleen maar lof over hen gehoord. Ik heb vrees ik de verkeerde verkoopster gehad heb. ik mocht 4 of 5 kleedjes passen en toen moest ik al rechtstreeks een keuze maken terwijl ik 1 kleedje wel mooi vond maar dat was het dan ook, ik had er niet echt een goed gevoel bij. Die vrouw zuchtte ook constant en zei constant dat ze niet naar de fitness moest gaan want op haar werk had ze al wel fitness genoeg met al die kleedjes te heffen enz. Nu kan ik dat wel begrijpen, de meeste trouwjurken zijn ook vrij zwaar maar 1, 2 of max. dat 3x vertellen is genoeg maar niet telkens ik een jurk aan of uit deed, dat vond ik er een beetje over. Persoonlijk vond ik ze ook heel opdringerig. Ik moest en zou dat kleedje bestellen terwijl ik er zelf niet echt een goed gevoel bij had. Heb dat dan natuurlijk ook niet gedaan. Ik heb die dag verkoopster Tanja gehad, misschien had ze gewoon een slechte dag maar dat mag je eigenlijk niet aan jouw klanten laten zien. Terwijl de andere verkoopster waren aan het lachen en plezier maken met hun klanten was zij iets te gereserveerd zal ik maar zeggen. Hopelijk hebben jullie een andere verkoopster.
Uiteindelijk heb ik mijn kleedje bij Jagré in Antwerpen gevonden. Daar vond ik het super!

Veel succes naar de zoektocht van het kleed en geniet er vooral van!

Groetjes Laura

Marjon
20-7-2012
 Meld misbruik5-10-2011 11:32:39

Ik ga er naartoe op 1 november en op 17 oktober heb ik ook nog een pasbeurt bij le chapeau in Antwerpen.
Over Koonings heb ik ook alleen nog maar goeds gehoord, daarmee dat ik mijn afspraak hier het eerst had gemaakt.
Maar de mama wou ook eens een dagje alleen met mij gaan en daarmee dat we ook eens naar Le Chapeau in Antwerpen gaan, zo kunnen we ook zien hoeveel de prijzen juist verschillen :-).

groetjes

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik5-10-2011 11:47:21

Ik had Mandy, en die is super! ik heb heel veel kleedjes aangehad, heel fijn gepast daar!

sofie
21-4-2012
 Meld misbruik5-10-2011 11:54:04

ik had Romy. Super lief meisje! ik mocht zoveel passen als ik wou ( en dat was veel!!!)
ik zou als je belt voor een afspraak gewoon naar een bepaalde verkoopster vragen.

Groetjes,

sofie

Dorien
9-6-2012
 Meld misbruik5-10-2011 12:05:57

Oh super goed nieuws over Koonings. Ik ga 23 oktober eerst naar de trouwbeurs en nadien passen :-) Hoeveel kost het bij hen om te passen? Ik heb er namelijk totaal geen idee van...

Groetjes,
Dorien

Sophie
15-9-2012
 Meld misbruik5-10-2011 12:42:29

Moet je betalen om te passen? Dat is ook het eerste dat ik daarvan hoor...

Dorien
9-6-2012
 Meld misbruik5-10-2011 12:45:18

Bij sommige winkels wel heb ik gehoord! Dit om te vermijden dat tienermeisjes voor de fun kleedjes komen passen. Hoe zijn we zelf geweest als tiener ;-)

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik5-10-2011 13:14:56

Je hoeft niets te betalen hoor. Ik ga 22 oktober, de dag voor de modeshow, hopelijk is het niet te druk en wilt iedereen de 23ste komen ;-)

gitte
11-8-2012
 Meld misbruik5-10-2011 13:47:24

Ik ben er ook geweest want ik had ook zeer veel goede commentaren gehoord en bij mij was het ook tegen gevallen. Ik heb eerst al een uur zitten wachten terwijl ik een afspraak had en dan was het nog rap rap ook. Ik heb maar een 4 tal kleedjes mogen passen en dat was het dan. De verkoopster vond het laatste echt voor mij bestemd en daar moest ik het dan mee doen. Ik had mijn budget van te voren gezegt wat ik persoonlijk al niet weinig vind (2500 euro) en toen ik de prijs van het kleedje vroeg was het ineens 3700 euro en nog eens 800 euro voor de sluier dus er fameus over. Toen ik vroeg of ze zoiets dat er op geleek ook nog had maar dan goedkoper zei ze bot nee dan moet u zoiets niet pakken, denkt er nog maar is over na want dit is het echt voor u.
Ik vond dit niet echt kunnen en vond dit ook heel erg opdringerig.
Ik heb mijn kleedje bij amiga in breda gevonden en ik ben daar echt heel tevreden over!! Zij bleef wel kleedjes halen zonder ik daar eigenlijk achter gevraagd had. Kreeg direct drinken en nadat ik een mooi kleedje had gezien zei ze zelf dat ik er maar eens rustig over moest nadenken, dat ze het kleedje opzij ging hangen tot de week erna en dat ik dan gerust kon terug komen voor het nog eens te passen.
Ik raad het iedereen aan!!!

Veerle
12-5-2012
 Meld misbruik5-10-2011 20:22:43

Ik ben afgelopen zaterdag ook bij Koonings geweest en heb er ongeveer dezelfde ervaring gehad als Laura en Gitte. Ik heb er eerst ook vrij lang moeten wachten, en in het begin was de verkoopster wel vriendelijk, maar toen ik een zevental kleedjes had aangehad (waarvan ik de meeste wel mooi vond maar ook niet "wauw") zei ze dat het haar nutteloos leek nog verder te passen, "aangezien ik intussen al meer jurken had gepast dan de gemiddelde bruid en het toch nog wel erg zoeken was voor mij". Is dit dan niet logisch als je een eerste keer gaat passen ?! Bovendien had ik ook een jurk van het merk Nicole op hun website gezien, die ik graag eens wou passen, maar toen ik die jurk omschreef wist ze helemaal niet over dewelke ik het had en zei ze snel dat die er wsch. niet meer was omdat het er eentje uit de collectie 2011 was. Ik had ook de indruk dat ze veel minder jurken in de winkel hebben dan je zou denken als je de website ziet. Ik ben er écht gedesillusioneerd buitengekomen (en er zijn zelfs bij thuiskomst wat traantjes gevloeid), maar ik hoop dat het voor de bruidjes die daar nog moeten gaan passen, beter meevalt. Misschien heb ik inderdaad wel pech gehad met de verkoopster...
Volgende week trek ik met verse moed naar Antwerpen, waar ik een afspraak heb bij JPC Collection, en ik ga wsch. ook nog een afspraak vastleggen bij Le Chapeau. Hopelijk valt het daar beter mee voor mij, want de tijd begint toch wel een beetje te dringen ...

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik6-10-2011 15:32:27

Hey Veerle,

wat gek, ik moet zeggen dat het bij mij echt totaal het omgekeerde was. ik had op voorhand wel wat merken opgeschreven die ik mooi vond, en zelfs toen ik specifieke kleedjes vroeg, zijn ze die nog van ergens in het magazijn gaan zoeken om mij die toch maar te laten passen. Mijn vriendinnen en zussen (5 stuks) kregen allemaal iets te drinken en een stoel. En ik kreeg schoenen en ondergoed om het plaatje zo compleet mogelijk te maken....
groetjes en nog veel succes.

Ilse
10-10-2010
 Meld misbruik28-10-2011 13:23:27

Opgelet!! De bruidskleding is in Nederland veeeeeeeeeeeeeel duurder dan in Belgie. Waarom zou je dan naar het buitenland gaan als wij hier dezelfde merken hebben en ook nog eens goedkoper zijn? Wat zeker een aanrader is!! www.bruidsmodehasselt.be en www.boetiek.be hebben zeer mooie betaalbare EXCLUSIVE bruidsmerken gemiddelde prijs €1399,- en tot einde november krijg je - 10% korting Dus snel een afspraak maken en passen ook zondagen open!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info