Nu Online
Momenteel zijn er 526 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes... wat geven jullie?

5-10-2011 11:53:56
Zo nieuwschierig als ik ben zou ik graag willen weten wat jullie geven als bedankjes aan de gasten en kinderen... Wij hebben gisteren al heel wat leuks gezien en hebben ons oog laten vallen op die kleine frietzakjes met ijzeren staander! En voor de kindjes hebben we bij de AVA van die potloodjes gezien met een zakje snoep bij...

Dankjewel
Alessia

Alessia
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 24 | Gelezen: 1674

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik5-10-2011 12:00:35

bij ons krijgen ze een fototje van de fotoshoot s'middags en een tekening die een karikaturist ter plaatse van hen komt maken, zo blijft het aandenken lang meegaan. eerst hadden we gepersonaliseerde m&m's in gedachten maar die zijn in 2 seconden op en vandaar onze 2de keuze.
veel succes

Laura
30-6-2012
 Meld misbruik5-10-2011 12:46:27

Bij ons krijgen ze een klein flesje limoncello. De flesjes heb ik in de ava gehaald, de limoncello afgelopen zomer in Italie. Waarschijnlijk voorzien we ook bruidssuiker. Voor de kindjes voorzien we een snoepzakje die we zelf gaan maken. Groetjes Laura

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik5-10-2011 13:02:11

Ik heb voor de kindjes bellenblazers en windmolens met zakje snoep aan.
Voor de allerkleinsten een badeendje (cellofaanzakje gevuld met op de ondergrond blauwe gepofte rijst).

Voor de volwassenen heb ik 4 Merci Petits in cellofaanzakje met dan papiertje in (Merci dat je er was, afgewisseld met onze namen en datum) en dat heb ik dichtgemaakt met een gelukspoppetje in verschillende kleuren zodat ze zelf een kleur kunnen kiezen.

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik5-10-2011 13:09:27

wij gaan voor kleine potjes zelfgemaakte confituur met daarop onze namen in verschillende smaken. Wij denken dat dit groot en oud gaat bekoren.

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik5-10-2011 13:39:01

wij hebben twee soorten doosjes, eentje een klein mannetje in kostuum, het ander een vrouwtje in een wit kleed, en vullen deze met gepersonaliseerde m&m's. Ik ben al vaak naar huwelijken geweest waar de mensen iets wilde geven 'dat bleef' zoals een kaarsenhoudertje maar moet toegeven dat ik dat nog nooit gebruikt heb.

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik5-10-2011 14:17:54

Wij gaven aan de kindjes die naar het stadhuis kwamen kleine puntzakken met hartvormige snoepjes erin.

Dichtgevonden met een rood lint met daaraan een kaartje met ons logo en datum.
Aan de volwassenen gaven we een speculoos hartje met daarop 'we love you' geschreven (lag in mijn met 1 van de foto's op onze uitnodiging), ook dichtgebonden met rood lint en daar een kaartje aan met ons logo en Bedankt.
Verder lieten we de wikkels van een hoop kleine chocolaatjes bedrukken met ons logo en die legden we bij de koffie, op de desserttafel en zo'n beetje overal.
Kostprijs gewijs was dat allemaal 3x niks en weet ik zeker dat iedereen opat wat ze kregen.
Ik kreeg op trouwfeesten al allerlei bedankjes (een washandje geplooid in de vorm van een cupcake, glazen theelichtjes met de namen van het koppel op, etc) maar dat zijn allemaal spullen die recht de kast invlogen en er nooit meer uit zullen komen tot we ooit verhuizen.
Vind dat dan zo'n zonde van het geld, daarom vind ik iets wat ze kunnen eten of drinken nog altijd het beste. Maar dat is mijn persoonlijke smaak he...

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik5-10-2011 14:20:04

Beste Isabelle,
Dat lijkt me eens superidee met die doosjes! Waar heb je die gehaald als ik mag vragen?
Alvast een fantastiche trouwdag gewenst, nog 10 daagjes voor jou!! xxxx

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik5-10-2011 14:36:40

Ons thema is londen omdat wij beide nogal londen fanaten zijn ik borduur zelf heel graag en heb dus gekozen om allemaal lavendelzakjes te maken ( lijkt ook zo lekker engels ) het thema daarvoor is tea time dus ben ik allemaal theekopjes tassen cupcakes etc aan het borduren ik weet niet of ik iets anders maak voor de kinderen volgens mij is zo een zakje leuk voor iedereen toch ?

Evi
18-8-2012
 Meld misbruik5-10-2011 15:59:02

wij gaan van die winkelwagenmuntjes geven met onze namen en onze trouwdag op, met dank aan de vele bruidjes voor ons! :)

en aan die sleutelhanger geven we een zakje 'echtgeNootjes'
aan de kerk geven we waarschijnlijk ook hartvormige snoepjes met een attribuut er bij maar er is zoveel keuze dat we nog niet goed weten wat! :)
succes!

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik5-10-2011 16:35:05

Hey,
Wij geven aan de kindjes een grote lolly en aan de mensen die naar het avondfeest komen geven we een USB stick met een foto van ons erop en een paar foto's van de persoon zelf. Voor mensen die naar de receptie komen geven we een bedankfoto,maar dan zonder USb stick.

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik5-10-2011 19:14:09

Hey hey,

Ik dacht eerst aan een gewone bedankingsfoto, maar ik vin die winkelwagenmuntjes en die USB Stick wel tof waar hebben jullie dat gevonden?

Groetjes!

Ellen

Elien
21-4-2012
 Meld misbruik5-10-2011 20:07:58

Hey!

Wij gaan m&m's geven in organza zakjes.
Geen gedrukte maar gewoon de standaard kleuren.
Dit vooral omdat m&m's eigenlijk altijd al onze zoete zonde is geweest.
Ons 'thema' draait er eigenlijk een beetje rond.
Zowel onze uitnodigingen en menu's bevatten een m&m's opdruk (in de vorm van een hartje)
Wij hebben 6 tafels. m&m's bestaat uit 6 kleuren.
Elke tafel krijgt dus een kleur van de m&m's. De naamkaartjes en de zakjes zelf zijn dan in die kleur dus krijgen we 6 kleurige tafels en hebben de mensen meteen een leuk bedankje. :)
groetjes
Elien

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik5-10-2011 20:52:53

Ellen: Ik heb gewoon overal prijsoffertes gevraagd aan bedrijven die ik via google gevonden heb. Maar uiteindelijk ben ik via hier op 2 sites terecht gekomen waar ze het beste zijn van prijs.
www.beve.be en www.harogifts.be
En dan kan je zelf kiezen wat je erop laat drukken.

Marijke
5-5-2012
 Meld misbruik6-10-2011 0:49:26

Geven jullie iedereen een bedankje? Zowel de mensen van de receptie als het avondfeest?

Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik6-10-2011 9:23:41

wij hebben aan onze gasten pluchen aapjes gegeven :-) aan de mannen een wit aapje met roze strikje en aan de vrouwen een bruin aapje met daaraan lintje en hun naam en onze namen en trouwdatum, dit was ook tafelaanduiding (hadden deze ook gebruikt voor versiering en iets grotere voor onze ringen te dragen)

Virginie
3-9-2011
 Meld misbruik6-10-2011 10:15:22

eergelijk gezegd: wij hadden géén bedankjes - enkel bedankingskaartjes à gasten en grote trouwkader à ouders en schoonouders! Maar niet zo écht een "cadeau" à gasten.
Ik vond dat niet écht nodig. Het belangrijkste is dat mensen zich amuseren tot in de vroege uurtjes en zich vooral dat herinneren! Reacties als: "super eten en sfeer" of "superlang geleden dat wij zo een tof trouwfeest deden",...

Lisi
27-8-2011
 Meld misbruik6-10-2011 12:31:56

Wij hebben gepersonaliseerde M&M's gegeven. Deze hebben we in plastic hartjes gestoken die we bij AVA gekocht hebben. Ook hebben we een mand gehuurd bij AVA om dit alles in te steken. De hartjes hebben we dicht geknoopt met een mooi lintje en daaraan hebben we een kaartje gehangen met onze naam en bedankt op. Op onze M&M's stond onze trouwdatum onze namen en bedankt.

Groetjesl Lisi

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik6-10-2011 15:27:57

Beste bruidje,

die doosjes heb ik hier gevonden:
je kan er dan nog insteken wat je wilt he!
maar nu zie ik eigenlijk dat het op die site 99 cent kost en ik heb maar 60 cent het doosje betaalt. Dus misschien was het toch ergens een andere site, in elk geval gaat het om die doosjes.
Isabelle

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik6-10-2011 15:29:05

oei *betaald* moet dat zijn

Emy
30-6-2012

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik7-10-2011 1:15:23

Ik heb gepland om bedankjes te geven aan de gasten op het diner en het avondfeest. De mensen op de receptie voorlopig niet. Dit gaan overwegend ook mensen zijn die we echt niet zo goed kennen vandaar eigenlijk. Moest ik nog heel veel tijd en zin hebben om er toch extra te maken (want ik maak ze echt zelf) dan zal ik het misschien nog wel doen...

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik7-10-2011 1:16:03

En overigens; ik ben al een aantal maal op recepties geweest en heb daar nog maar één keertje iets voor gekregen. De meeste mensen die ik ken deden dit dus ook niet....

patricia
10-3-2012
 Meld misbruik1-12-2011 1:29:16

wij hebben een staander met snoepzakjes aan.
als de mensen weg gaan mogen ze uit ons assortiment kiezen.
vond het echt leuk, want iedereen eet toch snoep :)en aan de bovenkant van het zakje, onze namen en de afbeeldingen van onze ringen
dit was 1,25euro per zakje

groetjes

lieselot
7-9-2012
 Meld misbruik26-3-2012 1:29:06

Alle gasten zullen enkele weken na trouwfeest een foto opgestuurd krijgen, maar meer doen we niet. Persoonlijk vinden we dat niet nodig. Is ook iets wat we op voorbije huwelijken nog nooit gezien hebben, maar iedereen is hier natuurlijk vrij in.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...