Terug naar overzicht
het huis van de mens ... daarbij kan ik je niet helpen. andere mogelijkheden zijn wel goede herder, rent a priest,...
Dag Cindy Wij hebben ook een ceremonie met het huis van de mens. Wij hebben een mail gezonden nr het hoofdkantoor om te laten weten dat wij een alternatieve viering wensen en de datum doorgegeven en een paar dagen later hebben wij een mail gekregen van Kathleen (afdeling Aalst) om eens af te spreken. Ondertussen hebben wij elkaar al 2 keer ontmoet en in December zien we elkaar een laatste keer om het draaiboek in elkaar te steken. Zij zal onze ceremonie in goede banen leiden. Mss best eens contact opnemen met het centrum in Brugge zelf... Wie weet kunnen zij achterhalen wat er mis gelopen is...Ik zou nog niet teveel panikeren en eens bellen nr Brugge... GroetjesNatascha
hallo,mijn zus haar ceremonie vorig jaar, werd ook begeleid door UVV/ huis van de mens.die was fantastisch! deze ging door in de tuin van onze ouders.geen enkel probleem geweest, zolang er geluidsinstalatie en micro's aanwezig waren.dit was via gent. ook onze ceremonie zal doorgaan in de tuin van onze zaal.ze maakten er geen probleem van.hopelijk komt alles in orde als je contact opneemt met het dichtste bureel.groetjes
Een goede vriendin is in juni getrouwd en had ook een ceremonie met UVV in de feestzaal (regio Vilvoorde). Dus het is wel mogelijk hoor :)
Zo raar zeg! Tis misschien een misverstand....wij doen onze viering ook met het huis van de mens.
Wij doen het ook met het huis van de mens en de contacten en afspraken gaan geweldig goed. Best nog eens even bellen denk ik.
Bedankt voor de hartjes onder de riem.Ik heb ondertussen een heel lieve mail terug gekregen vanuit Brugge. We kunnen terecht in Oostende en die persoon die daar verantwoordelijk is zal maandag een overleg hebben in Brugge. Er zal dan al iemand aangeduid worden die ons kan begeleiden!IK BLIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Groetjes en veel geluk ook nog aan jullie met jullie voorbereidingen.Nog 210 dagen op de teller. Lijkt veel hé, maar ben blij da'k er tijdig mee begonnen ben.
hey om hier terug op verder te gaan.. is er nu ondertussen al iemand die zelf getrouwd is met het huis van de mens? is dit goed meegevallen? wat je er van verwacht had?groetjes!
@Stina:Ja hoor, alles is dan goed verlopen.Ik had wel heel veel zelf voorbereid voor mijn ceremonie, maar ik kreeg ook nog een hele lijst met vragen die Geert en ik elk afzonderlijk moesten beantwoorden.Op basis van de antwoorden hierop en de teksten die ik al had heeft hij (ja, een lieve man met de naam Hugo) een mooie ceremonie samengesteld.We zijn (als ik het goed herinner) een 3-tal keer in Brugge langsgeweest om alles geregeld te krijgen en hebben ook over en weer gemaild.De dienst zelf heeft Hugo fantastisch geleid en nu, 6 maanden na ons huwelijk, wordt er nog steeds heel positief gepraat over onze ceremonie.Het feit dat je zelf zoveel eigen inbreng hebt en de dienst zo persoonlijk kan maken vondt ik het allerbelangrijkste. Stuur je me een mailtje, dan stuur ik je eens mijn teksten door.cindy.bovenistier@telenet.be
even nieuwsgierig hebben ze het kosteloos gedaan of toch een vergoeding gevraagd?groetjes
Zzijn er nu vollenbak mee bezig, zijn heel tevreden tot nu toe en het is volledig kosteloos
Iemand ondertussen getrouwd hiermee? Echt kosteloos?!
Hoeveel kost het eindplaatje???