TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
12-5-2012
|
5-10-2011 20:26:25
Supergevoel hé als je the dress gevonden hebt!!! :-) En nu kan je echt wel een héél aantal dagen op een roze wolk zweven... Ik weet nog hoe dat bij mij was :-) Geniet ervan!!
|
|
jill
30-6-2012
|
5-10-2011 20:27:21
@ katrien, dank u meid :) ik ga idd nog lang nagenieten :)
|
|
Lindsey
12-5-2012
|
5-10-2011 20:44:23
Dit moet inderdaad een supergevoel zijn, dat je nog heel lang mag nagenieten! Ik mag binnen enkele weken ook voor de eerste keer een kleedje gaan kiezen bij Le Chapeau in Bree. Ik ben echt benieuwd.
|
|
jill
30-6-2012
|
5-10-2011 20:53:29
lindsey, ik hoop dat je het even fijn gaat vinden als mij, ik had er negatieve dingen over gehoord, maar bij mij is het gewoon supergoed meegevallen!!!
|
|
inge
15-9-2012
|
5-10-2011 21:05:45
mooi kleedje vind ik, speciaal en toch eenvoudig
|
|
Effie
28-4-2012
|
5-10-2011 23:19:33
Hoi Jill!
Super dat je zo'n fijne ervaring gehad hebt :-) Die van mij is van le Chapeau in Antwerpen, ik was ook erg happy met hun aanpak en voelde me er ook direct goed.
De keuze van je jurk is echt één van de belangrijkste zaken voor de trouw, ik was ook echt zo gelukkig toen ik mn droomjurk gevonden had! Nu ga ik soms toch nog eens op de website kijken naar mn jurk, haha, en dan voel ik me direct weer zo op mn roze wolk zoals Katrien zo juist zegt, zéker ook doen dus ;-)
En congrats met het vinden van je jurk!
|
|
Nicky
1-1-2023
|
6-10-2011 7:57:38
Is die winkel duurder dan andere winkels denk je? En wat bedoel met je duur?
|
|
Dorien
9-6-2012
|
6-10-2011 8:48:32
Dag Jill
we zijn precies zo'n beetje hetzelfde. Ik doe ook bijna nooit kleedjes/rokjes aan en heb een moeilijk figuur (zandlopermodel). Voor mijn kleedje ga ik dus op zoek moeten gaan naar aan V-hals model, mag wel diep ingesneden zijn.
Mag ik vragen hoeveel zo'n kleedje ongeveer kost? In ons budget zit een voorlopige raming van 2.500€-3.000€. Je mag privé berichtje sturen als je dat liever doet!
Ik hoop dat 'wauw'gevoel binnekort ook te ervaren!
Groetjes Dorien
|
|
Sandra
7-9-2012
|
6-10-2011 9:22:06
Hey Jill,
Mooie jurk! Maggie Sottero had in de collectie 2011 een bijna identieke jurk zitten...heb er onlangs een bruidje in gezien en echt prachtig! Goed gekozen!!
Geniet nog een beetje na van het passen é (ik doe dat ook, hihi!!!)
groetjes!
|
|
Emy
30-6-2012
|
6-10-2011 21:58:12
knappe jurk, geniet van dit zalige moment, ik heb het ook al kunnen meemaken.
Telkens ik een mindere dag heb, moet ik gewoon maar even een foto opzoeken van de jurk en ik kan er weer tegen ;o)
|
|
jill
30-6-2012
|
7-10-2011 18:48:58
Dank u allemaal ;)
@effie Ja ik heb er zelfs over gedroomd. En mijn vriend zijn tante ook :p zo mooi dat ze mij vondt :) Das wel fijn natuurlijk.. Ik vind het ook super dat ik af en toe is op de website kan kijken, ik kan echt nimeer wachten :) @nicky, ik had ongeveer dezelfde jurk gezien maar dan voor 1300 euro maar die was minder flatterend voor mijn figuur. Ik denk dat de prijzen overal wel een beetje hetzelfde liggen, maar het retoucheren kan verschillen. @dorien de mijne is idd ook iets dieper uitgesneden en een lage rug. Mijn poep, heupen alles komt er goed in uit :) terwijl dit mijn hekelpunten zijn... Hij koste 1600 euro, blijkbaar is dat nog een redelijke prijs ( in mijn ogen klinkt het altijd zo duur :p ) @ sandra, ja hij is echt mooi he! geniet er ook nog van he ;) @emy, Ja tis een zalig moment... Ik had het niet gedacht :p ik vind het al jammer dat ik niet naar andere winkels moet :) natuurlijk ben ik super blij met het kleedje :)
Iedereen nog veel pas plezier :) En het achteraf kijken naar het kleed momentjes :)
grtjs,
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|