Terug naar overzicht
Hey!Ik ben onlangs naar een trouwfeest geweest in de Lozen Boer en het was af tot in de puntjes! Professionele bediening, superlekker eten en een heel mooie zaal!Feestzaal de Renard heb ik geen ervaring mee...Groetjes!Evelien
Feestzaal Renard: Heel veel goeie dingen over gehoord, maar: enkel aan de telefoon gehad, niet vriendelijk, en niet eerlijk ivm welke data nog vrij waren... Dat zei voor mij genoeg, we zijn er niet meer langs geweest...
allebei de zalen op een paar maand tijd onlangs gedaan and no doubt: De Lozenboer!!! Wij zijn er ook gaan kijken voor ons huwelijk, maar voor ons was er geen datum meer mogelijk in de periode dat we wilden trouwen....
Wij hebben ook de Lozen Boer bezocht voor ons huwelijk en het is echt een pracht van een zaal! Het grootste minpunt aan deze zaal vond ik echter dat ze niet met een drankenforfait werken, hierdoor kan je achteraf soms nog voor grote verrassingen komen te staan... Bovendien vonden we een 5-gangenmenu aan 105 eur pp (en dan hadden we zeker geen kreeft ofzo genomen) toch wel wat overdreven :-).De Renard ken ik niet dus daar kan ik niets over zeggen :-).Groetjes!
Ik ben zelf in nog geen enkele van de zalen geweest, maar een collega van mij is 14 dagen geleden naar een huwelijksfeest geweest in de lozen boer en het was af, wist ze te vertellen! Veel succes met de verdere zoektocht.
Dag Stefan, Wij trouwen 16.6.2012 in de Lozen Boer. Tot nu toe zijn wij heel tevreden over de service. Hélène geeft snel antwoord op al onze vragen. Ook de vader, mr Neyt heeft ons al te woord gestaan bij vragen rond onze viering en feest. Heb het gevoel dat we er gerust mogen in zijn. Bediening en eten zijn normaal gezien altijd af!groetjes,Karen