Terug naar overzicht
Hey, wij hebben twee receptie ( de eerste is voor familie die ook naar het avondfeest komen en buren/ vrienden die niet naar het avondfeest komen) , ( de tweede is voor iedereen die ook naar het avondfeest komt)... Wij geven enkel bedankjes aan de gasten voor de tweede receptie/avondfeest! Het zou ons anders toch wel heel duur uitkomen en ik denk ook niet dat de mensen van de receptie verwachten om een bedankje te krijgen!GroetjesAlessia
Wij sturen achteraf een bedankje (fotocollage + bedankttekst) op naar de gasten die op het avondfeest waren. De avond zelf krijgen ze al genoeg ;-) ... en dan is de verrassing compleet om een paar maanden later nog iets te ontvangen! Doet volgens mij dubbel zoveel plezier!
wij geven wel aan iedereen een bedankje omdat die tenslotte ook een cadeautje zullen geven
Een bedankje op het feest zelf is leuk, maar niet sowieso nodig, er zijn genoeg mensen die dit niet doen. Wij zelf waarschijnlijk ook niet.Ik vind het wel normaal om alle gasten gelijk te behandelen, ook de gasten die naar je receptie komen hebben de moeite gedaan om af te komen en waarschijnlijk iets voor jullie meegebracht. Iedereen krijgt dus van ons achteraf een bedankbriefje met foto.
voorzie je eigenlijk een bedankje per persoon of per koppel? Op sommige trouws heb ik er twee meegepakt en op andere maar één. Ik weet dat zelf ook nooit goed...
@ Clara, wij voorzien 1 bedankje per koppel... voor de kindjes hebben we wel andere bedankjes voorzien! Het zou ons anders toch wel heel duur uitkomen...GroetjesAlessia
Wij voorzien 1 bedankje per koppel en dit voor iedereen, of het nu receptie of avondfeest is. Tenslotte delen alle mensen in het geluk en geven ze allemaal een attentie.
Ik had eraan gedacht om aan iedereen een bedankje te geven, per persoon, ook voor de mensen van de receptie. Wij doen geen groot avondfeest maar in intieme kring. Dus de receptie zal wel uitgebreid zijn. Vermits inderdaad toch iedereen de moeite doet om te komen en iets mee brengt, vindt ik het maar normaal dat iedereen iets krijgt. Maar het zal wel niet duur zijn. Ik heb iets gezien die past bij onze gastenboek waar we waarschijnlijk voor gaan kiezen, en dat kost ons minder dan 1€/stuk. Voor de kindjes gaan we bellenblazers voorzien. Voor de kindjes in de suite ga ik die personaliseren met een foto www.partygifts.nl .
Wij voorzien 1 bedankje per persoon voor de mensen van het avondfeest (en een apart bedankje voor de jeugd, kinderen onder 12 jaar zullen niet aanwezig zijn op ons avondfeest dus we hebben enkel iets aparts voor de jeugd die nog thuis woont voorzien).De mensen van de receptie, avondfeest en mensen die iets gestort hebben maar niet kunnen komen zijn, krijgen dan achteraf van ons allemaal nog een fotobedankje toegestuurd want iedereen verdient wel een bedankje vind ik maar iedereen echt een groot bedankje geven zou wat te duur uitkomen ;-).Groetjes!
wat denken jullie van Zeepjes (bruidsjurk)? Foto's op aanvraag!