Terug naar overzicht
Alessia, ik ga men haren laten doen bij Sophia Farih in boxberg. Ze vraagt voor een proefkapsel € 25/keer. en ik geloof ook de dag zelf dat het ook € 25 kost, maar daar ben ik niet zeker van. Ik weet wel niet als ze tot thuis komt. Sophia is super! Echt ongelooflijk! Ze kan ALLES! Als je haar nummer wilt, laat je me het maar weten.
Hey Tiziana, je mag me altijd haar gegevens doorgeven!! Lijkt me super zo te horen... Dankjewel Alessia
Hoi Tiziana, ook ik ben in deze regio op zoek naar een kapster.Kan je mij misschien ook haar nummer bezorgen?
Hallo alessia, ik wil u haar nummer doorsturen, maar ik kan u helaas geen privé bericht sturen. Bij Eveline daarentegen is het gelukt.stuur jij me anders een mailtje en dan antwoord ik, ik zie geen andere mogelijkheid.Sorry!
Hey Tiziana, ik kan ook geen berichten sturen... wil je de gegevens dan sturen via mail? bongiorno_a@hotmail.comDankjewel!Alessia B.
Heb je mijn mailtje ontvangen?
Ja, sorry heb het zo druk gehad dat ik vergeten ben te antwoorden... dankjewel, ik ga er in de loop van de maand eens naartoe bellen!!GroetjesAlessia
Regio genk: Coiffure sophia 0485/68.28.06
Ondertussen al getrouwd, maar misschien wel nuttig voor andere bruidjes die dit eventueel zouden lezen :)