Nu Online
Momenteel zijn er 544 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwwebsite

8-10-2011 9:38:24
Hellow

Wij gaan aan onze trouwwebsite beginnen en daarmee vroeg ik mij af wie dit ook heeft gedaan? Wat kan je er zowat op kwijt en kunnen we een kijkje nemen op jullie site? Ook gaan we met een 'fictieve' trouwlijst werken; opdat de personen een idee hebben naar wat hun centjes allemaal kan gaan, personen hier al ervaring mee gehad en hoe wordt dit onthaald? Ook willen we ons bankrekeningnummer niet zomaar plaatsen op de website dus enig idee hoe dit best aanpakken? Ook op de uitnodiging plaatsen?

Bedankt van jullie ideeën
Laurence

Laurence
31-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1249

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik8-10-2011 10:46:46

hey
wij hebben er ook een http://joerienfrancis.onzebruiloftsite.nl/

ja je moet idd voorzichtig zijn met dat soort gegeven er op zetten.
je kan er ook een met wacht woord nemen maar hier voor betaal je dan.
ik zou zegen kijk even op die van ons

hoop dat je er wat aan hebt

mvg francis

Sara
10-9-2011
 Meld misbruik8-10-2011 10:49:44

Hey!

Op onze website stonden vooral praktische dingen, waar is het, een wegbeschrijving, hotels die kortbij waren voor de verre familie, waar het feest is met een link naar de website van de site... Ook een fotopagina waar iedereen zijn foto's kan uploaden die hij/zij gemaakt heeft op onze dag! :) Op die fotopagina stonden dan ook de foto's van onze verlovingsshoot, vrijgezellen,... Wij hadden bij de uitnodiging een kaartje gestoken met onze website op zodat iedereen wist dat deze bestond! ;)

Ons rekeningnummer stond gewoon op de uitnodiging en hier is echt wel gebruik van gemaakt! Vonden we wel leuk dan hadden we minder cash in huis :)

Groetjes
Sara

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik8-10-2011 11:16:23

wij zijn er ook over aan het denken. Dingen die ik er op wou zetten:
-blog
-korte wie zijn wij
-info over het feest
-misschien verlovingsshoot foto's als we dat gaan doen en andere soort foto's

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik8-10-2011 11:25:43

Wij hadden ook een gratise: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Vermeld zéker géén adres en zo... Er zijn altijd mensen met minder goede bedoelingen die op zoek gaan naar bruiloftsites, met als gevolg dat je na je feest in een leeggeroofd huis terugkomt...

Een bankrekening kan je ev. wel vermelden, want met enkel en alleen een rek.nr. kan je toch niks... (anders zouden bedrijven dit ook niet op alle formulieren en sites vermelden) Maar ik zou het ook eerder op de uitnodigingen vermelden, want uiteindelijk 'verwacht' je enkel een cadeautje van de mensen die effectief worden uitgenodigd.

Op onze website stond ook een knop waar de mensen die een uitnodiging hadden gekregen hun aanwezigheid konden bevestigen. Gemakkelijk voor de gasten én voor ons, want je ontvangt automatisch een mailtje in je mailbox. Nu ons huwelijk achter de rug is, is die knop uiteraard verdwenen.

Cindy
17-9-2011
 Meld misbruik8-10-2011 11:28:41

Hoi Laurence,

Wij hadden onze bankrekening op de uitnodiging gezet. Op de website konden de genodigden zich inschrijven ...
Groetjes,
Cindy

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik8-10-2011 12:32:06

Hoi Laurence,

Hier is die van ons: www.nathalieenchristiaan.bruiloftsite.nl Mijn verloofde is Nederlander en zijn familie vindt het fantastisch om de voorbereidingen via onze website te kunnen volgen. Ook mijn vriendinnen en collega's nemen regelmatig een kijkje.

Liefs,

Nathalie

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik8-10-2011 16:09:17

Hier is die van ons... om het centjes vragen wat leuker in te kleden heb ik onze huwelijksreis 'in stukjes gekapt'

kim
7-7-2012
 Meld misbruik9-10-2011 18:01:20

http://kimennick.onzetrouwpagina.com is onze website :-)

Voor de centjes.. wij gaan ook ons rekeningnr niet op onze website zetten,
wij gaan een apart kaartje voorzien waarop een versje staat dat we alles al hebben maar dat ons spaargeld vermindert enz. En dan onze rekeningnr daarop.
Dit steekt bij de uitnodigingen.

Suces!

Laurence
31-3-2012
 Meld misbruik10-10-2011 18:00:05

Bedankt van de leuke ideeën, we zijn alvast aan slag gegaan en binnenkort toon ik wel eens het resultaat waar alle feedback dan ook van harte zal worden geapprecieerd.

gr
Laurence

mirjam
20-7-2012
 Meld misbruik16-1-2012 12:59:34

Wij (of moet ik zeggen ik ;)) zijn bezig met een pagina via Zankyou. (zankyou.com/nl/waarom-zankyou ). Je kunt bij hun een bruiloftsite en cadeaulijst maken, Door de cadeaulijst hoef je niet achteraf te laten zien waar je geld naartoe gaat, maar je maakt van tevoren een lijst met cadeaus, mensen kunnen dan zelf kiezen voor welk cadeau ze geld willen geven. En je hoeft geen bankrekening op te geven: je vraagt een transactie aan en dan schrijft Zankyou het geld naar je over.

Wij hebben zelf via een Amerikaanse vriendin gehoord van Zankyou, in bijv. de Verenigde Staten is het heel groot en gebruikelijk een online cadeaulijst te maken. Zij was er erg tevreden over.

Ik laat het jullie weten als we de site een beetje af hebben

Gr. Karin

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...