Nu Online
Momenteel zijn er 639 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gasten begeleiden naar tafel

8-10-2011 9:50:26
Mijn vriend heeft fotografie als hobby, nl urbex (urbain exploring) wat staat voor het fotograferen van vervallen panden. Nu hebben we besloten dit als tafelnamen te gebruiken met bijpassende foto's en op de achterkant kunnen de mensen het tafelnummer dan gebruiken als gastenboek. Graag zouden we de gasten bij het binnenkomen van de zaal graag een kaart of ticket bezorgen die eveneens de naam en sfeer van het pand weergeeft waar ze gaan zitten (ook leuke herinnering voor hen achteraf dachten we), en dit zonder dat er nadien nog een afroeping plaats heeft (aangezien er een aantal rare namen tussenzitten). Nu zijn mijn praktische vragen:
- Zouden jullie de tafelnamen vooraf plastificeren, aangezien het anders een gekreukt fotopapiertje wordt, maar lijkt mij zo moeilijk om dan nog op te schrijven. Of gewoon goed verstevigd papier plakken op de achterkant van de foto waar ze dan met balpen op kunnen schrijven en nadien plastificeren? Andere ideeën?
- Als de gasten allemaal gelijktijdig de zaal gaan ingaan en hun tafel gaan zoeken gaat dit een beetje een chaos worden niet? Iemand een idee hoe dit aan te pakken? Vragen aan het zaal personeel dat ze beetje bij beetje personen binnenlaten en hopen dat de gasten obv logisch nadenken al een beetje kunnen raden bij wie ze aan tafel kunnen schuiven?
- Ideetjes om tekst te formuleren op de tickets om hen duidelijk te maken dat dit hun tafelnaam is?

Alvast bedankt van jullie bijdrage

Laurence

Laurence
31-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 859

Céline
19-8-2012
 Meld misbruik8-10-2011 10:49:03

Ik zou je foto's laten plakken om karton (wat ze gebruiken voor in te kaderen.. )

Je kan ze dan snijden, zo ga je een hard kaartje bekomen..
Bij ons zal het afgeroepen worden, tafel x mag naar binne, tafel y mag naar binnen.. Binnen staat dan een mannetje die de tafel aanduid?

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik9-10-2011 20:17:41

Bij ons werd het ook afgeroepen en zaten er ook rare tafelnamen bij...
Ik zou inderdaad stevig papier op de achterkant plakken en eventueel achteraf plastificeren.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...