TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
23-6-2012
|
8-10-2011 18:41:08
Joepie!!! Proficiat met de vondst en geniet ervan!
Liefs,
Nathalie
|
|
Ann
21-7-2012
|
8-10-2011 18:43:15
Proficiat ! Ik heb er vandaag ook eentje gekozen van Marylise!
|
|
francis en joeri
6-7-2012
|
8-10-2011 20:55:59
geniet er van ik heb de mijn ook vandaag gevonden
mvg francis
|
|
Jill
9-3-2012
|
8-10-2011 22:19:10
Ik heb de mijne vandaag ook gevonden! :-D
|
|
Evelien
1-9-2012
|
9-10-2011 1:37:07
Bedankt voor jullie reacties! Het was precies een vruchtbare dag vandaag ;-).
Geniet ervan!
Groetjes!
|
|
Sarah
30-7-2011
|
9-10-2011 9:17:33
Tof dat jij ook bij Pierre Yves een goede ervaring had!
Zo zie je maar niet altijd geloven wat een ander zegt.
Mijn trouwkleed was ook van bij Pierre Yves (een Maggie Sottero) en ik was hier echt supertevreden van, ook van de afwerking enzo
Wees gerust bij Pierre Yves laten ze je niet buitengaan tot ze het zelf perfect vinden.
|
|
Sandra
7-9-2012
|
9-10-2011 21:05:14
Dag Evelien!!!
Wooopieeeeeeeeeee!!!! Joepieeeeeeeeeeee!!! Ben blij voor je! Fantastisch gevoel é als je dé jurk aan hebt!! Toch een Marylise'ke...ben benieuwd welk model je gekozen hebt! Ik heb daar de Nova aangehad en was ook een mooie jurk!
Geniet nog een beetje na é...
(en zie je, Maggie Sottero is echt zwaar é!!!!!)
vele groetjes
Sandra
|
|
Evelien
1-9-2012
|
10-10-2011 7:03:25
Mercikes voor jullie reacties! :-)
@ Sandra: ja is echt super, al was ik echt wel overdonderd dat het zo "snel" in orde was (ook al zijn we daar zeker 3 uur binnen geweest om kleedjes te passen ;-)).
Ja de Maggie was echt zwaar en bovendien niet altijd even flatterend aan de heupen (mijn "probleemzone" als je het zo mag noemen ;-)). De kleedjes die ik gepast heb waren zo iets meer het zeemeerminnen-model :-).
De Nova heb ik ook aangehad, was supermooi maar was ook iets breder aan de heupen, vooal langs de ene kant, dus ook weer minder voor mij, maar echt wel supermooi bovenstuk ;-). Het is dus nog een andere Marylise geworden ;-).
Groetjes!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
10-10-2011 13:55:01
Ik heb daar ook zo een bombastische Maggie-jurk gepast...was er net een olifant mee :-) hehe! Het is soms even zoeken naar het juiste model, maar de verkoopster daar was echt wel goed vond ik! Je voelde dat ze al veel ervaring had :-).
Ja, de bovenkant van de Nova was speciaal é...ook met de pareltjes zo opzij...:-)
Ben benieuwd!! Geniet nog wat na é...het is toch altijd een beetje een 'mysterie'...bij mij waren enkel mijn mama en getuige erbij...en mijn 'groot' bruidsmeisje heeft een on-line foto gezien...voor de rest is het een geheimpje :-). hihi!!
Heb je de andere afspraken dan afgebeld bij de winkels of ga je voor de lol toch nog passen? :-)
groetjes!
|
|
Ann
21-7-2012
|
10-10-2011 16:48:44
Ik heb de Nova ook aangehad en vondt hem ook super vanboven,maar onderaan veel te breed... Ik ben ook wel benieuwd naar welke Marylisekleedje je gegaan bent en welke je past hebt :)
|
|
Evelien
1-9-2012
|
10-10-2011 18:24:34
@ Sandra: ik ga ze afbellen :-). Het zou wel leuk zijn om nog kleedjes te passen maar ik heb schrik dat ik dan misschien weer zou beginnen twijfelen dus toch maar niet :-p Bij mij weet de mama en schoonmama het en heeft de papa en stiefmama een foto gezien :-). De rest moet wachten tot 1/09/2012 ;-). Er zijn trouwens ook geen foto's van te vinden op internet want het maakt geen deel uit van de standaard-collectie van Marylise dus het blijft echt wel een verrassing ;-).
@ Ann: ja ik vond hem ook te breed, zeker aan de ene kant... Pierre-Yves zei wel dat hij het daar smaller kon maken maar je moet dat toch eerst zien vind ik, dusja ;-). Van Marylise heb ik er 3 gepast, de Nova, het mijne en het andere waartussen ik twijfelde maar waarvan ik de naam niet meer weet :-$.
Groetjes!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
10-10-2011 18:59:22
Oh ja...heel spannend :-) hihi!!! Wel makkelijk, kan niemand je 'betrappen' mocht je er per toeval eens naar willen kijken! Een vriendin die 2 weken voor mij trouwt en ook zo goed als haar kleed heeft gekozen, wil ook nog eens met mij voor de fun gaan passen...niet dat ik ga twijfelen...maar tzal toch raar zijn :-). Zal nog zien wat ik er mee doe!
groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|