Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

BRUINE suitekostuums ???

10-10-2011 9:15:20
Help!!!

Een tijdje geleden reeds een thema + 'kleuren' vast gelegd voor onze trouw. Zelfs de feestzaal gekozen in verband met wat we vooropgesteld hadden...
De pérfecte suitekostuums voor bij ons thema zouden bruine kostuums zijn, nu blijkt dat dit helemaal niet makkelijk te vinden is bij de verhuurfirma's...:-((
Iemand een idee welke winkel waar ze ceremoniekledij verhuren wél bruine kostuums hangen heeft?????
De meeste zeggen wel 'ja, ja, ja' aan de telefoon, maar als je dan in de winkel toekomt om te kijken blijkt et bruin met zwart gestreept te zijn (en ik wil GEEN enkel zwart detail op mijn trouw) of blijkt et grijs te zijn, waarmee ik in de verste verte geen verband zie met enige bruintint in het kostuum....

Pfff.... een simpel bruin kostuum voor 6 mannen, is dat echt zoveel gevraagd?? -(

Bedankt voor alle tips en suggesties!!

Annelies
22-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1667

Elisabeth
17-9-2011
 Meld misbruik10-10-2011 9:56:43

Hey,

ik weet niet van welke streek je bent maar ik weet zeker dat ze bij 'stevens' in torhout bruine kostuums hebben... wij waren wel niet zo tevreden van de serivce... ze had sprak haar mond voorbij ivm mijn kleedje :(
Wij zijn voor de verhuur naar gentelmen in izegem geweest... zeer profesioneel en niets is het teveel... (was voor ons een grijs kostuum) Ik weet niet zeker of ze bruin verhuren maar dacht het wel... als je eens belt zullen ze zeker correct antwoorden ;)
http://www.gentlemen.be/index.php

Nog veel succes!!!

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik10-10-2011 10:20:32

Hallo

bij Fricks verhuren ze ook bruine kostuums: http://www.fricksfashion.com/index.php
Ze zitten in Sint-Truiden en in Houthalen. Dit is de foto, lijkt mij toch wel bruin :-)

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik10-10-2011 10:29:23

Ik weet niet van welke regio je bent maar bij Vanwynsberghe in Kuurne heb ik ook bruine kostuums gezien.

Succes alvast!

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik10-10-2011 10:45:43

Wij zijn van Aalst, dus het is allemaal redelijk 'ver', maar kom, als er geen andere oplossing is, dan moet het maar, dan maken we er nen 'daguitstap' van met diegene die moeten gaan passen, en dan zorg ik wel dat 1 persoon alle kostuums gaat afhalen de dag voor de trouw....
Of het moest zijn dat er dichter bij huis toch nog te vinden zijn, alleszinds al neig, neig bedankt! Ik hoef dus niet te wanhopen dat ik geen bruine kostuums zal vinden! Das al iets :-)....

Annelies

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik10-10-2011 12:14:43

Idd, bij Vanwynsberghe in Kuurne hebben ze in het bruin, en ik dacht ook bij Gentleman in Izegem. Wij haalden ze bij Jonavan in Roeselare, maar daar hadden ze geen (toch niet tot in juni ll.)...

Mijn nichtje trouwde onlangs en de mannen waren daar ook in een gehuurd bruin kostuum. Ik weet wel niet waar ze ze hebben gehaald, maar mocht het je interesseren, dan wil ik het wel eens vragen. Het zal ook wel West-Vlaanderen zijn. Stuur me anders gerust een privé-berichtje!

Succes met je zoektocht!

Jamie
12-5-2012
 Meld misbruik10-10-2011 20:59:10

Wij hebben ook bruine suitekostuums. Eerst bij Steven in Torhout gekeken maar ben niet echt te spreken over de service. Daarna naar Gentleman in Izegem geweest en daar hadden ze ook bruine kostuums en suuuuper service! Daar weten ze echt waar ze mee bezig zijn! Veel succes nog! *

Cindy
24-9-2011
 Meld misbruik11-10-2011 20:15:59

Hey

wij hadden op onze trouw op 24/9 ook taupekleurige kostuums (is eigenlijk grijsbruin, zoals op de foto hierboven), en die kwamen van "Debaerdemaecker" in Eeklo, heel vriendelijke mens! Misschien is Eeklo wel dichter voor je?

Cindy
24-9-2011
 Meld misbruik11-10-2011 20:18:30

Nog vergeten te zeggen: ze zijn taupekleurig (donkertaupe) én driedelig, dus met giletje, wat wel leuk afkleedt voor de suite. Vaak hebben ze maar 2-delige kostuums voorradig voor de verhuur.

Veel succes verder nog met de voorbereidingen!

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik12-10-2011 8:19:14

Super bedankt iedereen! Ik heb ondertussen reeds naar Debaerdemaecker gebeld, en wij gaan daar inderdaad langsgaan voor een afspraak om de kostuums eens te bekijken. Dan toch nog mijn gedroomde bruine suite....YES! :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...