Terug naar overzicht
Hey Sandra,Ikzelf ben van Merksem. Voor mijn make up en andere zaken ga ik naar ramona beauty! Super madame en echt redelijk van prijs! Ik ga er al jaren en dus zal zij ook zeker mijn trouw doen! Ze is van Deurne en komt ook aan huis!Ze heeft ook een website!Groetjes!Linde
Ik heb Nadia Mazzaccaro gekozen voor mijn make up. Had er al wel positieve commentaar over gelezen hier op het forum en ze valt goed mee van prijs. Proef en de dag zelf samen komt op 65 euro. En ze is van Berchem. Nog veel succes!!!GroetjesNancy
hey sandra ben je al ees bij de client in ekeren geweest? Ik werk daar de kostprijs voor aan huis vind je terug op de site.Maar als ik van u was zou ik het in het salon laten doen dat is veel goedkoper.Je bent altijd welkom om meer info te vragen .grtj tasha
Hey, Probeer eens bij Eefje Bolsens. Is een vriendin van me en is erg goed! www.nunu-style.com , daar staan haar prijzen ook op denk k. Succes!
Dag Sandra, Ik heb ervaring met Sarah Kay Visagiste. Het was super en heel ontspannend! Echt iets dat ik nodig had die dag.Hier haar gegevens: sarahkay@telenet.be of 0478 69 63 26
HoiIk ben anke van Ablush. Vanaf 1/11 start mijn zaak opnieuw na een korte pauze (wegens mama-worden!) Na 1/11 kan u op mijn website terecht voor het volledige aanbod. Ik bied arrangementen voor bruidjes aan met o.a. make-up, hairstyling en gelish nails. Bruidjes kiezen zelf of ze een volledig arrangement of bv enkel make-up wensen. Ikzelf woon in Hofstade, maar werk uiteraard op verplaatsing voor bruidjes. Meer weten? Neem contact op! Groetjes anke