Terug naar overzicht
ik vind het al heel shik dat je een viering in twee talen gaat doen! zo heb jij jouw ding en hij het zijn ... dat samenkomt in 1 mooi geheel!
Hallo PatriziaWelke Italiaanse priester heft je geholpen? Ben je van Genk en omstreken?Wij gaan kiezen voor een Italiaanse dienst aangezien wij beiden van italiaanse origine zijn. Fijn dat hij u geholpen heeft! groetjes
Hey Patrizia,Persoonlijk vind ik het super dat je bij je eerste gedacht blijft. Ik kan goed begrijpen dat je zou veranderen van idee en een gebedsdienst erbij nemen omwille van de goede contacten met deze Italiaanse pastoor. Maar uiteindelijk moet je gaan voor wat belangrijk is voor jullie ... als dat is een persoonlijke viering met enkele teksten in het Italiaans ... dan heb je de juiste keuze gemaakt. Goed hé .Groetjes
@Tiziana: Het was Don Gregorio, hij zit nu normaal fulltime in Genk. Maar is wel van Beringen. Wij zijn zelf van Opglabbeek, maar trouwen in As voor de kerk Groetjes x
Hello Patrizia, ja we moeten ons wenden voor de papieren naar don Gregorio maar Don Claudio doet onze mis. Aan de telefoon leek me Don Gregorio een leuke man. Ah ik wist niet dat hij van daar was. Fijn dat de priester van As dat toelaat, wij hebben ook dat 'geluk'. Wij trouwen in kapel Ten Eikenen in Zonhoven.Succes ermee! x