Terug naar overzicht
Hoi Claudia,wij overwegen dit ook.We hebben die gezien op de trouwbeurs in Antwerpen.Ik had er gisteren naar gebeld en werd heel vriendelijk geinformeerd.Ze vragen je om een mailtje te sturen, dan krijg je al een eerste mail met beetje info.Als je ineens je gegevens doorgeeft: van waar jullie zijn, trouwdatum en plaat waar de ceremonie moet doorgaan dan bespreken ze dit op hun wekelijkse meeting.De week erna wordt je gecontacteerd door iemand die je zal begeleiden heel het traject.De eerste kennismaking kan je nog altijd beslissen dat het niks voor jullie is, daar ben je vrij in.Je kan ook samen met hun voorbereidingen doen, maar iemand anders de ceremonie laten doen bv.De weinige ervaring die ik hiermee heb gehad is positief.Ik volg het zeker mee op en als ik meer kan vertellen zal ik dat graag doen.Nog veel plezier met de voorbereidingen!GroetjesSophie
Hey,Wij hebben een ceremonie met de mens op onze trouwdag. We zijn reeds enkele malen bij Ulricke geweest. Een van de mensen van de mens. We zijn bezig met de voorbereidingen, zo vragen op een aantal vragen te antwoorden om zo idee te krijgen wat we belangrijk vinden in het leven en waarom we willen trouwen. Ik heb zelf nog geen trouwceremonie meegemaakt met de mensen van de mens, maar wel verschillende begrafenissen. deze ceremonies zaten wel goed in een, er werd vooral over de mensen gesproken en wat hen bezig hield.GroetjesNuri
Wij hebben onze eerste kennismaking gehad met Denise, en wij zijn alvast superenthousiast om met haar een mooie ceremonie in elkaar te steken! Ze doen het echt zoals jij het zelf wil. Hebben nu een vragenlijst meegekregen die we los van elkaar moeten invullen. In februari hebben we dan onze volgende afspraak en bespreken we de antwoorden. Zij zorgt er dan voor dat ze de "viering" aan elkaar praat op basis van onze antwoorden. Zij gaat zelf ook vrienden van ons contacteren om een tekst over ons te schrijven, zodat wij er zelf nog niets van weten op de dag zelf. Ik heb er alvast vertrouwen in dat het een mooie, heel persoonlijke ceremonie wordt en dat het helemaal goedkomt!Doen zou ik zeggen!
dankjewel allemaal voor de reactie!Dus eigenlijk allemaal positieve ervaringen! We gaan nu zo snel mogelijk een afspraak maken. Morgen over exact 1 jaar is het zover... wedding bells!!! Iedereen veel plezier met de voorbereidingen!