Terug naar overzicht
Dag Evelien,Ik heb ook al is zitten kijken :-).Ik denk dat juwelen van een Linea of Marylise collectie vrij duur zijn, dus ik ga ook voor self-made :-).Een vriendin van mij maakt nogal veel juwelen met swarovski steentjes enz, dus ik ga haar iets laten maken denk ik. Dan betaal ik enkel de aankoopprijs van de steentjes.Ik wil iets eenvoudig - gewoon een parelketting of zo. Ze heeft 3 jaar geleden ook een ketting en armband gemaakt voor een vriendin van mij en dat was heel mooi!Je kan ook eventueel is langs verschillende juwelenzaken lopen é, misschien vind je iets dat heel mooi is en ook betaalbaar!Ik heb vandaag ook even gekeken op de website van de bron van bavalon (in Meise), daar hebben ze ook mooie juwelen oa van Kaat Tilley. Prijs ken ik niet...Veel succes ermee é ;-)!groetjes!!
Hey Sandra,Ja ik vrees ook dat ze vrij duur gaan zijn :-). Bovendien hebben ze wel iets gelijkaardigs in die collectie's maar toch niet echt dàt wat ik wil, dus ben ik op zoek naar opties ;-). Heb zo niet direct iemand in mijn omgeving die dit doet, vandaar dat ik het hier eens kom vragen :-). Ik zou het eventueel ook zien zitten om in Veritas vanalles te kopen en het zelf te maken maar weet niet goed of mijn huwelijk wel de juiste gelegenheid is voor een eerste probeersel ;-). Groetjes!
Hey,Ga eens kijken op de website www.tohaveandtohold.beof www.doriensfrutsels.nl Groetjes!Sonja
Jep, wou ook tohaveandtohold zeggen :) Filipa is onlangs ook getrouwd en maakt super mooie dingen!
ik kan ook " tohaveandtohold " aanraden , ik trouw volgende week en filipa heeft iets heel mooi gemaakt. Ze maakt het zoals jij zelf wil en als het je nog niet bevalt wil ze het altijd aanpassen. Ze heeft super veel geduld en is betaalbaar ! Groetjes Tania
Hey,In Antwerpen en Gent (en blijkbaar ook in Hasselt, Lier en Brugge) heb je ook Zahia (www.zahia.be). Dat is een winkel waar je kralen enzo kan kopen om juwelen te maken maar ze maken daar ook op bestelling (http://www.zahia.be/content/juwelen-op-maat/3.aspx) Je kan dan ook je budget bepalen dat je wil uitgeven.Heb er wel zelf nog geen ervaring mee en ik heb het adres pas gevonden toen ik al getrouwd was anders zou ik daar zeker eens een bezoekje aan gebracht hebben.Groetjes,ilse
Bedankt allemaal voor de tips!Groetjes!
Hey Evelien,Ik zou ook zeker zeggen: www.tohaveandtohold.beFilipa is echt een toffe dame die ons hier ontzettend veel tips en advies gegeven heeft!Je kan eens piepen op haar site of haar zelf een mailtje sturen met wat je precies wilt.Het zal sowiezo héél veel goedkoper uitkomen hoor.Veel succes met je bling-bling zoektocht groetjes
Hallo!Ik ben Elke Van Herck en goudsmid.Ik richt mij vooral op het maken van de juwelen voor de bruid.Ik ben niet van bij jou uit de buurt maar misschien hoeft dat geen probleem te zijn.Ik kan mij volledig aanpassen aan jou budget en stijl. Er zijn echt veel mogelijkheden.Ik werk in zilver en goud.Een collier heb je zilver al vanaf 69.00 - 79.00 euroOorbellen kan je al kopen vanaf 35.00 euroKijk gerust eens op mijn pagina of kom eens een kijkje nemen in de winkel:Zandstraat 452200 Herentals www.elkevanherck.com
Dag Evelien,Ik heb intussen een aantal mooie juweeltjes gespot op:http://www.lemony.nu/collectie/ Mooi en betaalbaar ;-)!groetjes!Sandra