TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mikana
26-8-2011
|
|
|
Annelies
7-8-2010
|
14-10-2011 8:06:59
Hallo,
Wij hadden als intrede: Come What May (radio editie) van de film Moulin Rouge uittrede: Book of Days van Enya Openingsdans: Your song van de film Moulin Rouge (radio editie)
Voor jouw voorkeuren zou ik thuis, tijdens een gezellig romantisch avondje alle dans eens opzetten en een "proefdans" doen... Misschien voelt het ene wat beter aan als het andere. Je kan de teksten ook eens vertalen en kijken welke jullie het meest gepast vinden...
Groetjes Annelies
|
|
Tinne
16-3-2012
|
14-10-2011 10:29:14
@Mikana: Hihi super dat iedereen bijna begon te dansen! Oh, ik vind live zangers ook super, maar wij hebben niet echt zangers in de familie of vrienden  @Annelies: Jou liedjes zijn ook superliedjes! Zeker Enya book of days! Goed ideetje van je om eens een proefdans avondje te maken!!!  Ga ik zeker eens doen! Ik vind 'Adele - someone like you' ook geweldig! Maar het is niet echt de correcte tekst... Maar ik vind... moet je altijd naar de tekst luisteren? Wij vinden het allebei een supersong, en die zouden we wel willen als openingsdans!  Pff... we moeten voor in de kerk zelf 6 liedjes hebben inclusief intrede/uittredelied. Maar dat is zo supermoelijk! Als er nog ideeën zijn, ze zijn superwelkom!!! Groetjes, Tinneke
|
|
Stijn
10-9-2011
|
14-10-2011 11:42:04
Hallo,
Wij hadden als intredelied Coldplay met 'Viva la vida' (wel de instrumentale versie) en als uittredelied Marvin Gaye & Tammi Terrell met 'Ain't no mountain high enough' Het zijn beide opgewekte liedjes en er zit meteen wat ritme in.
Veel succes nog!
|
|
Chiara
18-5-2012
|
14-10-2011 12:08:23
Hallo,
Wij hebben als intredelied, I belong to you van Eros Ramazotti en Anastacia en dan kom ik met mijn papa binnen. En mijn vriend komt binnen met de kindjes op het liedje Vangelis “Chariots Of Fire”. Het uittredelied is ik wil met je trouwen van K3. dit hebben we gekozen omdat het een vrolijk liedje is en ook omdat we zelf twee kindjes hebben. :-)
Groetjes, Chiara
|
|
Tinne
16-3-2012
|
14-10-2011 14:02:01
@Stijn: Bedankt! Goed idee!! Ik vind 'viva la vida' van Coldplay wel leuk als uittredelied voor ons!! Als intrede wil ik een rustig nummertje dat staat al vast...  @Chiara: 'i belong to you' is nog een mooi nummertje om tussenin te spelen in de kerk! Bedankt! Hihi, vind ik wel super dat K3 liedje, superleuk voor de kindjes ook!!
|
|
Katleen
24-9-2011
|
15-10-2011 9:17:18
Wij hadden als uittredelied You and me in my pocket van Milow. Lekker vrolijk en de tekst is echt wel schattig romantisch... Wat betreft de openingsdans: ik vind dat je een liedje moet nemen waar jullie je allebei goed bij voelen of waar je een band mee hebt. De tekst is minder belangrijk. Maar als je dan toch de tekst mee in overweging wil nemen is Someone Like You inderdaad niet zo geschikt, maar Iris van de GooGoo Dolls ook niet echt omdat het over een onbereikbare, onmogelijke liefde gaat. Langs de andere kant wel 2 prachtige liedjes! Als openingsdans vind ik een tijdloos liedje wel beter, maar da's mijn mening he.  Wij hadden Yellow van Coldplay (zijn allebei coldplay fans). Daarnaast vind ik Into My Arms van Nick Cave & the Bad Seeds ook een echte topper (hadden wij in de mis tijdens tekenen huwelijksregister). Veel succes met het kiezen, niet makkelijk he.  groetjes, Katleen
|
|
Stephanie
|
21-10-2011 15:33:31
Hey Tinneke!
Wij gaan waarschijnlijk gaan voor "The time of my life" uit Dirty Dancing bij het uittredelied.
Persoonlijk vind ik dat je daar echt een LEUK, vrolijk, upbeat nummer voor moet nemen, je bent getrouwd, alles is goed verlopen, de stress is weg en nu FEESTEN MAAR!
;-)
Veel succes in elk geval!
XXX
|
|
Lieselot
5-7-2008
|
25-10-2011 18:35:02
Hoi Ons intredelied was 'just a perfect day' van Lou Reed. Ons uittredelied was 'from this moment' van Shania Twain.
veel succes!
|
|
Silke
6-10-2012
|
16-11-2011 13:13:54
Weet niet of dit je genre muziek is, maar wij gaan (normaal voor zover alles al defintief vast staat) naar buiten op Lykki Li - I follow (the magician remix)
Binnenkomen vind ik super moeilijk! Mijn vriend en suite komen eerst binnen op Intro van The XX (normaal toch, is allemaal vroeg om al definitief te beslissen) en ik weet het nog niet zo goed maar grote kanshebber is: Colbie Caillat - I do.
Het valt mss op dat wij op zich geen zo'n groot belang hechten aan de teksten in de liedjes maar wel wat we mooi vinden (natuurlijk moet het niet over uit elkaar en hartpijn gaan!)
|
|
Dorien
4-8-2012
|
21-1-2012 9:47:49
Wij nemen als uittredelied: kiss me van sixpence non the richer :) En al de andere liedjes zijn we helemaal nog niet uit :)
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|