TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kim
7-7-2012
|
14-10-2011 17:32:39
Hey Ann,
onze ceremoniebus komt van het bruidshuis te Merksem. Wij kwamen daar - zonder afspraak - toe, en zijn daar vriendelijk ontvangen! Vond de rest (geschenken, enveloppedozen, schoenen ,...) nogal duur voor wat het was. Het is niet echt een moderne winkel maar zag er toch bruidjes vol spanning hun kleedjes passen :-) Heb daar ook een mooi kostuum gezien voor mijn aanstaande, maar dit had echt een duur prijskaartje. Over het ceremonievervoer heb ik geen klagen! Ons busje is besteld :-)
Met Jagré te Deurne heb ik geen ervaring, wel met Jagré in't stad! Hier kwam ik met mijn mama rond 16u eens binnengewandeld, zonder afspraak ook, en werd super vriendelijk ontvangen door een roodharige verkoopster daar! Mocht direct kleedjes passen als ik wou, helaas was daar toen geen tijd voor.
Groetjes
|
|
Véronique
31-7-2009
|
14-10-2011 17:35:08
Ik heb 2 bruidswinkels bezocht: Couture Rachel en Het Bruidshuis. Bij Couture Rachel had ik een afspraak, maar we hadden nog niet goed en wel beslist of dat al dan niet dé jurk zou worden toen de verkoopster héél opdringerig werd: ze kwam plots al met juwelen en dergelijke aandraven, terwijl we nog niet eens zeker waren of we de jurk wel zouden nemen... Gelukkig was mijn nicht erbij. Zo besloten we wijselijk om 'er nog even over te denken'. Daarna zijn we naar het Bruidshuis gereden, waar we prima werden ontvangen, ook al hadden we geen afspraak (het was wel midden in de week, dus rustig). In het Bruidshuis heb ik dan ook mijn kleed gekocht. Ik had een combinatie rok - top aan waarvan ik de rok super vond, maar het topje niet zo... De verkoopster is dan spontaan zelf nieuwe combinaties beginnen maken tot ik mijn droomkleed had. De retouches zijn ook echt àf! Ze zetten zelfs drukknoopjes aan mijn bh, zodat ik die kon vastklikken aan het topje. Ook de sleep kon perfect opgestoken worden, zonder er hinder van te hebben (heb de hele avond op de dansvloer gestaan).
|
|
Véronique
31-7-2009
|
14-10-2011 17:35:53
@Kim: Jij bedoelt het Bruidsparadijs... Is niet hetzelfde als Bruidshuis! ;-)
|
|
Patricia
2-6-2012
|
14-10-2011 18:13:24
Ann,
Ik heb mijn kleedje besteld bij Jagré (in 't stad). Ik werd er geholpen door een fantastische lieve bekwame verkoopster. Helemaal niet opdringerig, op en top service. Prijzen eigenlijk in alle categoriën. Ik weet dat die verkoopster verhuist naar Deurne. De winkel is pas open sinds juli of augustus. Ik heb gevraagd mijn verkoopster te kunnen volgen - dus zal mijn kleedje ook daar aankomen en zal het daar aangepast worden. Ikzelf ben in Deurne nog niet geweest maar gezien de gekende service van Jagré (zie ook andere commentaren op dit forum) kan ik je deze winkel zeker aanraden. Een afspraak was niet nodig, uiteraard als je in de week gaat is het altijd rustiger.
geniet van je zoektocht. Het is een heerlijk moment.
Groetjes,
|
|
petra
9-6-2012
|
14-10-2011 18:23:07
ben zaterdag naar het bruidshuis geweest, werd daar heel vriendelijk ontvangen. na ze hadden gevraagd wat ik zocht, kwamen ze met enkele kleedjes aandraven en ik mocht dan zeggen wat ik er van vond, het eerste kleedje dat ik heb aangetrokken, dat is het kleed geworden voor de bijzondere dag. ik voelde me er gelijk goed in en vond het prachtig, heb er nog wel andere aangehad maar die vond ik niet wou, zoals het eerste kleed dat ik aanhad. de verkoopsters hadden gelijk door wat me zou staan en wat niet. toch had ik op internet mooie kleedjes gevonden en wou die toch perse passen om dat ik die prachtig vond. raar maar waar maar die kleedjes stonden mij helemaal niet.
ze waren ook ontzettend vriendelijk om mee te helpen met het passen en zo. ik ben er alvast tevreden over.
groetjes xx
|
|
Caroline
12-5-2012
|
14-10-2011 21:10:56
ik ben naar het bruidsparadijs geweest in Merksem. zonder afspraak binnengevallen. meteen goed geholpen door de verkoopster daar. 1 kleedje gepast en dat was het meteen, wel leuk dat de schoenen in dezelfde kleur geverfd konden worden, aangezien het geen wit kleed zal zijn. in januari moet ik terug voor de pas :) ben nu al benieuwd. ik heb al enkele negatieve reacties hier gelezen, maar ik ben er enorm goed geholpen
|
|
Sonja
12-5-2012
|
14-10-2011 21:44:06
Ik heb mijn trouwkleed gekocht bij het Bruidshuis in Merksem. Ik ben daar in juli langsgeweest (zonder afspraak in de week) en werd vriendelijk ontvangen en geholpen door een oudere dame die inmiddels met pensioen is. Deze week heb ik nog gebeld omdat ik gehoord had dat het Bruidshuis is overgenomen door het Bruidsparadijs. Nu werd ik wel gerust gesteld door een vriendelijke dame die er al 10 jaar werkt en ook zelf de retouches zal uitvoeren. De mensen die er werken, blijven er ook en de winkel blijft ook op dezelfde locatie. Bij het Bruidshuis kan je vooral de merken Marylise, Linea Raffaeli en Rembo Styling passen. Het is geen grote winkel, maar voor mij telt vooral de service! Ik heb 5 winkels bezocht, dus ik kon wel vergelijken... In februari ga ik terug voor mijn eerste pas. Tot hiertoe ben ik dus héél tevreden.
Groetjes, Sonja
|
|
Veerle
2-7-2011
|
14-10-2011 23:52:07
Bij Couture Rachel in Temse zet ik nooit geen voet meer binnen en 'k raad het ook absoluut niemand aan! ze zijn daar ongelooflijk onbeschoft, denken alles beter te weten (ze vertellen je zelfs wat je mooi en niet mooi vind, ook al zeg je zelf het tegendeel), als je een kleedje mooi vind en toch nog even een ander wil passen, geven ze in tussentijd het kleedje dat je mooi vond aan iemand anders zodat je het dus ook geen tweede keer kan passen (in mijn geval was het zelfs het laatste exemplaar en ook al had ik duidelijk te kennen gegeven dat ik dat het mooiste vond dat ik al gepast had, toch gaven ze het aan de andere dame die dan besloot het te nemen waardoor ik dus mijn 1e keuze onder mijn neus zag verdwijnen)! En verder zijn de verkoopsters eerder boerinnen die zich van veld gemist hebben en die van "beleefdheid" en "klant is koning" volgens mij nog nooit gehoord hebben!
Uiteindelijk heb ik mijn droomkleed gevonden in't Bruidsparadijs in Merksem, waar ik wel heel tevreden van ben! Ok, 't is niet de meest moderne winkel, maar de verkoopsters waren heel vriendelijk, de paskamers zijn lekker ruim en voor jou alleen en de keuze aan kleedjes is zeer groot! De retouches waren ook zeer goed gedaan en alles was mooi op tijd klaar, zoals afgesproken!
|
|
Ann
30-6-2012
|
16-10-2011 16:29:44
De beslissing is gevallen. Zaterdag gaan mijn ma, zus en ik naar het Bruidshuis in Merksem. Vinden we daar niets wordt het Jagré. Ik ben super benieuwd ...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|