TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jili
12-5-2012
|
15-10-2011 14:26:58
Super dat je je droomjurk ook al gevonden hebt. Alleen jammer dat we nu nog zo lang moeten wachten vooraleer we er mee kunnen schitteren op onze huwelijksdag :-)
|
|
Emy
30-6-2012
|
15-10-2011 14:31:39
hey patrizia, geniet nog maar even vanop je roze wolk. Het is echt een zalig leuk gevoel eh! En als de voorbereidingen eens wat minder gaan: gewoon even naar de foto van je jurk kijken, en je kan er weer even tegen (dat geldt voor mij toch altans)
|
|
Nicky
1-1-2023
|
15-10-2011 16:37:02
Ik lees dat je je mama bij had, vandaar misschien dat ze zo vriendelijk waren :o) Neenee, grapje. Zelf niet zo'n positieve (telefonische) ervaring met Le Chapeau in Bree, vandaar. Fijn dat je de jurk van je dromen hebt gevonden!
|
|
Patrizia
2-6-2012
|
15-10-2011 19:03:50
@Nicky: ja inderdaad, was wel héél erg zenuwachtig want een collega van mij had ook al geen goede ervaring gehad met Le Chapeau en hier op de site las ik ook al van diezelfde reacties maar gelukkig is het bij ons vandaag héél goed meegevallen. En je moet ook ergens geluk hebben met de verkoopsters denk ik... de mevrouw die ons geholpen heeft, was héél vriendelijk..niets op aan te merken eigenlijk en mocht ook alles vragen en zelf alles uitkiezen... dus Ja! Ben tevreden
|
|
Patricia
2-6-2012
|
16-10-2011 9:43:26
Hey Patrizia,
Aaaa zo leuk om lezen ... het gevoel komt telkens terug. Ben heel blij voor jou en zeker ook blij dat je een leuke verkoopster had, want dat is toch oh zo belangrijk! Geniet ervan ... en vooral zwijgen! Good luck, pffff ;-). Da's nu 't moeilijkste.
Groetjes
|
|
Patrizia
2-6-2012
|
16-10-2011 13:19:44
heylah Patricia ja inderdaad het zwijgen is het moeilijkste mijn verloofde probeerde al wat te vissen naar tips maar ik bijt op m'n tanden en er komt geen woord uit!!!Tot nu toe hebben enkel mijn zus en mama het in het echt gezien en papa op foto...dusja dat is al genoeg vind ikzelf! De rest moet maar wachten tot de grote dag xxx
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|