Terug naar overzicht
ik had ook een sleep maar met het avondfeest had ik hem vast gemaakt aan mijn jurk met vetersluiting op de rug.Voor in de kerk is dat een stoel met rugleuning? zoniet kan hij gewoon naar achter gelecht worden en een stoel met rugleuning gewoon rok een beetje optillen en gaan zitten hier is jammer genog geen andere oplossing voor denk ik :-(groetjes
ik blijf het hier volgen heb het zelfde probleem francis
Je kan dit perfect! Zowel in de kerk als in de feestzaal hadden we gewone stoelen en dat vormt geen probleem. Je dient gewoon je "poep" glad te strijken en dan leg je de sleep naast je neer. Ceremoniemeester kan helpen, maar ik deed dit alleen.Ik zou in de kerk wel proberen om een "tabouret" te krijgen, is mooist voor de foto's :-)Ik had dit ook op voorhand geprobeerd in de winkel :-)Groetjes,
Normaal gezien krijg je lintjes in je jurk om je sleep in 'op te hangen' zodat het een normale jurk wordt. Bij mij kan zelfs mijn sleep er gewoon af ( gelukkig want hij is echt super zwaar door de kant en de lengte). Dus dat is al een oplossing in de feestzaalen in de kerk ja hopen op een soort krukje en anders doen zoals hierboven al beschreven.Zeker gebruik maken van je ceremoniemeester en of getuige voor sleep goed te leggen, dat zien die hun job de hele dag :-p
Hallo, In de kerk hadden wij naar krukjes gevraagd zodat mijn sleep hier mooi over kon vallen. Dat is ook het mooiste voor de foto's. Ik heb ook al gezien dat de bruid gewoon op het kleedje gaat zitten, dus beiden is mogelijk.In de feestzaal kan je natuurlijk ook een krukje vragen, maar ik ben tijdens het feest ook op een gewone stoel gaan zitten hoor. Heel lang zit je toch niet op de stoel GroetjesAnnelies
In gemeentehuis en kerk laat ik de ceremoniemeester zijn werd doen en op het avondfeest trek ik mijn plan wel. Het zijn gewone stoelen maar ik wring me er wel op
zijn werK dus :-)
In de Kerk laat ik de ceremoniemeester zijn werk doen. En s avonds gaat mijn sleep eraf