Nu Online
Momenteel zijn er 621 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsjurk kopen zonder vooraf te passen???

18-10-2011 8:47:49
Dilemma....pffff....
Zaterdagvoormiddag bij Mia monta in Zottegem geweest, heel veel kleedjes gepast en allemaal wel 'mooi' maar gewoontjes mooi.....Geen enkele jurk waarbij ik de klik had van 'ja die is het'.... Allemaal te simpel te gewoontjes voor mij... Ik wil liever iets niet alledaags....
In de namiddag dan naar Pierre Yves getrokken in Aalst, waar ik heel veel kleedjes van Marylise te passen kreeg, maar spijtig genoeg waren die ook niet mijn 'dada'.... ook kleedjes zoals er 13 in een dozijn zitten, tot ik met Meneer Didier de collecties van de Designers ging bekijken..... daar hing ze tussen 'MIJN' jurk.... Van de Spaanse ontwerper Jesus Piero.... Onmiddellijk verliefd geworden op de jurk toen ze ophing op de kapstok, zelfs mijn ma kreeg de tranen in de ogen toen ik die jurk nog maar uit de rekken haalde... Nu is het wel zo dat de pasmaat van die jurk bij Pierre Yves een 34-36 is (de pasmaat van het model die deze jurk heeft aangehad voor de shoot van de ontwerper) Bij eventuele verkoop wordt er sowiso een volledig nieuwe jurk gemaakt in Spanje, ook al heb je maatje 36. De jurk in de winkel wordt niet meer verkocht.... MAAR mijn grote probleem is dus dat ik de jurk enkel kunnen voorhouden heb, en niet kunnen passen heb... Ikzelf heb maat 40, dus was het onbegonnen werk om in een maat 34-36 te gaan kruipen, wetende dat trouwkleedjes al heel klein tailleren. De manier waarop Meneer Didier me het kleed heeft 'voorgehouden' + met draden en elastieken op mijn lichaam gespannen leek het alsof ik de jurk wel net aanhad....maar toch.... Zijn er nog mensen die hiermee ervaring hebben??? Zijn er nog mensen die hun jurk besteld hebbek vooraleer ze eerst effectief gepast te hebben....? Het is echt mijn droomjurk, maar ben bang.....stel je voor dat ik ze bestel, ze wordt gemaakt in Spanje, en eerste pas in mei of zo toont aan dat ze me totaal niet gaat??? Een kleedje van dergelijk ontwerper kost al snel een eind in de €3.000...Dus zal er al een heel groot voorschot moeten betaald worden dat je dan volledig verliest als je van de koop afziet.....
Het is mijn droomjurk!!!...die me tegelijkertijd heel veel angst inboezemt....

Dank voor jullie reacties!
Annelies

Annelies
22-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 25 | Gelezen: 1761

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik18-10-2011 8:56:37

Hey,
mijn vriendin heeft het ook zo moeten doen. Ze heeft (als ik het goed heb) een 44, maar haar uiteindelijke jurk was er ook enkel in een 36 aanwezig.
Er was een ander bruidje aanwezig voor haar definitieve pas, en die had maatje 36. Dus heeft zij het kleedje aangedaan zodat mijn vriendin toch kon zien hoe het juist viel. Zo heeft ze dan beslist dat dit "haar trouwjurk" zou worden.
En ik moet zeggen: ze straalde! :-)

Maar je moet je er echt wel goed bij voelen. Had hij geen jurk in dezelfde stijl waar je wél ik kan? Zodat je toch een beetje een idee hebt hoe je ermee staat?

Katrien

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik18-10-2011 9:15:58

Annelies, er zijn nog winkels waar ze Jesus Peiro hebben (vb La Sposa in Roeselare). Misschien daar eens bellen of ze een maat hebben die dichter bij die van jou ligt zodat je toch een beter idee hebt?
Succes!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik18-10-2011 9:25:49

Dag Annelies,

Heb de jurken ook zien hangen bij Pierre-Yves en idd mooie collectie!
Ik zou zoals Rebecca zegt, toch eens proberen om een andere winkel te zoeken waar ze de collectie verkopen...en daar eens horen of ze geen groter pasmodel hebben?
Misschien kan je het dan toch echt eens 'passen'?

groetjes!

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik18-10-2011 9:57:16

@Katrien, was ht maar zo simpel, van een ander huis iets gelijkaardigs aantrekken en klaar is kees, maar JP is zo uniek en zo speciaal en zo gedetailleerd dat geen enkel andere ontwerper of huis ook maar iets heeft dat in dezelfde lijn ligt.....dus iets 'gelijkaardigs' passen is helemaal uit den boze, trouwens ervaring leert me dat je bustiers hebt en bustiers....tis niet omdat je met de ene bustier goed gaat dat het ook met de andere zo is....
Dus das vrees ik geen optie om binnen andere merken iets gelijkaardigs te zoeken...
@Sandra & Rebecca: thanks for the tip!! Heb net gebeld naar Roeselare!! Maar spijtig genoeg was het pasmodel daar ook een 34-36 + het kleedje hangt daar al niet meer in de rekken, want is daar reeds verkocht, en aangezien dat kleedje exclusiviteit heeft per winkel kan het slechts 1x verkocht worden.... per winkel/streek...

Hmmm....Ik kan me nu wel voorstellen dat de mensen van PY een bruid niet naar buiten laten gaan tot haar gevoel bij d jurk goed zit, dus stel dat ik ze bestel, dat ze er wss alles zullen aan doen bij de eerste pas en er mss zelf nog wat wijzigingen aan aanbrengen zodat ik me er toch zeer goed zal invoelen...
Maar tblijft een risico voor mij :-(((...

X.

Sarah
17-12-2011
 Meld misbruik18-10-2011 10:09:22

En heb je geen foto ofzo van die jurk, mss kun je bij een naaister dezelfde jurk laten maken met wat andere details?

Groetjes

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik18-10-2011 10:27:06

Ja hoor, ik heb een foto! Maar de jurk is perfect! der hoeft niets aan veranderd te worden! Bij een kleermaakster heb ik hetzelfde probleem he, ik kan het kleed ook niet passen alvorens het 'gemaakt' is he.... Het gaat hem niet over de prijs, elke ontwerper heeft zijn prijs, dat is een keuze dat je maakt, ik ben juist bang van een dergelijk duur en speciaal kleed te bestellen zonder dat ik heb 'gepast' heb....

Hoewel ik diep in mijn binnenste al weet dat geen enkel ander kleed dat ik eventueel nog zou passen hier nog kan aan tippen.....

Pfff...

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik18-10-2011 10:41:20

Maar ze bestellen hem dan wel in jouw maat vanuit Spanje moest je er voor kiezen?
Goh...moeilijk é...
Je hebt de bustier natuurlijk niet echt 'aan' gezien...maar ze passen elk kleedje uiteindelijk wel aan, aan je lichaam...

De prijs zal zeker pittig zijn...en mocht het dan tegenvallen, zit je met een financiële kater...:-(

Misschien jezelf toch even brainwashen en nog wat gaan passen?
Hoeveel winkels heb je al gedaan?
Passen, passen, passen...:-) en misschien duikt er nog ééntje op?

Ik moet zeggen als ik bij Pierre-Yves buiten kwam, ik ook helemaal weg was van de Regina van Maggie Sottero. Helemaal verblind (letterlijk) door de swarovski stenen...
Ik ben dan toch nog ergens anders gaan passen (zelfde dag dus shocktherapie) en heb uiteindelijk een héle andere stijl van kleed gekozen...
Ik heb foto's van dat Maggie-kleed (van tijdens de pas) en ik moet toegeven dat ik er achteraf nog een paar keer naar gekeken heb...maar het was een heel zwaar kleed (lang, zwaar). En dan denk ik: Sandra...uw kleedje is meer wie je bent, fijner en eleganter :-).

Dus je ziet...ik was eerst ook helemaal overtuigd van het kleed bij PY...en 3u later stond ik met tranen in mijn ogen in een andere winkel, met een heel ander kleed te knikken 'ja dit is hét kleed'.

Groetjes!!

nathalie
19-5-2012
 Meld misbruik18-10-2011 10:44:29

Ik denk dat je zelf de keuze al gemaakt hebt :)
Ik heb zelf een kleed van hem gepast en vond het ook prachtig. Als het echt je ding is, en je dit budget wil uitgeven zou ik er voor gaan!

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik18-10-2011 10:48:34

Yep! Het kleed wordt in Spanje op mijn maat gemaakt, enkel kleine wijzigingen (indien nog nodig) na 1ste en 2de pas doen ze in het huis van PY zelf.... Ik ga ook dit weekend nog ergens anders passen....je weet nooit dat ik inderdaad nog op een ander kleed bots waar ik even verliefd op ben :-)....Maar ik vrees voor de zaak..... Het is een unieke jurk, en de kwaliteit van de stoffen was TOP (mag ook voor dat geld), dus ik vrees dat ik er nog weinig zal vinden die me zo hard zullen aanstaan, maar ik blijf hopen! :-)
en anders zal ik het risico moeten nemen vrees ik.....:-(.... Nu dat kleed in mijn hoofd zit, krijg het er nog maar es uit...:-(
Mag ik vragen waar jij uiteinlijk je kleed gevonden hebt Sandra? Privé bericht mag ook....

Dank,
groetjes
A.

Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik18-10-2011 10:54:32

Hey Annelies,

ik heb ook een kleed besteld dat ik niet echt gepast heb: ik had een lange jurk in twee delen gepast in een kleur (ik geloof taupe), en ik heb de jurk besteld met een korte rok, in ivoor, met een ander soort kant op het lijfje. Ik wist toen natuurlijk wel dat de bustier me echt goed ging, bij mij was het dus eerder het uitzicht van de jurk dat ik niet gezien had. Ik heb me hier ook regelmatig zorgen over gemaakt, maar na mijn eerste pas heb ik het me geen seconde meer beklaagd! Het was helemaal mijn ding.

Ik heb wel een drietal kleedjes gezien die ik echt heel mooi vond en waaruit ik moest kiezen. Ik geloof niet zo in één enkele match. Misschien moet je toch eens nog (eventueel totaal andere) jurken gaan passen. Uit je post begrijp ik dat je er sterk in gelooft dat geen enkele jurk er nog aan kan tippen. Stel dat je toch een andere jurk vindt waar je heel enthousiast over bent en die je wel kan passen, dan is je probleem opgelost. Vind je er geen, dan zal je je zekerder voelen om de jurk van Jesus Peiro te bestellen zonder dat je hem echt gepast hebt.

Veel succes ermee!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik18-10-2011 11:21:28

Hoi Annelies,

Ik heb uiteindelijk een romantische Ladybird-jurk gekocht bij Couture Ann in Aalst ;-). Veel minder strak dan de Maggie Sottero (en ik had altijd gezegd dat het strak moest en zou zijn ;-) hehe).

Succes nog é! Ik volg je topic...

groetjes!

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik18-10-2011 11:28:58

Hmm... Couture Ann heb ik normaal een afspraak staan binnen een paar weken, nu zondag ga ik eens kijken bij Moderna in Schepdaal (opendeurdagen)....We zien wel....:-)
Ondertussen blijf ik de foto bekijken van mijn JP-jurk :-).... en blijf ik dromen...(van een goeie afloop?) :-)

groetjes,
A.

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik18-10-2011 11:45:43

heej ... tis wel een hele ambetante situatie he!
maar inderdaad misschien met passen van andere kleedjes dat je nog wel iets tegen komt! zo was ik in mechelen helemaal weg van 1 ... over gedroomd en al echt prachtig!
tot ik bij cermo in turnhout een kleed aandeed ... totaal iets anders maar op en top met alles er op en er aan ... prachtig moment en ook al had ik eerst echt niet gedacht dat ik nog op andere kleedjes zou botsen ... mja ik heb toch een ander trouwkleed dan eerst gedacht en volledig andere stijl!
nog veel pasplezier x

sofie
21-4-2012
 Meld misbruik18-10-2011 11:56:44

ik zou gewoon op de site van dat merk kijken waar in belgie en/of nederland dit merk te koop is.
En dan de winkels beginnen afbellen.
ik zou persoonlijk toch de jurk aangehad willen hebben alvorens hem te kopen.

groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik18-10-2011 12:15:30

Bij Couture Ann vooral veel romantische jurken...ook veel Ladybird...
Maar tis daar wel een heel plezante verkoopster :-) dus daarom alleen zou je best is gaan...hehe. Heb me super geamuseerd daar tijdens het passen!!

groetjes!!

Lotte
23-6-2012
 Meld misbruik18-10-2011 13:47:17

Bij Koonings in Nederland verkopen ze wel kleedjes van Jesus Peiro. Misschien kan je daar eens horen (is natuurlijk niet bij de deur om te gaan passen)

http://www.koonings.com/bruidsmode/jesus-peiro/

grts
Lotte

Effie
28-4-2012
 Meld misbruik18-10-2011 14:11:59

Hoi Annelies!

Idd megagroot dilemma. Ik heb een soortgelijk probleem gehad: ik had een jurk gezien van Nicky Vankets, maar het was het laatste model. Dat model was maat 42 maar moest worden aangepast op mijn maatje 36, aangezien ze die niet meer konden bijbestellen.
In de winkel verzekerden ze me dat dat geen enkel probleem ging zijn, dat hun naaisters de top waren en blablabla
Ik stond op het punt om toe te zeggen, maar een stem zat echt in mijn hoofd te zeuren dat het eigenlijk niet kon dat ik voor zo'n belangrijke jurk zo'n risico wou nemen.
Als het dan niet perfect past, zit je er wel mee.

Ik ben dan verder op zoektocht gegaan en kijk, nu heb ik echt een jurk gevonden die het allemaal heeft voor mij! Die ene jurk is voor mij al heeelemaal vergeten, behalve dan dat ik met een megagroot gevoel van opluchting zit. Ik had echt geen zin om me zorgen te moeten maken op dat vlak.

Dus denk er idd echt goed over na, het is wel een grote gok voor zo'n speciale dag. Bovendien geloof ik net als Hanne ook niet echt dat er 1 enkel perfect kleed is. Er zijn zooooveel mooie jurken en stijlen.
Check zéker ook eens JPC Collection, daar hebben ze zoveel merken!

Good luck met het nemen van je beslissing

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik18-10-2011 14:29:56

Als je echt zot bent van die ene jurk dan zou ik kort en bondig zeggen: Niet nadenken en nemen!

virginie
7-7-2012
 Meld misbruik20-10-2011 13:52:18

Hey annelies,

Ik heb hier een boek van op de trouwbeurs met een aantal jurken van jp ,ik zie hier dat pierre yves,la sposa l,le chapeau en de betere bruidsmode speciaalzaken bruidsjurken van de ontwerper verkopen.Indien zij deze jurk niet beschikbaar hebben zou ik het erop wagen bij Pierre Yves,ik ben ook zeer tevreden van hun service ...
Voor het voorschot denk ik dat je toch vlug 1000a1300 euro zal kwijt zijn.
ik heb een jurk van pierre yves en heb reeds 1300 betaald en december opnieuw 1000euro derest is bij afhaling.
1maal je dit wonderlijk gevoel hebt gehad kan je deze jurk moeillijk uit je gedachten zetten. Dit was waarschijnlijk jouw lot
Veel succes meid...

Groetjes Virginie

sally
28-9-2012
 Meld misbruik21-10-2011 22:57:30

hallo annelies,
mijn zus trouwde 2 jaar geleden en was bij py geweest . Heeft daar een kleed
gepast maar kon er niet in en ze zouden 2 maten groter bestellen . Zij hebben
toen het verkeerde kleed en te klein besteld en konden niet meer tijdig een
ander bestellen ,kreeg ook haar voorschot niet terug.

Is toen naar een andere winkel geweest waar ze haar uit de nood geholpen hebben.
Let dus wel op met hun beloftes.

Ik zelf trouw dit jaar maar denk er niet aan om bij py te gaan.

Groetjes en succes,

Sally

Ellen
15-9-2012
 Meld misbruik23-10-2011 15:43:14

Hej collega's :),

Ik heb gisteren een soortgelijk dillemma ervaren! Toen ik bij PY was heb ik het droomjurk aangehad dat ik telkens in verschillende boekjes zie staan. Het is weliswaar een jurk van de vorige collectie en bijgevolg hebben de verkopers den druk erop gezet door te zeggen dat ze dit zo snel mogelijk moeten bestellen om zeker te zijn dat de stof er nog is. Ze stelden me voor om een voorschot te geven van 300 euro en dan kon ik er nog enkele weken over nadenken. Tot zover het snel bestellen dus ;). Ze wouden gewoon alvast 300 euro zodat ze mij aan hen konden binden.
In volle stress heb ik naar de andere winkel (Elena in Deinze) gebeld om te vragen of ik toch nog een flitsbezoek mocht doen om mijn andere mogelijke toekomstige bruidsjurk nog eens aan te doen. De mevrouw toonde alle begrip en ik mocht nog langsgaan. Toen ik daar was heeft de verkoopster mij echt enorm goede raad gegeven en bovendien zei ze dat er helemaal geen nood was om zo snel te beslissen. Ze raadde me aan de andere jurk eens in een andere winkel te passen (op de website van het merk waar ik het over heb, kon ik andere verkooppunten dan PY terugvinden).
Nu ben ik wat meer gerustgesteld en kan ik er wat meer nachtjes over slapen. Ik wil heel graag een romantische grote jurk, en de persoon bij Elena heeft me aangeraden eens een hoepelrok aan te doen onder de jurk die ik van in hun winkel zo mooi vond en nu ben ik alweer verliefd op die jurk... Het blijkt echt heel belangrijk hoe 'gemoedelijk' de verkopers zijn. Als er zo'n druk op staat vind ik het echt niet fijn. Bovendien zijn er nog wat pasbeurten die komen en wil ik iemand waar ik openlijk mijn gedacht tegen kan zeggen en iemand die anderzijds ook eerlijk zal zijn tegen mij.

slaap er nog eens een nachtje over, zoek een andere verkoper en laat je vooral niet op stang jagen ;)

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik31-10-2011 10:25:02

Hey mede-bruidjes...

Waarschijnlijk zitten sommigen onder jullie wel al een tijdje te wachten hoe dit verhaaltje is afgelopen :-)....Wel ik heb nieuws!!!! :-)

Ik ben op zondag 23/10/2011 nog gaan passen bij Moderna in Schepdaal zoals reeds gepland was, en daar ook heel veel mooie (ontwerperskleedjes) aangehad, waaronder 1-tje van Ian Stuart die me echt ook op het lijf gegoten was, maar toch.... het was een heel mooi kleed, maar niet 'IK'... dat kleed weerspiegelde niet wie ik echt was.... en geen enkel maar geen enkel kleed kon nog tippen aan mijn droomjurk van Jesus Peiro....
Ik heb mijn best gedaan, ik heb geprobeerd, maar niks kon me daar van gedachten doen veranderen.... dus in de loop van vorige week gebeld naar Pierre Yves om zaterdagochtend een afspraak te maken en hen mijn 'probleem' uitgelegd da ik het echt wel SUPER vond, maar da ik zo bang was omdat ik het niet kon passen, zeker omdat de bustier een heel unieke en speciale stof is die ik nergens anders gevonden had in die uitvoering dus nergens anders had kunnen passen. De mevrouw aan de telefoon begreep me volledig, en was supervriendelijk en die zei: 'kom langs, en wij wringen u daar goed en zo slecht mogelijk in zaterdag in die bustier, hij zal zeker niet dicht kunenn, maar zo heb je toch en beeld, en heb je toch een gevoel van hoe hij voelt'. Zo gezegd; zo gedaan....
De zaterdagochtend onmiddellijk bij Pierre Yeves gereden (normaal gezien hadden ze geen plaats meer, maar ze hebben er mij toch willen tussennemen omdat ik niet wou wachten tot woensdag want dan is het modeshow, en aangezien er exclusiviteit is voor dat kleed, zou de kans heel groot zijn dat het kleed na de modeshow reeds verkocht was => Superbegripvol en superservice!)
Eenmaal binnen ben ik direct naar een paskamer mogen gaan waar mijn kleed klaar hing, samen met wat 'accessoires' vb extra stukken satijn/zijde en stof omdat het kleed niet dicht ging kunnen om het toch op mij te laten lijken alsof ik het volledig aanhad, en JA!! Daar was het weer; dat wauw gevoel toen ik het aanhad! :-)
JAJAJA....ik ben erin gekropen in die bustier, en het is zo...je 'ziet' het kleed niet echt, het moest zeker 20 cm zakken want het bleef steken op de heupen, MAAR ik had WEL de bustier aan waar ik me zo'n zorgen over maakte! EN ...hij zat prachtig...:-) ook al kon hij achteraan niet werkelijk dicht...
Opslag weer VOLLEDIG verliefd op het kleed.... (twas eigenlijk nooit overgegaan die liefde :-) )...
Het zicht van de rok, dat was het zicht van de rok die me voorgebonden werd, want doordat die bleef steken op de heupen, gaf die totaal geen waarheidsgetrouwbeeld, maar over de rok maak ik me geen zorgen die wordt sowiso nog verkort/verlengd naargelang de schoenen die ik zal kiezen... + eventueel nog wa andere wijzigingen indien ik dat dan zou wensen. Maar onder het motto: "THE BIGGEST RISK IN LIFE IS NOT TAKING" ONE, heb ik mijn droomkleedje zaterdag besteld bij Pierre Yves! :-)
En ik voel me zooooo opgelucht! :-) Het is een zalig gevoel! Ik blijf wel nog een heel klein beetje afwachten tot begin april als ik mag gaan voor de eerste pas, maar toch, ik heb er het volste vertrouwen in! + Nog veel meer vertrouwen in de mensen van Pierre Yves sedert zaterdag. Zij weten echt wel waarmee ze bezig zijn! + staan open voor al jouw vragen/wensen/eisen! Gezien de prijs van het kleed en zonder het te vragen kreeg ik zelfs bedenktijd tem dinsdag (zonder ze het ondertussen aan iemand anders zouden verkopen) Maar die tijd was niet nodig! :-) Ook waren ze helemaal niet opdringerig om de lingerie/juwelen/schoenen ook bij hen te bestellen (want ook hier had ik reeds de wildste verhalen over gehoord) de verkoopster zei dat ik gerust elke keer naar het kleed (de pasmaat die wordt bijgehouden tot MIJN kleed er zal zijn) mocht komen kijken om op zoek te gaan naar schoenen en of juwelen, ik heb ook foto's mogen nemen!
Spijtig voor de mensen die hier een mindere ervaring hadden: maar ik ben er SUPER behandeld geweest!
Toen ik bij het buitengaan een cash voorschot van €1800 moest betalen was het 'goeie' gevoel iets minder :-) Maar toch....je trouwt maar 1 keer: niet? :-)
Bedankt aan iedereen voor de tips en het 'medeleven'....

Ik tel de dagen af tot begin april, en zal dan hopelijk niet 100% maar zelfs 200% overtuigd zijn van mijn keuze!

Groetjes!
& bedankt!
Annelies

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik31-10-2011 14:06:30

Hey Annelies,

TOPPIE!! :-)
Echt super dat je er toch voor bent gegaan en je bent zeker dat er niemand anders met je kleedje zal rondlopen é :-)!
Spannend...nu aftellen tot de eerste échte pas in jouw kleedje :-)!!
Kijk nog maar veel naar de foto's (ik doe dat ook!)!!

groetjes!

Christ

Meld misbruik2-11-2011 20:47:52

Hey Annelies,
Amai super! Daar gaan we dan ook een knallende fotoreeks van maken he! Ik ben al nieuwsgierig...
Greetz,
Christ Vilez
www.christvilez.be

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik2-11-2011 21:15:34

@ Chris: hehe! Looking forward! :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info