Terug naar overzicht
diegene die ik gepast heb waren allemaal rond de 1600 euro
Ladybird valt heel goed mee van prijs in de wereld van de trouwkleedjes Prijzen beginnen vanaf +/- €1200, alsook Marylise... Of de eigen ontwerpen van Mia Monta, ook mooi en goeikoper dan gelijk waar of welk merk!Succes!!Annelies
Ik ga ook eindelijk volgende week:)! Door al die verhalen van de andere bruidjes, begint het echt wel te kriebelen:). Heel veel plezier bij het passen en hopelijk vind je snel 'de jurk' :).Groetjes.
In Aalst bij Couture Ann heb ik Ladybird trouwkleedjes gepast. De prijs was iets boven de 1000 euro. Eveneens het kleed dat ik gekozen heb dat uit de nieuwe collectie komt. Veel plezier bij het passen. Op voorhand was ik ook zenuwachtig, maar nu kijk ik er met een goed gevoel op terug. Het is leuk om al die kleedjes te kunnen passen.groetjesStephanie
ik heb ook een ladybird,1200euro met aanpassingen kam het op 1300. het duurste van ladybird dat ik had gezien was 1500groetjes
Mijn Ladybird kost 1400 euro, prijzen liggen tussen de 1100 en 1500 euro.Succes !!
mijn ladybird komt ook van bij Couture Ann in Aalst, prijsklasse is idd 1200-1500 euro.
bij bruidsmode steven (torhout)was de ladybird tussen de €1000 en max €1500 de bazin maakte er zelfs een punt van dat geeneen jurk in haar winkel meer dan €1500 ze bedoelde het ws niet slecht maar het kwam op het laatste wat over dat iem die €1800 voor een kleed betaalde zot was 1st was ik wat verontwaardigd maar nu kan ik er wel mee lachen
Jawel, ik heb ook een Ladybird! Twee weken geleden ben ik op jacht geweest en het was naar mijn zin veel te snel gedaan! We zijn bij Couture Jetty geweest in Beveren.Mijn kleed is 1400€, retouches inbegrepen.Ik wist eigenlijk op voorhand al dat mijn voorkeur naar Ladybird uitging. Toch heb ik nog een paar andere kleedjes aangehad. Ik werd heel goed geholpen en er werd me absoluut niks opgedrongen!Hier dus ook een heel gelukkige bruid!Groetjes,Lynn