Terug naar overzicht
Hey:ijn vriend is grafisch ontwerper, spijtig genoeg heeft hij het momenteel veel te druk om er nog taken bij te nemen, maar ik kan je wel vertellen dat 350 euro voor een ontwerp echt niet veel is ... ik vrees dat je voor minder niemand gaat vinden ...Toch nog veel geluk in de zoektocht!Groetjes
Ik vind 350 euro voor een ontwerp zéér duur! Zoek een student grafisch ontwerp en die doet het gratis!
Wij vonden dat ook veel geld, maar dat is nu eenmaal de prijs van een prof grafisch ontwerpen. Best is inderdaad om naar studenten te kijken als je dat wil vermijden. Groetjes
Polaris Creative Solutions kan dit doen, zij maakten ook onze uitnodigingen.Je kan hen best bereiken op 0479 45 73 73.Zij hebben onze uitnodiging ontworpen en iedereen was superenthousiast!Groetjes,Celesta
Bij Dorien en Leen kan je zeker terecht: www.milc.be Vraag vrijblijvend een offerte!
Vicky, bekijk ook eens www.cartarosa.be Daar kan je naast hun ontwerpen ook samenzitten met een ontwerper om jouw idee uit te werken. De prijzen liggen daar ook iets lager dan waar jij van spreekt! Have fun!!
Mijn fotograaf is ook grafisch ontwerper en heeft mijn uitnodiging ook gemaakt. hij si scherp van prijs hoor: www.perfectpicture.be .