Terug naar overzicht
Interviews zijn automatisch gratis bij onze videoreportages. Een voorbeeldje van een gasten-interview met beste vrienden van het trouwkoppel, vind je hier:http://www.discovideo.be/?portfolio=kelly-en-wesleygrtz
goeie middag Sofie. wij hebben de praatpaal touch gehuurd en de beelden die de verkoper mij getoond heeft zagen er goed uit. natuurlijk niet 100% zoals een echte videoreportage, maar tis wel mooi. groetjes sofie
Dag Sofie,Wij hebben van enkele vrienden een praatpaal kado gekregen.Dus van prijs ben ik niet op de hoogte, maar de video was fantastisch.We hadden 2 uur beeldmateriaal.Er werd opgenomen van 21u tot 5u. Echt een super herinnering!Groetjes,Ellen
Hey Sofie,Wij hebben beroep gedaan op Lucky's Disco-bar (www.luckysdb.be) en hebben onze DVD reeds ontvangen.Het leuke is dat hij niet gemonteerd is, dus je ziet echt alles en iedereen, ook de bloopers. 175 € all in. Wij waren tevreden.GroetjesJulie
Wij hadden de praatpaal touch en zijn hierover zéér tevreden!! Zeker doen zou ik zeggen!
Ik had ook gekeken voor de praatpaal maar vond die nogal duur. We vonden het wel super tof.Maar we hebben een alternatief gevonden: iemand dat we kennen is een kunstenaar en heeft met zijn groep iets ontwikkeld zoals de praatpaal of digitaal gastenboek hoe je het ook wil noemen... De mensen schrijven iets op een glasplaat en terwijl ze schrijven worden ze gefilmd en word het geluid opgenomen en dit mogen we gratis gebruiken.Ik vond zo'n dingen wel altijd toffer dan een gewoon gastenboek :-)groetjes!Ellen