TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tima
8-9-2012
|
22-10-2011 13:39:38
niet leuk dus nu ik ben ook zon moeilijk geval en 1 stijl ja sorry ik zie graag het super romantisch hoepelkleedje met kant en veel tralala maar anderzijds zie ik dan ook graag de moderne jurk met veel bling bling die mooi spant langs het lijf . nu bij 1 van die bruidswinkels was die dame ook naaister en die was zo op een bestaand kleedje wat meet kant met steentjes aant doen mijn rok die ik vanvoor te simpel vond opgepoft en de jurk zag er direct anders uit miss is dat voor jouw uiteindelijk de oplosing (miss ook voor mij want kvind altijd wel iets jammer) als je een jurk graag ziet voor 90% er 100% van maken met wat extra ornamenten bij die ene jurk kon ze zelfs het bloemetje in de jurk namaken en er een kanten met bloem halsbandje van maken voor een cent van niks
|
|
Nicky
1-1-2023
|
22-10-2011 14:20:01
Niet opgeven! Er zijn wel meer mensen met slechte ervaringen bij Le Chapeau (Bree). Probeer Issa Moda in Hasselt eens! Aanrader!
|
|
Kim
5-5-2012
|
22-10-2011 15:43:46
Het komt wel goed! Ik wist in het begin ook echt niet wat te kiezen, er zijn zo veel mooie kleedjes en modellen, hé, maar je moet er JOUW kleed uitkiezen. Maar nu nog niet opgeven, hoor, ik heb mijn droomkleed gevonden, maar ook maar pas in de 5de winkel!
Na de 2de winkel had ik ongeveer wel een idee welke stijl ik zou kiezen, maar hét kleed vond ik in de 3de en 4de winkel ook nog niet. Ik probeerde wel altijd het mooiste kleed te onthouden en dat te vergelijken in de volgende winkel. Telkens vond ik een iets mooier exemplaar, maar toch niet het perfecte kleed... Na de 3de winkel vreesde mijn toekomstige al het ergste, dat ik er nooit één zou vinden, en mijn schoonmoeder had ook geen zin meer om mee te gaan kiezen. Ik voelde me zo wel als een heel vervelend persoon, maar heb er enkele weken tussen gelaten en ben toen opnieuw met mijn moeder en een goede vriendin gaan zoeken en passen. Het passen op zich vond ik wel leuk, zo dat prinsessengevoel, enkel dat beslissen was zooo moeilijk!
Ik hoop dat je een voldoende hoop krijgt door dit te lezen en je snel je goesting zult vinden. Ik vond Liliane Claes en het Bruidshuis (Bredabaan Merksem) de beste winkels op alle punten, qua vriendelijkheid waren ze allemaal goed, ook Jagré in Antwerpen, het Bruidsparadijs in Merksem en JPC Collection in Antwerpen. Mijn kleed vond ik in die laatste. Nog veel geluk!
|
|
Vicky
9-6-2012
|
22-10-2011 15:48:07
Ik ga volgende week naar JPC, en ik hoop daar echt mijn droomjurk te vinden!Ik heb niet zo veel zin om 7 winkels te bezoeken, en ik vrees mijn mama en mijn zus ook niet echt...
|
|
annelies
12-9-2009
|
22-10-2011 18:54:07
Hey,
Probeer ook Maxim's Couture eens, veel keuze en aangename verkoopsters. Wij waren daar heel tevreden .
Succes nog
Annelies
|
|
Veerle
12-5-2012
|
22-10-2011 19:21:22
Hey Vicky,
Na een slechte ervaring bij Koonings Bruidsmode, ben ik vorige week ook met een heel klein hartje bij JPC Collection binnengegaan. Maar ik ben er supergoed geholpen geweest (door Vicky) en heb er ook mijn jurk gevonden ! Hopelijk wordt JPC Collection ook voor jou de juiste winkel, want het is inderdaad geen leuk gevoel als DE jurk te lang op zich laat wachten, en je begint te twijfelen of je 'm ooit wel gaat vinden ...
|
|
Sarah
7-7-2012
|
22-10-2011 23:20:25
Probeer eens bij JPC! Een echte aanrader. Ik had ook vicky, super vriendelijk. Was ook bij Liliane Claes geweest, maar had ook nergens een echte klik bij een kleedje, terwijl ik bij mijn kleedje van JPC dit wel had. Vooral niet opgeven, het zal wel lukken!
|
|
dorien
5-5-2012
|
23-10-2011 12:18:36
je kan wel twee stijlen fantastisch vinden! ik heb in de tweede winkel waar ik kwam een fantastisch kleed van pronovias aan gehad en in de derde winkel heb ik mijn trouwkleed van linnea raffaeli gevonden! toch ook twee totaal verschillende stijlen?!
de moed er in houden zou ik zo zeggen! en geniet nog van het passen!
|
|
Evelien
4-6-2011
|
24-10-2011 11:31:55
Ik ben bij Cermo in Turnhout geweest. Geweldige service en veel keuze.
|
|
Vicky
9-6-2012
|
25-10-2011 8:27:22
Bedankt voor alle tips, ik hoop om meer geluk zaterdag bij JPC! :-)
|
|
Ilse
10-10-2010
|
28-10-2011 12:21:01
Je kan ook eens gaan kijken in de nieuwe bruidswinkel in Hasselt 'genaamd Bruidsmodehasselt www.bruidsmodehasselt.be Zij hebben zeer exclusive bruidsmerken die andere bruidswinkels niet hebben. Ook bij Boetiek Lief in Loksbergen www.boetieklief.be daar hebben ze ook andere stylen en zijn ook open op alle zondagen van 13u tot 17u op afspraak veel succes
|
|
Vicky
9-6-2012
|
29-10-2011 15:06:29
Voila, ik heb mijn kleedje net gevonden, bij JPC! Ben er echt tevreden mee, maar het moeilijkste is zwijgen... :-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|