Terug naar overzicht
hallo Britt. het belangrijkste is dat jullie je allebei goed voelen bij het liedje. Het is tenslotte jullie liedje. Mijn toekomstige heeft ons liedje gekozen en ik zal het op de trouw pas horen. best wel spannend, maar ik vertrouw hem volledig. Als je vriend echt graag 1 van deze wil nemen, zou ik me daar niet zo druk in maken hoor. Veel succes met de keuze. groetje Sofie
Hey Sofie, Ja ik weet dat ik mij daar niet druk om moet maken, maar Amazing is ook een een beetje up to tempo nummer. En mijn vriend zou graag danslessen volgen. Heb alleen schrik dat dit met mijn trouwkleed niet gaat lukken en ik vind persoonlijk dat een openingsdans een slow moet zijn. Het zijn mss de enige 4 min op die hele dag dat je ff met zen 2 kan zijn en genieten met elkaar.
Kiss from a rose is een slow, en ook best wel een heel romantisch liedje. Inderdaad moet een dans met je jurk wel haalbaar zijn...
Hoi Britt,ik vind persoonlijk ook niet dat het perse een liefdeslied moet zijn. Mijn verloofde al helemaal niet, die zou liefst iets ironisch kiezen (bijvoorbeeld Kiss and say goodby van The Manhattens). Waar ik wel kan inkomen, is dat je liever een iets trager nummer hebt. Het lijkt me dat je verloofde graag een nummer van Seal heeft, waarom stel je dan 'Secret' niet voor? Minder bekend, maar oh zo mooi. En trager dan die twee die hij voorstelt ;-)Mijn verloofde en ik hebben ooit danslessen gevolgd, was zijn verjaardagscadeau voor mij. Maar ik doe het zeker niet voor onze openingsdans. Want dat was tellen en vooruitdenken ('welke pas komt er nu') en het was altijd houterig. Denk niet dat wij geboren dansers zijn...Je kan het altijd proberen he (kwaad kan het nooit) en je hebt nog heel veel tijd om te beslissen of je dat dan doet tijdens de openingsdans of niet.
Hey!Bij ons ging het liedje ook niet over je ware liefde vinden.Maar als jullie het een mooi nummer vinden en als het betekenis heeft voor jullie, moet je het zeker nemen. Ik vind het persoonlijk 2 prachtnummers!
Ja mss moete we idd doen wat we mooi vinden.Het is onze openingsdans en daar heeft niemand anders iet mee te maken è!Dank u dames voor de reacties:)