Nu Online
Momenteel zijn er 516 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjurk gevonden, joepie :-)

23-10-2011 18:52:11
Gisteren, op 22 oktober had ik een afspraak bij Le Chapeau in Bree. Ik was er al maanden van overtuigd dat dat de winkel ging worden waar ik mijn jurk zou kopen.
Tot... ik vorige week bij het shoppen in Lommel voor bij bruidswinkel Lecoq wandelde, daar hing de droomjurk in de etalage .
Omdat deze door mijn hoofd bleef spoken, heb ik vorige week naar Lecoq gebeld voor een afspraak in de winkel. Afgelopen woensdag was het zover.
Eenmaal binnen in de winkel, werden mijn mama en ikzelf zeer vriendelijk ontvangen door de verkoopster en ik mocht enkele jurken uitkiezen die ik wilde passen.
Als eerste heb ik natuurlijk de jurk die ik eerder had gezien gepast.
Jammer genoeg was deze jurk echt niet voor mij gemaak en kwam deze bij mij niet echt tot zijn recht.
Ik heb toen nog enkele jurken mogen passen, en deze stonden me al beter, maar nog niet echt wauw.
Maar bij de vierde jurk was het prijs! Na drie jurken ging de verkoopster zelf iets halen waarvan ze dacht dat het me mooi ging staan, en jawel, mama en ik waren direct verliefd...
Gevolg: afspraak in Bree afgezegd en gisteren nog eens met mama, schoonmama en de schoonzusjes gaan kijken en besteld.
Verder vind ik ook dat ze bij Lecoq totaal niet opdringerig zijn, maar ze geven wel goed advies.
Voor mij een aanrader.
En nu wachten tot de volgende pasbeurt...

Groetjes Lindsey

Lindsey
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 776

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik23-10-2011 20:52:11

mooi een een goed gevoel he

geniet er van

francis

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik23-4-2012 10:43:52

hallo

ik zag net dat je ook bij lecoq je kleedje gevonden hebt. En ook toevallig tijdens het shoppen in lommel. Hier hetzelfde verhaal. Ik was een nachtje in lommel met mijn toekomstig ventje en kwamen langs de winkel en was binnen gegaan om informatie folders te vragen en ze waren zo vriendelijk dat ik 2 weken later met mijn mama en getuige ben gegaan. ik had ondertussen ook een droomkleedje gevonden in een boekje en bij het passen waren we ook meteen verliefd erop, ook nog andere modelletjes gepast met daar kreeg ik geen klik mee, we vonden alle 3 het eerste kleedje het mooiste.
De verkoopster Ann vond ik ook heel vriendelijk.

Jullie trouwen een dag na ons. Wanneer mag jij kleed gaan afhalen. Ik ga mijn kleed 3 mei halen. Moet dan om 16.00 daar zijn en dan is de naaister nog daar voor eventuele aanpassingen te doen terwijl ik met mijn getuigen dan even in lommel gaan wandelen en dan krijg ik mijn kleed mee.
Spannend allemaal.

groetjes

Lindsey
12-5-2012
 Meld misbruik27-4-2012 8:05:47

Hey,

morgen moet ik langsgaan voor mijn laatste pas. Ik ga mijn jurk dan daar laten hangen tot 10 mei omdat de jurk daar beter hangt dan thuis. Ik woon in de buurt en kan dus makkelijk een keertje extra rijden .
Ik was de allereerste keer al heel tevreden over Lecoq en dan vooral over Ann en ook over de retouches kan ik echt niks verkeerd zeggen. Alles is heel mooi afgewerkt.

Inderdaad, heel spannend allemaal. Nu kan het aftellen echt beginnen hé.

Geniet alvast van jullie mooiste dag.

Groetjes Lindsey.

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik27-4-2012 13:31:37

hallo
ik rij toch een uur ongeveer naar daar, volgende week donderdag mag ik ze gaan halen en dan ga ik ze bij mijn moeke (oma) thuis hangen. daar hangt ze ook veilig.

geniet jullie ook van jullie mooiste dag.

groetjes wendy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info