Terug naar overzicht
mooi een een goed gevoel he geniet er van francis
halloik zag net dat je ook bij lecoq je kleedje gevonden hebt. En ook toevallig tijdens het shoppen in lommel. Hier hetzelfde verhaal. Ik was een nachtje in lommel met mijn toekomstig ventje en kwamen langs de winkel en was binnen gegaan om informatie folders te vragen en ze waren zo vriendelijk dat ik 2 weken later met mijn mama en getuige ben gegaan. ik had ondertussen ook een droomkleedje gevonden in een boekje en bij het passen waren we ook meteen verliefd erop, ook nog andere modelletjes gepast met daar kreeg ik geen klik mee, we vonden alle 3 het eerste kleedje het mooiste. De verkoopster Ann vond ik ook heel vriendelijk. Jullie trouwen een dag na ons. Wanneer mag jij kleed gaan afhalen. Ik ga mijn kleed 3 mei halen. Moet dan om 16.00 daar zijn en dan is de naaister nog daar voor eventuele aanpassingen te doen terwijl ik met mijn getuigen dan even in lommel gaan wandelen en dan krijg ik mijn kleed mee. Spannend allemaal. groetjes
Hey,morgen moet ik langsgaan voor mijn laatste pas. Ik ga mijn jurk dan daar laten hangen tot 10 mei omdat de jurk daar beter hangt dan thuis. Ik woon in de buurt en kan dus makkelijk een keertje extra rijden .Ik was de allereerste keer al heel tevreden over Lecoq en dan vooral over Ann en ook over de retouches kan ik echt niks verkeerd zeggen. Alles is heel mooi afgewerkt.Inderdaad, heel spannend allemaal. Nu kan het aftellen echt beginnen hé.Geniet alvast van jullie mooiste dag.Groetjes Lindsey.
halloik rij toch een uur ongeveer naar daar, volgende week donderdag mag ik ze gaan halen en dan ga ik ze bij mijn moeke (oma) thuis hangen. daar hangt ze ook veilig.geniet jullie ook van jullie mooiste dag.groetjes wendy