Nu Online
Momenteel zijn er 685 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes OK, Uitnodigingen OK, tekst Niet ok

25-10-2011 0:04:57
Goedeavond mede-bruidjes
Zoals de titel al een beetje aangeeft....
Bedankjes ok > we zijn zo goed als eruit gekomen wat we willen geven als bedankjes.
- voor de kleintjes een bellenblazer met label OF zelfgemaakte wasco's met tekenblok.
- voor de volwassenen hebben we 2 in elkaar passende puzzelstukken; op 1 stuk staan onze namen en het ander de datum.
Uitnodigingen ok > we weten wat we willen. Hebben een goed voorbeeld waarop we onze uitnodiging op gaan baseren. (bij horende save the date kaartjes). Een collega van ons (jaja, wij werken in hetzelfde bedrijf :-)) gaat deze voor ons maken en laten we dan bij een drukker afdrukken.
maarrrr... Tekst !!
ehehe... daar zijn we nog niet uit :-)
Wij dachten om 2 uitnodigen te maken.
1) voor familie (tante, nonkel, neven, nichten)en dichte vrienden --> zij zijn uitgenodigd om vanuit thuis te vertrekken naar de gemeente 11u15, burgelijk huwelijk 12u, receptie thuis 13u
2) overige: ons dansfeest 20u
(er is BBQ voorzien maar meer als tussendoortje bedoeld niet als diner!! )
Tussen de receptie en het dansfeest is er tijd voorzien voor foto's en restaurant (maar enkel met ouders en broers).
Zij weten dit en is ook niet nodig om nog een extra 3de uitnodiging hiervoor te voorzien
Ik hoop dat jullie er wat aan uitkomen..
:-)
Alvast bedankt !!
Groetjes
An

An
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1589

An
18-8-2012
 Meld misbruik25-10-2011 0:06:11

°zeep puzzelstukken !!!

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik25-10-2011 8:27:37

Hey dames,

waar vinden ik ergens zo'n originele ideetjes om als bedanktjes te geven???
Ik zit volledig sloot bij het bedankingskaartje....that's it voorlopig :-( Hoewel ik ook iets heel origineels wil geven, maar het toch niet te héél duur wil maken....

Bedankt!
A.

An
18-8-2012
 Meld misbruik25-10-2011 9:32:54

Googlen :-)

maar hier zijn enkele waar ik ook aangedacht had:
- winkelmuntjes
- bruidsuiker in zo'n proefbuisje
- zelf gemaakte kaarsjes (stomp grootte) en daarrond een label/wikkel met jullie namen & datum
- chocoladereep met eigen wikkel rond
- van die mini emmertjes met rode hartsnoepjes
- voor de kids (afhankelijk hoe klein natuurlijk) tekenblokken, kleurtjes, ...
- zelf cupcakes bakken, of kleine koekjes en die verpakken en mooi lintje rond
ik heb ook wel in het gezocht in google... heb je maassaa's voorbeelden... Amerikanen zijn redelijk fel op deze dingen :-)
je vind ook veel op www.lightinthebox.com > bijv. 4euro voor 12 mini metalen emmertjes; maar ik weet wel niet hoe het daar met verzendkosten zit... voor enkel dit bijv te bestellen zal het je wss wel duur uitkomen.....
Hoop dat je er wat aan hebt..
Groetjes
An

An
18-8-2012
 Meld misbruik25-10-2011 9:33:47

° in het engels gezocht in google °

Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik25-10-2011 14:47:49

Hey An,

het is me niet helemaal duidelijk wat precies je vraag is. Wil je voorbeelden zien van tekst die anderen op hun uitnodiging gezet hebben? Of wat wil je precies weten?

Groetjes,
Hanne

An
18-8-2012
 Meld misbruik25-10-2011 15:57:08

Idd.. De tekst vr beide uitnodigingen.. Ik probeerde enkel aan te geven wie waar mag bijzijn. En wanneer. Lol ik kan soms omslachtig zijn..

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info