Terug naar overzicht
°zeep puzzelstukken !!!
Hey dames,waar vinden ik ergens zo'n originele ideetjes om als bedanktjes te geven???Ik zit volledig sloot bij het bedankingskaartje....that's it voorlopig :-( Hoewel ik ook iets heel origineels wil geven, maar het toch niet te héél duur wil maken....Bedankt!A.
Googlen :-) maar hier zijn enkele waar ik ook aangedacht had:- winkelmuntjes- bruidsuiker in zo'n proefbuisje- zelf gemaakte kaarsjes (stomp grootte) en daarrond een label/wikkel met jullie namen & datum- chocoladereep met eigen wikkel rond- van die mini emmertjes met rode hartsnoepjes- voor de kids (afhankelijk hoe klein natuurlijk) tekenblokken, kleurtjes, ... - zelf cupcakes bakken, of kleine koekjes en die verpakken en mooi lintje rondik heb ook wel in het gezocht in google... heb je maassaa's voorbeelden... Amerikanen zijn redelijk fel op deze dingen :-)je vind ook veel op www.lightinthebox.com > bijv. 4euro voor 12 mini metalen emmertjes; maar ik weet wel niet hoe het daar met verzendkosten zit... voor enkel dit bijv te bestellen zal het je wss wel duur uitkomen.....Hoop dat je er wat aan hebt..GroetjesAn
° in het engels gezocht in google °
Hey An,het is me niet helemaal duidelijk wat precies je vraag is. Wil je voorbeelden zien van tekst die anderen op hun uitnodiging gezet hebben? Of wat wil je precies weten?Groetjes,Hanne
Idd.. De tekst vr beide uitnodigingen.. Ik probeerde enkel aan te geven wie waar mag bijzijn. En wanneer. Lol ik kan soms omslachtig zijn..