TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Hanne
1-10-2011
|
25-10-2011 13:53:30
Hallo,
van welke streek zijn jullie? Dat kan handig zijn bij het geven van tips.
Mijn man speelde vroeger in een bandje, eerst als drummer en later als zanger. Zelf heb ik een muzikale opleiding gehad en heb ik ook wat zangles gevolgd. Tijdens onze viering hebben wij drie nummers gebracht, samen met een vriend van ons die gitaar en piano kan spelen en vroeger ook in eerder genoemd bandje gespeeld heeft. We hadden dit geheim gehouden voor de genodigden (ook voor getuigen en dichte familie) en het verrassingseffect op zich was al de moeite waard :o) Bovendien kwam het heel mooi over tijdens onze viering dat we de nummers zelf brachten. We hadden een vrijzinnige viering die al heel persoonlijk rond ons was opgebouwd, dus dat was de kers op de taart.
Ik moet wel toegeven dat de enige zenuwen die ik had voor onze trouwdag (de week ervoor en de dag zelf) waren omdat ik zou moeten zingen en piano spelen voor publiek (ik ben niet gewoon om dit te doen, moet ik erbij zeggen). Mijn man was enkel zenuwachtig omdat hij zelf geschreven teksten zou voorlezen in de viering, voor het zingen was hij niet zenuwachtig (net het omgekeerde van mij dus). Maar ik heb het mij geen enkele seconde beklaagd dat we het gedaan hebben.
Ken je niet iemand die je kan ondersteunen? Als je zelf op feesten speelt, doe je dit dan helemaal alleen? Ik denk ook dat wat begeleiding goed zou zijn om de zenuwen wat onder controle te houden. Het is waar dat je die dag veel andere dingen aan je hoofd hebt, maar ik denk dat het kwestie is van te zorgen dat je bij de viering een 30tal minuten op voorhand er bent, nog even sound check kan doen en tot rust kan komen. Dan komt dat allemaal in orde.
Hopelijk ben je hier iets mee! Groetjes, Hanne
|
|
sanderijn
|
29-10-2011 21:54:27
Hallo, contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com
groetjes, Sanderijn
|
|
Nette
7-4-2012
|
2-11-2011 19:16:22
|
|
Els
18-2-2012
|
26-12-2011 22:19:44
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|