TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Patrizia
2-6-2012
|
25-10-2011 19:13:52
heylah, ik ben er zelf 1 keer kleedjes gaan passen en eerlijk gezegd vond ik het geen leuke ervaring. Ten eerste had ik een afspraak om 14h geloof ik , en heb ik nog een half uur kunnen wachten totdat de verkoopster daar was want ze 'was even weg voor boodschappen' mja... en daarna heb ik kleedjes mogen uitkiezen (wat op zich wel leuk was) en mogen passen, maar het vreemde was dat telkens als ik een kleedje aanhad en ik zoiets had van "ja t'is mooi maar het mist dit of dat" ze mij helemaal niet hielp met iets anders te zoeken.. ze zei gewoon rechtuit "ja als ge het niet mooi vindt dan moet ge het maar uitdoen en de volgende passen hé" Ik stond daar echt met mijn mond vol tanden, heb 4 of 5 jurken aangehad in zo'n 20minuutjes ofzo... en uiteindelijk heb ik uit die 5 kleedjes 1 uitgekozen die ik dan met hoepelrok en sluier heb gepast en meteen zei ze dat ik meteen moest bestellen, want anders had ik geen tijd meer!? Dat sloeg dus helemaal nergens op... Ben daar dan echt héél teleurgesteld vertrokken... en ben vorige week naar Le chapeau in Bree geweest en ze hebben mij daar ZOOOOOO goed geholpen en heb daar ook mijn droomkleedje gevonden!! Nu het kan zijn dat het bij mij gewoon een 'slechte dag' was...mja het heeft toch een slechte indruk achtergelaten... Mja je kan in elk geval wel eens gaan zien wat ze daar zoal hebben hé, misschien dat jij meer geluk gaat hebben Groetjes xx Patrizia
|
|
Alessia
7-9-2012
|
25-10-2011 19:44:23
Hey, ik hoop dat ik meer geluk ga hebben als jij!! Maar ik ga ook gewoon kijken en als mijn droomjurk ertussen zit, des te beter... Maar ik ga me zeker niet laten opdringen!
Dankjewel! Alessia
|
|
nadia
|
27-10-2011 20:03:09
hey Alessia,
Bij mijn weten zijn ze er altijd stipt voor afspraken, enkel als ze bruidjes gaan aankleden kan het wat uilopen door de toekomstige bruidjes. Iedereen wil wel in de watten gelegd worden he! Ze zijn bij mijn weten ook nog eens de enige die deze extra aanbieden om de druk naar de moeders te verlichten. betreffende opdringen in geen geval hoor!!!!! Ze zijn er zelfs zo eerlijk in als je zegd dat je elders een droomjurk gepast hebt dat er dan voor moet gaan.
Bij deze wil ik hen ook nog bedanken voor van onze grote dag een super dag van te maken. Doe zo voort.
grtz
|
|
stephanie
28-7-2012
|
18-12-2011 4:57:56
hey alessia
ik ben ook op die beurs geweest in genk. En vorige week zaterdag had ik een afspraak bij haar in de winkel en ik moet zeggen, ik vond het fantastisch. Het was een zeer leuk onthaal , de vrouw was enorm vriendelijk ze heeft tijd gemaakt voor mij al de tijd die ik wou. Na 2 ur heb ik mijn droomjurk daar gevonden ik vond het een supperleuke dag. Groetjes
|
|
Alessia
7-9-2012
|
18-12-2011 17:36:10
Hey, ja idd bij mij is het ook heel erg goed meegevallen. Ik heb er toch ongeveer 2.5 uur zitten passen maar uiteindelijk heb ik er wel mijn droomkleedje gevonden!!! Ik ga ook mijn haar laten doen door hun, vrijdag afspraak voor de proef...ben benieuwd! :D
|
|
stephanie
28-7-2012
|
27-12-2011 13:05:09
ah leuk. Moet je voor je haar ook verschillende keer terug gaan of hoe gaat dat in zen werk. Groetjes
|
|
Alessia
7-9-2012
|
27-12-2011 18:21:56
Er is altijd eerst een proef... Dit kost 45 euro en zo kun je je datum vastleggen, de dag zelf kost 55 euro! Ze doet ook make-up voor 40 euro proef+dag. Het leuke is dat ze de dag ervoor je haren wast en eventueel van die Krolspelden zet en de dag zelf opsteekt!
|
|
stephanie
28-7-2012
|
9-1-2012 17:01:14
ah fijn zeg. Ik zou echt niet weten wat te doen met men haar.
|
|
Alessia
7-9-2012
|
|
|
stephanie
28-7-2012
|
18-1-2012 12:43:05
hey alvast bedankt voor de sites ik ga zeker eens kijken. Ik heb het kleed als jeop de site gaat kijken van www. foreverbridals.com en dan is het forever yours 47115 en jij groetjes
|
|
Alessia
7-9-2012
|
18-1-2012 21:56:54
Heel mooie jurk... de mijne staat niet op de site, is van de collectie 2011 dacht ik.
Groetjes Alessia
|
|
stephanie
28-7-2012
|
24-1-2012 15:54:01
azo ja bedankt meid. En is alles al geregeld voor jullie trouwdag en het feest
groetjes
|
|
Alessia
7-9-2012
|
24-1-2012 18:37:48
De belangrijkste dingen staan vast, maar we moeten nog veel doen hoor. Normaal gezien ging de oom van Jonathan de fotootjes trekken aangezien hij fotograaf is maar blijkbaar wilt hij niet meer dus moeten wij ook nog iemand nieuw zoeken. En de probleempjes met de familie blijven komen hèhè... Maar nu beginnen we terug in actie te schieten, ringen zoeken, uitnodigingen, bruidegom kostuum,... En veel nadenken en ideetjes opdoen! Het lijkt nog zo lang, maar aan de andere kant hebben we nog veel te doen zoals bv. Een huisje zoeken en jonathan moet ook nog een job vinden hier in Limburg! Gjah, ik troost mij met de gedachte dat het allemaal wel goed komt al begin ik hier en daar wel tekenen van stress te zien! Bij jullie?
Oh jah ik heb een foto gevonden: http://www.tamibridals.com/product-detail/1522/forever-...
|
|
stephanie
28-7-2012
|
27-1-2012 14:42:47
hey oei ja dat zal wel dat er dan wat stres bij komt kijken. Maar dat zal wel allemaal goedkomen. Wij hebben ook al heel veel geregeldonze ringen hadden we gevonden on op trouw beurs. We hadden daar toen meteen onze goesting gevonden en hebben die daar dan ook meteen besteld. Een fotograaf hebben we ook maar ook iemand anders dan die wat we eerst in gedachten hadden omdat die het ook niet meer ging doen. De zaal het eten, men kleed kapster, make up voor die dag enzo das ook allemaal in orde. De woensdag zijn we gaan kijken voor de kleren van de bruidskindjes en die hebben we ook gevonden dus dat is ook in orde ondertussen. Ma hoe we alles de dag zelf gaan regelen van hoe laat enzo en met de familie das voor ons ook nog een raadsel sommige van de familie deneken dat ze dan ook mee in de suite zitten terwijl dat dan niet zo is enzo en die zijn hun dan nu al zorgen aan het maken van ja en wa moeten wij dan die dag doen na de kerk en zo van die dingen maja dat zijn zogen voor later :-) groetjes ik ga meteen kijken naar het kleed
|
|
stephanie
28-7-2012
|
27-1-2012 14:54:31
das ook een heel mooi kleed meid. Toen ik ben gaan passen heb ik ook zo iets in die aard aan gehad
groetjes
|
|
stephanie
28-7-2012
|
30-6-2012 5:58:31
hey das lang geleden he, alles goed met jullie? Hoe gaat het met de voorbereidingenvan jullie huwelijk. Ja sorry dat ik nu op dit uur al stuur maar ik had nachtpost op men werk en ik dacht opeens van ik zal eens een berichtje achter laten. Groetjes
|
|
Alessia
7-9-2012
|
30-6-2012 17:46:58
Heyla, hier gaan de voorbereidingen zijn gangetje. Ben het stilletjes aan een beetje beu aan het worden maar dat komt allemaal in orde. Nog een 2 maandjes te gaan en dan is het zover. Voor jullie kort het al helemaal hè! Wat leuk... Groetjes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|