Terug naar overzicht
het is zeer herkenbaar! op 11 oktober heb ik mijn trouwjurk aangehad, besloten en besteld ... nu moet ik wachten om het nog eens te passen tot begin april :( dat is ook een hele tijd!!!
Tuurlijk! Dat is heel normaal... Veel plezier donderdag en vergeet niet van elke seconde te genieten!GroetjesAnnelies
Hey, ik ga zondag voor het eerst en geloof mij, het kriebelt hier ook enorm!! Het kan echt niet snel genoeg gaan... Veel plezier. Alessia
Ik ga zaterdag ook. Spannend e:)! Eindelijk, na zo lang te moeten wachten :).Heel veel pasplezier en hopelijk vind je DE jurk ;).
Ik ga ook donderdag passen, in Le Chapeau in Antwerpen. Spannend é!
Ik ga volgende week vrijdag passen en zondag naar een bruidsmodeshow. Het kriebelt bij mij ook hoor. Een paar kilootjes eraf proberen krijgen nog. Raar maar ik hoop dat mijn buikje niet teveel toont, da's het enige waarvoor ik 'bang' ben...
Hier ook kriebels!Bij mij is het gepland voor vrijdag!Ik heb zelfs nachtmerries dat ik er niet geraak enzo ...Is nogal ver en ik heb zelf geen rijbewijs, dus krijg allemaal doemscenario's in m'n dromen ...
MORGEN is het zover! :-o) Ik geraakte er afgelopen nacht moeilijk van in slaap... Inderdaad Sophie, ik heb ook van die gedachten: wat als ik in de file sta en te laat ben... Wat als ik DE jurk niet vind, ... MAAR relax... dat is allemaal gezonde stress... nietwaar? :o)
Zaterdag, zaterdag, zaterdag!! Oh boy, nog 3 dagen... SUPEREXITED! Vooral niet te veel wakker liggen van het feit dat je mss geen jurk zal vinden, winkels genoeg . Ik heb zaterdag 2 afspraken, 1tje om 13u30 in Terneuzen (NL) en om 17u in Temse... Ik hoop dat ik op tijd ga zijn!Groetjes