TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
20-4-2013
|
26-10-2011 11:26:14
Hey Carrie,
ik ben tijdens de algemene soldenperiode in juli gaan "jurk-shoppen". En ik heel veel bruidswinkels stonden er jurken in promotie. Ik had een budget van max €500, en heb 10-15 jurken aangehad. En als ik wou, waren er nog veel meer (maar niet mijn smaak). Keuze genoeg dus. Ik zou dus eens gaan kijken in januari.
Veel plezier!
Katrien
|
|
Carrie
13-9-2013
|
26-10-2011 11:37:26
Wauw ! Waar ben je dan gaan kijken? Ik heb zo'n 800€ budget, hangt er een beetje van af hoe duur de schoenen en jewelen enz zijn :)
|
|
Evelien
1-9-2012
|
26-10-2011 12:19:57
Heyhey,
Voor bruidsmode is er spijtig genoeg maar 1 collectie per jaar!
Deze is net uitgekomen (september - oktober) dus de solden op de oude collecties zijn net gedaan (juli - augustus - september). De eerstvolgende solden zijn pas weer in juli - augustus - september van 2012 dus dan zal je nog even moeten wachten...
Van de suitecollectie zijn er wel 2 per jaar (winter en zomer), dus indien je meer zoiets in gedachten hebt, kan je daar wel in januari - februari voor gaan kijken.
Groetjes!
Evelien
|
|
Annelies
22-9-2012
|
26-10-2011 13:26:46
Hey Carrie, Ik vrees het ook hoor dat je nu in de solden in januarie niet veel zal vinden; Hét trouwseizoen (de zomer) staat dan voor de deur, en dat beseffen de winkeliers ook maar al te goed! Wat misschien ook nog een oplossing is voor u zijn sommige outlet winkels. Ik ben bij Pierre-Yves in Aalst gaan passen en heb toen gezien dat zij een outlet winkel hebben in Deinze dacht ik??? Kijk eens op hun site www.pierre-yves.be, daar staan de gegevens van de outlet op! Groetjes, en succes! A.
|
|
Katrien
20-4-2013
|
27-10-2011 9:02:56
Hey Carrie, ik ben bij Jagré in Antwerpen geweest. Ook bij ZiRi in Merksem (maar die gaan verhuizen, dus best eens de website nazien). Daar hadden ze minder keuze, maar ook heel mooie bruidsjurken voor die prijsklasse.
Katrien
|
|
Laura
30-6-2012
|
27-10-2011 10:36:39
Hey, ik ben ook bij Jagre in Antwerpen geweest. In mei gaven ze 10% op alle jurken die ze in huis hadden, ook op schoenen en enz. Heb toen mijn kleedje en schoenen gekocht voor iets meer dan 1000 euro maar ik vroeg wel verschillende retouches om te doen zoals de linten vanachter weg halen om er knoopjes aan te zetten enz, daarom is het iets duurder uitgekomen. Ik dacht dat mijn jurk anders ook rond de 800 euro zat. Voor die prijs hebben ze daar wel wat keuze.
Groetjes en veel succes!
|
|
Ilse
10-10-2010
|
28-10-2011 12:00:41
Bij Boetiek Lief in Loksbergen kan je tot einde november 2011 kleedjes kopen vanaf 499€. Dus dit is nog een kans voor u www.boetieklief.be veel succes!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|