Terug naar overzicht
Wow Melissa. Je hebt er duidelijk echt van genoten! Ik ben blij dat je na het lange wachten je droomjurk hebt gevonden. Aftellen naar de eerste pas nu!
Super! Ik ga volgende week vrijdag...spannend!
super!Ik hoop dit gevoel ook te hebben volgende week.Want bij de eerste pas vorige week had ik dit spijtig genoeg niet.Is het uiteindelijk een Ladybird geworden of toch een ander merk?groetjes
Marjon, ik was ook bang dat ik het niet zo weten als het 'het' kleedje was... maar ik kreeg er kippevel van en ja... mijn hart sloeg even over :-).Ik heb enkele Ladybirds aangehad, maar dit wat uiteindelijk niet mijn ding...Het is nu een Marylise!
Hey,super dat je je kleedje gevonden hebt. Is echt een fijn moment héIk heb trouwens ook een Marylise gekozen...
Hoi dames Ik ga ook volgende week vrijdag passen. En ook ik denk dat ik enorm ga twijfelen en niet weten wanneer het de jurk is :s... Heb al zoveeeeel kleedjes gezien op internet dat ik niet meer weet wat ik wil... Iedereen zegt, als je het aanhebt zal je het weten... Ik hoop het :).
Ooh nog een vraagje, hebben jullie gelet op jullie lingerie om te gaan passen?
Hoi Melissa,Super dat je je jurk ook gevonden hebt! Vandaag was het bij mij BINGO!Nog veel plezierGroetjes Niki
Zalig gevoel toch! Ik heb ook een Marylise, terwijl ik oorspronkelijk eerder naar linea rafaelli neigde. Ik had eerst daarvan verschillende kleedjes gepast, maar ik had steeds zo iets van dit is het niet. Bij een ander meisje dat aan het passen was, had ik al de hele tijd een jurk gezien die ik ook heel erg mooi vond. Uiteindelijk mocht ik hem ook passen en het gevoel dat ik toen had is gewoon onbeschrijflijk. De keuze was toen vlug gemaakt. Ik kan bijna niet wachten om terug te gaan passen. Bij mij vertelde ze er direct bij welke lingerie er het beste bij gaat.
@ Stefanie: Inderdaad! Als het DE jurk is, zal je het voelen! Ik dacht ook dat dat niet kon, maar toch was het zo!Ik heb gewone lingerie aangetrokken. Maakte nog niet zo veel uit. Toen ik mijn jurk vond, hebben ze me inderdaad ook gezegd welke lingerie er het best bij past!Veel succes en plezier met je zoektocht!