Terug naar overzicht
Ik ga persoonlijk zelf ook niet voor open tenen. Dat is ook meestal het enige wat je van de schoenen ziet als je stapt met je kleed. Maar ik vind mijn tenen zelf dan ook niet echt toonbaar :) Ik ga zeker eens kijken bij Van Loock in Zandhoven, maar misschien is dat te ver voor jou? Weet niet van waar je juist bent.veel succes met de zoektocht!
ik denk persoonlijk dat als je een peetoe neemt dat nog wel ok is.Ik zou misschien bij your -noe gaan kijken daar hebben ze kei veelkleuren en modellen of anders een deel van de trouwschoene kunne ook geverfd worden.nu rode schoene zijn wel vaak in dus ik denk dat je in ee gewone schoenenwinkel toch ook wat gaat kunnen vinde hoor
Sara, weet jij wat de prijzen zijn van noë schoenen? valt dat een beetje mee?
ik heb roze ballerinas gekocht voor 70 euro daar. maar dat was in de solden. ze zijn volgens mij wel goedkoper dan bruidsschoenen ;-)
Ey Melissa!Ik zou gewoon doen wat je zelf wilt. Het advies dat ze geven in de bruidswinkels is natuurlijk altijd heel goed bedoeld, maar als jij nu vind dat je tenen mogeng gezien worden dan kies je toch gewoon een open schoen:). Ik had altijd gezegd dat ik geen schoenen uit een bruidswinkel zou kiezen omdat deze altijd zo klassiek zijn. Afgelopen zaterdag bij het kiezen van mijn jurk heb ik dan toch zo'n paar schoenen aangehad, maar wel een moderne versie, en ik moet zeggen dat ik het echt mooi vond:). Je kan natuurlijk evengoed naar een gewone schoenenwinkel gaan he. De schoenen in de bruidswinkel kan je nadien laten "spuiten" in de kleur die je zelf wenst. Veel succes :)!
HeyNoë pumps kosten ongeveer 100 euro.In de Kloosterstraat in Antwerpen hebben ze een winkel. Schoenen in alles kleuren van de regenboog. Ik heb er zelf een paar gekocht voor ons verlovingsfeest en de schoenen zitten echt gemakkelijk.groetjes
ik bedacht mij net waar ze ook supermooie gekleurde schoenen hebben is bij karen millen, enige nadeel is dat die wel super hoog zijn.
Hoi Melissa,Je moet inderdaad op die dag dragen wat jij zelf het mooiste vindt!Het wordt dikwijls afgeraden in de winkel, dat een peeptoe minder mooi 'oogt' onder een kleedje...maar als je dan de collecties van bruidsschoenen bekijkt, dan zitten er toch verdacht veel peeptoe's tussen :-)!Ik denk dat ik er zelf geen ga nemen, gewoon omdat peeptoe's vaak vrij pijnlijk kunnen worden (heb er vorige zaterdag nog gedragen op een trouwfeest en heb afgezien!!).Maar alles hangt ook beetje af van de hakhoogte é...Rood is nu wel volop mode, dus je zal zeker mooie modellen tegenkomen!!groetjes en succes ermee!
Noë heeft nu ook een winkel in Aalst, gevaarlijk dichtbij :) Ik werk in Aalst... Maar ik vind ze echt prachtig ! Al die kleuren :) mmmm !
Ik droeg peep-toe's van 10 cm hoog en op geen enkele foto zijn mijn tenen te zien hoor! Ik was en ben nog steeds verliefd op mijn trouwschoenen en heb er ondanks de pijnlijke voeten zeer laat op de avond er geen spijt van! Onder tafel heb ik ze uitgedaan trouwens, niemand die dat merkt Ik droeg het model Tease van Pink: http://www.paradoxlondon.com/Pink/shoes_pages/Shoes_Tea... . Deze kan je ook in het rood krijgen. Elk modelletje van Pink denk ik. Groetjes!
Hey FredericaDank je voor de informatie! Ik vond een heel mooi schoentje op je website (strawberry). Hoe ben jij aan je schoenen geraakt? Heb je ze online besteld? Of in welke winkel heb je ze gekocht?Enig idee van de prijzen?GroetjesMelissa
Hey Melissa,Ik heb je al een privéberichtje gestuurd maar plaats hier voor de andere bruidjes even de website van de winkel waar ik mijn schoenen heb gekocht: http://www.stylezshoes.com/ . Het is wel in Rotterdam maar als schoenenliefhebster was het voor mij de rit waard. Succes met de jacht aan alle bruidjes! Groetjes!
Hallo, Persoonlijk ben ik niet echt fan van een open teentje onder een lange jurk. Enkel je teentjes komen dan onder je jurk uit. Maar dat is mijn mening eh, als jij dit mooi vindt en je er goed bij voelt moet je dit zeker doen!Het idee van rode schoentjes vind ik super, echt tof! Ik had (zoals je op mijn foto kan zien) een rood kleed. Ik had hieronder schoentjes die rood schitterden... niet echt wat jij zoekt denk ik. Ik zou eens bij La Botega in Hasselt gaan kijken (jij was toch van Limburg eh?). Hierboven worden enkele keren de schoenen van Noë aangehaald, zij hebben inderdaad veel kleurtjes (ook bij La Botega). Ik heb van dit merk de donkerblauwe maar ben niet echt tevreden van de kwaliteit van het leder. Ik heb ze nog maar enkele keren aangehad, maar heb ze ook al enkele keren moeten bijkleuren. Volgens de schoenmaker is dit zeer dun leder en niet door en door gekleurd, voor het minste dat je ergens tegenkomt is de kleur eraf. Je kan dit makkelijk bijkleuren (= blinken), maar ik vind het toch spijtig. Ze zitten wel redelijk goed en je hebt ze in verschillende hoogtes.Bij Sister in Hasselt (2 winkels: tegenover Century en S. Oliver) kan je spotgoedkoop ook mooie schoenen vinden. Onlangs stonden er nog rode pumps. Prijzen tussen 10 en 25 euro!!! (Dit zijn uiteraatd geen lederen schoenen).GroetjesAnnelies
Hey FredericaDank je voor de tip, wij gaan regelmatig wel eens naar Rotterdam, dus dan kan ik daar zeker eens passeren :-)AnneliesIk ben inderdaad van Hasselt :-) dus ga ik zeker je ideetjes volgen en eens langsgaan bij de winkels die je voorstelde!GroetjesMelissa